لوگوی اچ تی سی

مشخصات فنی HTC Desire 10 Lifestyle منتشر شد، Desire 10 Pro در راه است

کمپانی HTC در حال کار بر روی دو گوشی از سری Desire 10 می‌باشد. منتشر کننده معروف مشخصات گوشی‌های هوشمند یعنی Evan Blass خبر از عرضه Desire 10 را در ماه پیش داده بود. اما در ادامه خبرهایی مبنی بر وجود نسخه‌های دیگری از گوشی‌ هوشمند Desire 10 به گوش رسید.

حالا بعد از گذشت یک ماه کمپانی HTC اعلام کرد دو گوشی هوشمند Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle در آینده عرضه خواهند شد. به گفته این کمپانی این عرضه در آخر سپتامبر اتفاق خواهد افتاد. گفتنی است مدل دیزایر 10 پرو از پرچمداران این کمپانی خواهد بود. در حال حاضر متاسفانه جزییاتی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند وجود ندارد. اما تقریبا تمام اطلاعات لازم برای شناخت و برای خرید گوشی موبایل Desire 10 Lifestyle منتشر شده است.

به احتمال زیاد Desire 10 Lifestyle همان دستگاهی‌ست که در عکس مشاهده می‌کنیم. این عکس در ماه جولای منتشر شد. از آنجایی که Evan Blass در اطلاعات خود از این گوشی به طراحی طلایی و فلزی در لبه‌های گوشی، کلید‌های این گوشی، لنز دوربین، فلش و کاتر دوربین اشاره کرده بود، به نظر می‌رسد این عکس متعلق به Desire 10 Lifestyle می‌باشد.

مشخصات گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 10 لایف استایل

به هر حال، این گوشی هوشمند اقتصادی‌تر دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 720p خواهد بود. یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین پشت با فلش LED و یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند در دو نسخه از لحاظ حافظه با توجه به منطقه عرضه، منتشر می‌شود. نسخه اول دارای 2 گیگابایت حافظه رم با 16 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین نسخه دوم دارای 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

این گوشی هوشمند از تکنولوژی اختصاصی اچ‌تی‌سی یعنی اسپیکرهای BoomSound Hi-Fi Edition با سیستم 24 بیت صدا استفاده خواهد کرد. این توانایی باعث بالا بردن کیفیت صدا با افزایش محدوده فرکانس خواهد شد.

در بخش نرم‌افزار اما این گوشی از اندروید مارشملو 6.0 با رابط کاربری اختصاصی HTC Sense استفاده خواهد کرد. در بخش پردازنده Desire 10 Lifestyle از یک چیپست ناشناخته از کمپانی Qualcomm با 4 هسته نام برده شده است. در آخر باید اشاره کنیم که Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle برای تکمیل مسیر پرچم‌دار این شرکت یعنی گوشی HTC 10 وارد بازار خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *