گوشی مایکروسافت سورفیس فون

مشاهده گوشی Microsoft Surface Phone در بنچمارک ها

به تازگی شایعاتی مبنی بر تمرکز مایکروسافت روی تولید گوشی‌هایی با برند سورفیس شنیده می‌شود. دلیل این شایعات، مشاهده محصولی در پایگاه داده بنچمارک HTML5 است که Microsoft Surface Phone نام دارد و از ویندوز 10 نسخه موبایل با مرورگر Edge 12 استفاده کرده.

ویندوز 10 بکار گرفته شده در این گوشی ویندوزی از نسخه‌های قدیمی و اولیه می‌باشد که برای سیستم‌های خانگی طراحی شده بود. همچنین این گوشی با صفحه نمایش 640×360 در این پایگاه داده ثبت شده که کاملا نامعقول است. البته می‌توان چنین تصور کرد که این گوشی فقط یک نمونه اولیه بسیار ساده است و بعدها از رزولوشن بالاتری استفاده خواهد شد.

نتایج بنچمارک HTML5 گوشی مایکروسافت سورفیس فون

متاسفانه هیچ اطالاعاتی اضافی در مورد این گوشی مرموز در دسترس نیست. لازم به ذکر است که اولین باری که حرف و حدیث‌هایی در مورد ورود این غول نرم‌افزار آمریکایی قصد ورود به دنیای اسمارت‌فون‌ها با برند Surface دارد، به سپتامبر 2012 بر می‌گردد.

در کل احتمال ورود مایکروسافت به این بازار با برند معروف خود با توجه به شایعاتی که جدیدا در مورد کنارگذاری برند لومیا از گوشی‌های مایکروسافت شنیده می‌شد، زیاد است. البته این احتمال را نیز در نظر بگیرید که گوشی مایکروسافت سورفیس می‌تواند یک گوشی تستی برای توسعه دهندگان این کمپانی باشد و هرگز به تولید انبوه نرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *