مشخصات مچ‌بند هوشمند سامسونگ چارم

مچ‌بند هوشمند سامسونگ Charm به زودی عرضه خواهد شد

در نمایشگاه MWC 2016 سامسونگ در کنار S7 و S7 Edge مجموعه‌ای از لوازم جانبی مانند کاور و کیف، گیم پد و شارژر های سریع و … را معرفی نمود. در کنار این لوازم یک گجت پوشیدنی جدید نیز معرفی شد. این گجت که Charm ‌نام دارد با شعار “نوعی جدید از گجت پوشیدنی” پا به عرصه گذاشت. این جمله شاید در حوزه محصولات سامسونگ عبارت صحیحی به نظر آید، ولی شباهت بسیارش به Mi Band شیائومی غیر قابل انکار است. با توجه به اینکه رویکرد شیائومی در تولید مچ بند سبک بسیار موفق شده است، این حرکت سامسونگ بسیار منطقی به نظر می‌رسید. روی این مچ بند یک LED‌ برای نمایش اعلان‌ها تعبیه شده است و برای ارتباط با گوشی طبیعتا از بلوتوث بهره جسته شده. البته برنامه‌ای اختصاصی توسط سامسونگ با نام Samsung Charm App نیز توسعه داده شده است.

مچ بند سامسونگ چارم را به نوعی می‌توان یک ابزار سلامتی به حساب آورد. این مچ بند امکان شمارش گام را دارد و می‌تواند با اندازه‌گیری مسافت طی شده و تبدیل آن، میزان کالری مصرفی را محاسبه کند. از این داده‌ها می‌توان در نرم افزار S-Health سامسونگ نیز استفاده کرد. باتری سامسونگ چارم با ظرفیت 17 میلی‌آمپر می‌تواند با یک بار شارژ تا 18 روز دوام بیاورد.

مشخصات مچ‌بند هوشمند سامسونگ چارم

با وجود تشابه فوق العاده این گجت با مچ بند Mi-Band شیائومی، نمی‌توان از طراحی فوق‌العاده زیبای این مچ بند صرف نظر کرد. این مچ بند به دو شکل گرد و مستطیلی معرفی شده است. بندهای هر دو مدل بسیار زیبا و نفیس طراحی شده‌اند و در سه رنگ طلایی، مشکی و سفید عرضه خواهند شد.

مشخصات مچ‌بند هوشمند سامسونگ چارم

با توجه به اخبار جدید منتشر شده توسط این غول تکنولوژی، مچ بند چارم سامسونگ در کره، ایتالیا، فرانسه و روسیه عرضه شده و به زودی در بازارهای خاص دیگری نیز قابل ارایه خواهد بود. البته سامسونگ صراحتا به کشورهای خاصی اشاره نکرده است. آن گونه که از تصاویر مشخص است، فعلا فقط مدل گرد مچ بند چارم عرضه خواهد شد. در مورد قیمت مچ‌بند هوشمند سامسونگ Charm نیز هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

مچ بند چارم سامسونگ با تلفن‌های هوشمند دارای اندروید 4.4 و بالاتر به همراه نرم افزار S-Health نسخه‌ی 4.6 و بالاتر کاملا سازگار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *