مشخصات گوشی هواوی میت 8

مشخصات و تصاویر منتشر شده گوشی هواوی Mate 8

تا یک ماه پیش قبل از معرفی Mate S، اخبار زیادی درباره معرفی گوشی قدرتمند Mate 8 منتشر می‌شد، اما معرفی میت اس، مهر خاموشی بر این شایعات بود. اما بنظر می‌رسد سری بعدی گوشی‌های Mate دوباره به روند عددی خود بازگشته و شایعاتی که قبلا درباره سری 8 شنیده می‌شد حقیقت دارند. اما نکته جالب درباره این محصول اینکه سیستم پردازشی این محصول در صورت صحت داشتن شایعات، با اختلاف فاخش بالاترین پردازشی را تا به امروز تولید خواهد کرد.

تا به حال شایعات زیادی درباره مشخصات و قیمت گوشی Huawei Mate 8 منتشر شده، اما بنظر می‌رسد این شایعات منبع موثقی نداشته و ترکیبی از مشخصات Mate S با قوه تخیل این افراد می‌باشد. اما بر اساس منبع خبری جدید که تضمین صحت این اطلاعات را نیز داده، برخی از مشخصات این گوشی بالارده مشخص شده است.

تصاویر گوشی هواوی میت 8

گوشی هواوی میت 8 مجهز به صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود. اما بارزترین ویژگی این گوشی بکارگیری از چیپست جدید هواوی کرین 950 می‌باشد. این چیپ به لطف معماری 16 نانومتری با تکنولوژی big.LITTLE از محصولات FinFET، قدرت پردازشی بی‌نظیری را برای این گوشی فراهم می‌کند. چهار هسته Cortex-A72 با کلاک 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با کلاک 2.0 گیگاهرتز قدرت پردازشی‌ای تولید می‌کند که به راحتی اگزینوس 7420 و اسنپ‌دراگون 810 را پشت سر می‌گذارد.

پردازنده گرافیکی این محصول نیز قابل توجه است. آخرین محصول مالی، مدل 880 با پردازنده‌های کمکی i7 و چیپ صوتی مستقل تنسیلیکا Hi-Fi 4، در این بخش نیز نماینده هواوی را از آخرین پرچمداران سامسونگ و اپل پیش می‌اندازد. سایر این مشخصات نیز شامل حافظه رم‌های 3 و 4 گیگابایتی برای دو نسخه مختلف و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی می‌باشد.

رابط کاربری و ظاهر گوشی هواوی میت 8

دیگر نکته جالب درباره این خبر، ادعای مربوطه نسبت به قیمت خرید گوشی هواوی میت 8 می‌باشد. 520 دلار برای نسخه رم 3 و 610 دلار برای نسخه رم 4. قیمتی که در مقایسه با مشخصات آن بسیار جالب بنظر می‌رسد. همچنین گفته می‌شود این گوشی قبل از پایان سال جاری میلادی معرفی و وارد بازار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *