تصاویر و مشخصات گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 830

مشخصات و تصاویر لو رفته از گوشی HTC Desire 830

کمپانی اچ‌تی‌سی با عرضه پرچمدار جدید خود – HTC 10 – رویه جدیدی برای نام‌گذاری پرچمداران خود (حذف برند وان از اسم محصول) در پیش گرفته است. اما به نظر می‌رسد این موضوع درباره گوشی‌های میان‌رده سری دیزایر تکرار نخواهد شد و حداقل تا بدین جای کار می‌دانیم که تایوانی‌ها قصد حذف نام دیزایر از محصولات خود را ندارند.

اخبار جدید درز شده از این کمپانی، خبر از عرضه دستگاه میان‌رده جدیدی تحت نام دیزایر دارند و به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد عرضه این محصول باشیم. همانطور که می‌بینید نام‌گذاری این گوشی به مانند دیگر گوشی‌های میان‌رده این کمپانی در چند سال اخیر، متشکل از برند دیزایر و یک عدد سه رقمی می‌باشد.

مشخصات گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 830

در تصویر لو رفته از این گوشی مشاهده می‌کنید که زبان طراحی دستگاه چندان تغییری نسبت به دیزایرهای گذشته نداشته و همانند نسل‌های قبلی خود دارای فریمی با رنگ متفاوت از رنگ بدنه می‌باشد.

مشخصات گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 830

در مورد مشخصات فنی گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 830 طبق ادعای منابع خبری می‌توان به صفحه‌نمایش 5.46 اینچ با رزولوشن FullHD، چیپست مدیاتک MT6753 (8 هسته Cortex-A53 با کلاک 1.3GHz)، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. هنوز اطلاعات کامل‌تری درباره دیگر مشخصات دستگاه منتشر نشده است، اما طبیعتا تا یکی دو هفته دیگر شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات و قیمت گوشی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *