قیمت خرید دوربین سامسونگ گیر 360

قیمت خرید دوربین Samsung Gear 360 مشخص شد

گجت‌های پوشیدنی مخصوصا گجت‌های دسته واقیعت مجازی – VR – در طی یک سال گذشته و به لطف همه‌گیر شدن استفاده کاربران دنیای تکنولوژی از این محصولات، با تنوع و تعداد تولید بیشتری نسبت به سال‌های گذشته عرضه می‌شوند. پس از رقابت شدید کمپانی‌های مطرح در ساعت‌های هوشمند، عینک‌های هوشمند و هدست‌های واقعیت مجازی، حال به نظر می‌رسد میدان رقابت به دوربین‌های 360 درجه‌ای انتقال یافته است. اگر از دنبال کننده‌گان اخبار دنیای تکنولوژی باشید، حتما به یاد خواهید داشت که سامسونگ در کنار رونمایی از پرچمدار جدیدش – Galaxy S7 – در MWC 2016، محصول دیگری با نام Samsung Gear 360 را نیز معرفی کرد. اما این محصول در این فاصله زمانی عرضه نشده است.

قیمت دوربین Samsung Gear 360 که امروز 350 دلار اعلام شده، به نظر می‌رسد برای چنین محصولی با یک برند بنام و با گواهی IP53، چندان هم مبلغ زیادی نباشد. لازم به ذکر است که با وجود مشخص شدن قیمت خرید این محصول، هنوز برچسب “بزودی” در وبسایت سامسونگ مشاهده می‌شود.

مشخصات دوربین سامسونگ گیر 360

البته باید اعتراف کنیم که قیمت این محصول سامسونگ در مقایسه با قیمت دوربین LG 360 Cam (برابر با 200 دلار) چندان هم منطقی به نظر نمی‌رسد، اما به هر حال عملکرد آن بعد از عرضه، تعیین کننده ارزش خریدش خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *