اخبار گوشی ایسوس زنفون 3

اولین عکس‌های رندر شده ایسوس زنفون 3 و زنفون 3 دلوکس

کمپانی ایسوس با معرفی و عرضه گوشی زنفون 2 توانست به موفقیت‌های فراوانی برسد. استفاده از سخت‌افزار مناسب در کنار قیمت خرید پایین، رمز موفقیت این گوشی بود. علاوه بر این، تنوع نسخه‌ها در سخت‌افزار و اندازه‌ها از دیگر عامل‌های محبوبیت این گوشی تایوانی بود. پس از اینکه این گوشی توانست به خوبی نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، انتظارات و علاقه به نسل بعدی این گوشی – Zenfone 3 – بیشتر شد.

کم و بیش تا اینجای کار شایعاتی درباره مشخصات، طراحی و زمان معرفی و عرضه این گوشی منتشر شده است. اولین شایعه درباره این گوشی، هنگام ثبت دستگاهی با همین نام در سازمان مخابراتی چین – TENAA – بود که درباره بکارگیری این محصول از سنسور اثر انگشت و تاریخ عرضه آن خبر داد. با این همه هنوز درباره گوشی Asus Zenfone 3 ابهامات زیادی وجود دارد و حتی درباره اینکه این گوشی به شکل تک نسخه و یا مانند نسل قبلی خود در نسخه‌های متعدد عرضه خواهد شد، اطلاعات موثقی نداریم.

مشخصات گوشی ایسوس زنفون 3

جدیدترین خبر منتشر شده درباره گوشی ایسوس زنفون 3، دیده شدن طراحی و ظاهر دستگاهی با همین نام در وبسایت مطرح Red-Dot-21 می‌باشد. طبق گفته‌های همین منبع خبری، ایسوس در نسل جدید گوشی‌های زنفون تمام سعی خود را کرده تا بتواند از نظر طراحی، محصول تماما بالارده ارایه کند. هم در قسمت جلویی و هم در قاب پشتی از گلس 2.5D استفاده شده و در زیر آن یک لایه تزیینی (شبیه به چیزی که در زنفون 2 نیز دیده بودیم) دیده می‌شود. فریم دستگاه نیز تماما از فلز می‌باشد.

تصاویر رندر شده در کنار توضیحات آن اشاره‌ای نیز به مشخصات دستگاه داشته‌اند. دوربین اصلی با فرم مربعی طراحی شده و در طرفین آن از فلش LED دوگانه و فوکوس لیزری استفاده شده است. در زیر دوربین و به سبک ال‌جی، دکمه‌های کنترلی ترکیب شده با سنسور اثر انگشت تعبیه شده‌اند. در ادامه توضیحات این وبسایت، گفته شده که درگاه microUSB این گوشی از نوع C بوده و ایسوس برای گوشی یک کیف هوشمند جالبی در نظر گرفته است.

موضوع هنگامی از این جالب‌تر می‌شود که نام دستگاه دیگری – Asus Zenfone 3 Deluxe – در همین وبسایت دیده می‌شود. طبق تصاویر رندر شده، گوشی زنفون 3 دلوکس با طراحی متفاوتی نسبت به نسخه پایه عرضه خواهد شد. همانطور که مشاهده می‌کنید، در این دستگاه از دکمه خانه فیزیکی استفاده شده است.

مشخصات گوشی ایسوس زنفون 3 دلوکس

متاسفانه تک تصویر نسخه دلوکس نمی‌تواند اطلاعاتی درباره طراحی قاب پشتی دستگاه به ما بدهد، اما درباره این گوشی نیز توضیحاتی قید شده که طبق آن، این دستگاه اولین گوشی تماما فلزی ایسوس خواهد بود. به هر حال باید تا انتشار مطالب بیشتر و واکنش ایسوس به این مطالب صبر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *