معرفی اندروید ور نسخه 2.0

اندروید ور 2.0 با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید معرفی شد

اندروید پوشیدنی یا همان اندروید ور در عرض دو سالی که معرفی شده به لطف پایین بودن قیمت ساعت‌های هوشمند استفاده کننده از آن و تنوع محصولات به سرعت رشد کرده است. در رویداد امسال I/O گوگل از چند ویژگی جدید سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 رونمایی کرد که در ادامه اشاره‌ای به آنها خواهیم داشت.

ساعت های هوشمند اندروید ور 2

در آخرین ورژن سیستم‌عامل Android Wear می‌توان از ساعت هوشمند به شکل کاملا مستقل (Standalone) استفاده کرد و برخلاف نسخه‌های قبلی نیازی به هیچ گوشی هوشمند نیست. در این نسخه ساعت می‌تواند به شکل خودکار به شبکه وای‌فای متصل شود و یا چنانکه به شبکه وای‌فای دسترسی ندارد از دیتای سیم‌کارت استفاده کند.

بزرگترین تغییر رخ داده در نسخه جدید اندروید ور بی شک مربوط به بخش طراحی آن می‌شود. رابط کاربری در این نسخه ارتقا داده شده و از طراحی متریال استفاده شده است.

ور در آخر اینکه گوگل روش‌های جدیدی برای ورود اطلاعات به این سیستم‌عامل اضافه کرده و همچنین اپلیکیشن‌هایی برای قابلیت استفاده مستقل از ساعت طراحی کرده است.

ویژگی های جدید اندروید ور 2

نسخه 2.0 اندروید ور که امروز به شکل پیش‌نمایش در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفت، چند روز دیگر در دسترس خواهد بود. اولین اولویت آپدیت اندروید ور با ساعت‌های LG Watch Urbane نسل 2 و Huawei Watch خواهد بود. ساعت‌های هوشمند دیگر نیز پیش‌بینی می‌شود بعدها به لیست دریافت کننده‌گان این بروز رسانی اضافه شوند.

انتظار می‌رود آپدیت ورژن 2 اندروید ور به شکل گسترده از پاییز امسال شروع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *