معرفی گوشی شیائومی ردمی 3S پلاس

گوشی اقتصادی شیاومی Redmi 3S Plus به شکل رسمی معرفی شد

کمپانی شیائومی امروز نسخه پلاس گوشی Redmi 3S را معرفی کرد که سومین از نسخه از این گوشی اقتصادی محسوب می‌شود. برخلاف 3S که به شکل انحصاری برای بازار چین تولید شده بود، نسخه پلاس از قرار معلوم با بازار هدف هند عرضه خواهد شد. طراحی شیک و زیبای نسخه پایه در این نسخه نیز به چشم می‌آید و مشخصات فنی فوق‌العاده نسبت به قیمت گوشی که از ویژگی‌های تمامی محصولات این کمپانی است، نطقه قوت این گوشی نیز می‌باشد.

یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت شیاومی در چند سال اخیر مربوط به سیاست‌های جالب در فروش اینترنتی محصولات‌شان می‌باشد. اما با توجه به شنیده‌ها، شیاومی قصد دارد فروش این محصولش را از هند و فقط در فروشگاه‌های فیزیکی انجام دهد.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی 3S پلاس

این گوشی 4G ساپورت دارای صفحه‌نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 720p بوده و از چیپست اسنپ 430 در کنار حافظه رم 2 گیگابایتی بهره می‌برد. 32 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی دستگاه است که می‌توان به کمک اسلات microSD این فضا را ارتقا داد. بخش دوربین گوشی شیائومی Redmi 3S Plus از دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی برخوردار است. این گوشی دو سیم کارت با اندروید پیش‌نصب شده مارشمالو 6.0.1 با رابط کاربری MIUI عرضه خواهد شد. در میان تمامی مشخصات فنی این دستگاه، دو ویژگی سنسور اثر انگشت و باتری حجیم 4,100mAh از تمامی موارد گفته شده جلب توجه کننده‌تر است.

در آخر باید اشاره کنیم که قیمت خرید این گوشی در کشور هند چیزی حدود 149 دلار اعلام شده و درباره عرضه آن در سایر کشورها هنوز اخباری منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *