گوشی هواوی پی 9

احتمال عرضه گوشی Huawei P9 در مارس 2016

معرفی و عرضه گوشی Huawei Mate 8 باعث شده طی این مدت اخبار کمتری راجب به پرچمدار بعدی چینی‌ها، گوشی Huawei P9 بشنویم. طبق آخرین شایعاتی که از منابع چینی شنیده شده، گوشی هواوی پی 9 در ماه مارس 2016 عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که نسل قبلی این گوشی، Huawei P8 (تصویر پایین) در ماه آوریل امسال عرضه شده بود و دیگر گوشی بالارده این کمپانی، یعنی گوشی Huawei Mate 8 نیز به تازگی معرفی شده است. پس می‌توان عرضه گوشی P9 در تاریخ مارس 2016 منطقی بنظر می‌رسد.

گوشی هواوی پی 9

در مورد مشخصات فنی گوشی Huawei P9 که تا به حال مشخص شده است، می‌توان به استفاده از جدیدترین چیپست بالارده ساخت هواوی، چیپست 950 کرین اشاره کرد. این چیپست از چهار هسته قدرتمند Cortex-A72 با کلاک 2.3GHz و چهار هسته Cortex-A53 با کلاک 1.8GHz و پردازنده گرافیکی مالی T880MP4 بهره می‌برد. صفحه نمایش 5.2 اینچی، حافظه رم 4 گیگابایتی، سنسور اثر انگشت و همچنین استفاده از دو دوربین پشتی از دیگر مشخصات این گوشی هواوی خواهد بود.

و در آخر اینکه تا به حال هیچ حرفی در مورد قیمت گوشی هواوی P9 شنیده نشده است، اما می‌توانید جدیدترین اخبار مربوط به این محصول را از وبلاگ تبلت فون دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *