کمپانی هواوی

مشخصات و قیمت خرید گوشی هواوی Honor V8 مشخص شد

گوشی هواوی هانر وی 8 که عضو جدیدی از گوشی‌های پرچمدار هواوی خواهد بود، روز گذشته با انتشار تیزر تبلیغاتی رسمی این کمپانی به سوژه داغ بازار شایعات تبدیل شده است. گوشی Huawei Honor V8 از قرار معلوم طی مراسمی در تاریخ 21 اردیبهشت رونمایی خواهد شد. درباره مشخصات این گوشی، تنها چیزی که جنبه رسمی و تایید شده دارد، استفاده از دو دوربین پشتی به مانند Huawei P9 می‌باشد. اما در کنار این و حرف‌هایی که در شایعات به آنها اشاره می‌شود، گفته می‌شود این گوشی با بهره‌گیری از چیپست کایرین 950، 4 گیگابایت حافظه رم و سنسور اثر انگشت طراحی شده است. امروز نیز برخی منابع خبری درباره دیگر مشخصات دستگاه مطالبی منتشر کرده‌اند.

مشخصات گوشی هواوی هانر وی 8

به ادعای شایعات جدید، این گوشی با بهره‌گیری از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح 1080p، سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3,000mAh و درگاه microUSB نوع C معرفی خواهد شد. قیمت خرید گوشی هواوی Honor V8 در بازار چین برابر با 308 دلار خواهد بود، اما دربار تاریخ عرضه آن هنوز خبری نیست.

نکته جلب توجه کننده درباره این خبر، مشایعت دستگاه دیگر در کنار مراسم معرافه V8 است. به گفته همین منبع خبری، گوشی Huawei Honor 8i که جانشین Honor 7i می‌باشد، در کنار V8 در تاریخ گفته شده رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود 8i نیز به مانند 7i با یک دوربین چرخان طراحی شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *