مشخصات گوشی Akyumen Holophone

فبلت Akyumen Holophone – بوت با ویندوز 10 و اندروید به همراه پروژکتور

امروزه بازار گوشی‌های هوشمند با داشتن مدل‌های مختلف تمامی سلایق را شامل می‌شوند، اما نیاز به وجود دستگاه‌های با دیدگاه متفاوت همچنان وجود دارد. این دیدگاه متفاوت، همان دلیلی است که توجه بسیار زیادی را به سمت فبلت Akyumen Holophone جلب کرده است. وجود اسم فبلت برای این دستگاه، حداقل توانایی آن را برای معرفی تجاری آن نشان می‌دهد.

این گوشی با توانایی‌های بالای خود در داشتن ابزارهای مختلف یک همه‌کاره قدرتمند می‌باشد. برای شروع معرفی باید گفت، این فبلت حتی از بزرگترین گوشی‌هوشمند 7 اینچی ابعاد بیشتری دارد. این دستگاه تقریبا تبلتی‌ به همراه ظرفیت‌های یک گوشی همراه می‌باشد. البته این تنها یکی از تمامی دلایل متفاوت بودن این گوشی همراه است.

این گوشی‌ موبایل با هر دو سیستم‌عامل اندروید و ویندوز 10 توانایی بوت شدن را دارد. گفتنی است که علاوه بر نسخه فون ویندوز 10، حتی امکان استفاده از نسخه دستکتاپی آن نیز با این گوشی فراهم شده است. اگر شما تمایل به کار کردن با آن در یک صفحه نمایش بزرگ‌تر را داشته باشید، طراحان با تعبیه یک پروژکتور بر روی آن شما را قادر ساخته‌اند تا 100 اینچ صفحه‌ای بزرگ‌تر را تجربه کنید.

در بخش نرم‌افزاری، این فبلت از ویندوز 10 و اندروید نسخه Lollipop بهره می‌برد. فبلت به صفحه نمایشی 7 اینچی با رزولوشن 1080p و پروژکتور 720p pico  مجهز است. پردازنده Akyumen Holophone  یک چیپست اینتل مدل Cherry Trail 8300 می‌باشد. حافظه داخلی 4 گیگابایتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی که البته قابل ارتقا هم می‌باشد بخش حافظه این گوشی را تشکیل می‌دهند. دوربین پشتی این گوشی از سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در آخر یک باتری 2,910 میلی‌آمپری این فبلت غول را پشتیبانی می‌کند.

قیمت خرید Akyumen Holophone

باید گفت که ایده‌ی ساخت این دستگاه بسیار دیوانه‌کننده و جذاب است – البته اگر در مرحله اجرا نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد. تجربه ثابت کرده است که دستگاه‌های این‌چنینی نتایج بدی بعد از ساخت به کمپانی‌ها ارایه کرده‌اند. هر چند اگر به نتیجه مناسبی برسد، نوید یک فبلت حرفه‌ای را به کاربران می‌دهد.

و در آخر باید اشاره کنیم که قیمت خرید گوشی مورد بحث‌مان بسته به پکیج‌های آن متفاوت خواهد بود. حداقل هزینه خرید این فبلت برابر با 650 یورو و حداکثر هزینه نیز برابر با 900 یورو می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *