عرضه گوشی اچ تی سی وان ام 9 اس

عرضه HTC One M9s، عضو جدید خانواده اچ تی سی وان

گوشی‌های سری وان اچ‌تی‌سی برای علاقه‌مندان به خرید از این برند تایوانی سردرگم‌تر از پیش شدند. امسال نسبت به سال‌های گذشته شاهد رونمایی از خیل کثیری از گوشی‌های اچ‌تی‌سی One بودیم که گوشی HTC One M9s جدیدترین عضو این خانواده می‌باشد که به تازگی معرفی شده است.

این گوشی همانند One M9 با صفحه نمایش 5 اینچی از نوع LCD و با رزولوشن FullHD معرفی شده است. یکی از بارزترین تفاوت‌های بین این دو مدل، استفاده از تراشه مدیاتک Helio X10 در مدل جدید می‌باشد. البته همانطور که می‌دانید، این اولین بار نیست که htc از این مدل چیپست مدیاتک استفاده می‌کند.

قیمت پایین‌تر این گوشی دلیلی مناسبی برای مشخصات نسبتا ضعیف‌تر آن می‌باشد. همانند دو گوشی وان E9 و E9s این گوشی نیز با حافظه رم 2 گیگابایتی و داخلی 16 گیگابایتی طراحی شده است. پشتیبانی از کارت‌های microSD نیز با توجه به حافظه داخلی کم، طبیعتا برای این گوشی در نظر گرفته شده که نکته جالب آن پشتیبانی از این کارت‌ها تا 2 ترابایت می‌باشد (که در واقع چنین microSD تا به حال تولید نشده است).

بخش دوربین گوشی اچ‌تی‌سی وان ام 9 اس، ترکیبی از دوربین‌های سری وان می‌باشد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی موردی است که در دو گوشی سری E اشاره شده نیز دیده بودیم، اما اینبار این دوربین به سیستم لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است. این ترکیب دوربین اصلی فقط در گوشی +HTC One M9 نسخه Supreme Camera استفاده شده بود.

معرفی گوشی اچ تی سی وان ام 9 اس

به هر حال در مورد سایر مشخصات این دوربین، می‌توان به لنز 27.8 میلی‌متری با دیافراگم f/2.0 اشاره کرد. دوربین سلفی نیز از سنسور 4 مگاپیکسلی از نوع اولتراپیکسلی با لنز 26.8 میلی‌متری و دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد.

گوشی اچ‌تی‌سی One M9s تقریبا از همان بدنه یکپارچه فلزی بکار گرفته شده در M9 برخوردار است که ابعاد بدنه و وزن این بدنه عینا در مدل جدید حفظ شده‌اند. همچنین ظرفیت باتری نیز که برابر با 2840mAh است، از دیگر مشخصات تکراری M9s می‌باشد.

این اسمارت‌فون دارای بخش ارتباطی معمول می‌باشد که از جمله جزییات آن می‌توان به پشتیبانی از چهار باند 2G/3G و دسته‌ای از باندهای LTE، بلوتوث نسخه 4.1، فناوری NFC و GPS به همراه A-GPS و GLONASS اشاره کرد.

لازم به ذکر است که قیمت گوشی HTC One M9s در تایوان برای پیش‌فروش، 390 دلار اعلام شده و هنوز اطلاعات موصقی در مورد عرضه جهانی آن موجود نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *