معرفی رسمی گوشی سامسونگ گلکسی جی وان مینی

معرفی رسمی گوشی ارزان قیمت Samsung Galaxy J1 Mini

کمپانی سامسونگ همانند سایر رقبای خود در صدد نفوذ هرچه بیشتر در بازار گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت می‌باشد. جدیدترین محصول این کمپانی کره‌ای در دسته گوشی‌های اقتصادی، گوشی Galaxy J1 Mini می‌باشد که امروز رونمایی شد. این گوشی که در فیلیپین معرفی شد، تفاوت چندانی با گوشی Galaxy J1 Nxt که اخیرا سامسونگ آن را در بازار بنگلادش با قیمت 88 دلار عرضه کرده، ندارد.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی جی وان مینی

برای واضح شدن قضیه باید اشاره کنیم که J1 Mini با ظرفیت حافظه رم کمتری در مقایسه با J1 Nxt معرفی شده است. البته تنزل حافظه رم از 1 گیگابایت به 768 مگابایت دلیلی بر کمتر بودن قیمت آن نیست. همانطور که سامسونگ نیز هنوز قیمت خرید گوشی J1 Mini را اعلام نکرده است.

به غیر از حافظه رم، سایر مشخصات فنی این دو گوشی یکسان می‌باشند. گوشی سامسونگ گلکسی جی وان مینی مجهز به صفحه نمایش 4 اینچی از نوع TFT با رزولوشن 800×480 پیکسل می‌باشد. پردازنده چهار هسته‌ای با هسته‌های 1.2 گیگاهرتزی وظیفه اجرای پردازش‌های اندروید 5.1 پیش‌نصب شده روی این گوشی را بر عهده خواهد داشت. بخش پردازشی نیز همانند سایر نسخه‌های گوشی Galaxy J1 به سنسور 5 مگاپیکسلی CMOS (برای دوربین پشتی) و سنسور 0.3 مگاپیکسلی VGA (برای دوربین جلویی) مجهز است. J1 Mini با باتری 1,500mAh عرضه خواهد شد که سامسونگ تضمین کرده این باتری قادر است به مدت 8 ساعت در حالت مکالمه در شبکه‌های 3G و 7 ساعت در حالت وبگردی و همچنین 29 ساعت در حالت پخش آهنگ انرژی دستگاه را تامین کند.

مشخصات - تاریخ عرضه - قیمت خرید گوشی سامسونگ گلکسی جی وان مینی

متاسفانه خبری از پشتیبانی از باندهای 4G در این دستگاه نیست. با همه این حال این گوشی ریز جثه با دو اسلات سیم‌کارت طراحی شده است. در مورد دیگر ویژگی‌ها و امکانات این گوشی می‌توان به پورت microUSB نسخه 2.0، GPS به همراه GLONASS، جک 3.5 میلی‌متری Earjack، وای‌فای، وای‌فای دیرکت و بلوتوث نسخه 4.0 اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *