نقد و بررسی ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch

نقد و بررسی ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch

ردمی واچ (Redmi Watch) جدیدترین محصول پوشیدنی مقرون به صرفه ساخت شیائومی است. این وسیله که با قیمت بسیار ارزان حدوداً 55 دلاری به فروش می‌رسد، برخی ویژگی‌های مختص دستبندهای سلامتی نظیر بررسی‌کننده فعالیت‌های ورزشی، بررسی‌کننده وضعیت خواب، GPS و ظاهر ساعت مانند به همراه بدنه ضد آب را ارائه می‌دهد. حالا در ادامه با تبلت‌فون همراه باشید تا ببینیم عملکردش چگونه است.

طراحی

ردمی واچ با رنگ سفید – شیری خود یک دستگاه بسیار زیبا و یکی از جذاب‌ترین و باکلاس‌ترین وسایل پوشیدنی مربوط به این رنج قیمت است. هم ظاهر بدنه و هم بند سایه سفید مانندی دارند که روی‌شان پوشش ماتی کشیده شده به همین دلیل فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز هستند.
این وسیله همچنین، به رنگ مشکی با بند سیاه و سبز زیتونی یا آبی با بند آبی نیز تولید شده اما هیچ‌کدام از آنها به زیبایی نمونه استخوانی آن نیستند. با این وجود، از آن جایی که رنگ استخوانی بسیار خاص است و بیشتر به چشم می‌آید، شاید همیشه با نوع پوشش شما همخوانی نداشته باشد به همین دلیل ممکن است مجبور شوید سراغ دیگر مدل‌ها بروید.


خیلی سخت است که بخواهیم بدون اشاره به رنگ استخوانی، در مورد شیوه طراحی Redmi Watch صحبت کنیم. این دستگاه که شباهت زیادی به اپل واچ (Apple Watch) دارد، تقریباً از همه جهات به وسیله پوشیدنی ساخت اپل شبیه است بنابراین شاید از فاصله‌ای دور به سختی بتوانید تفاوت این دو دستگاه را متوجه شوید. البته احتمال می‌دهیم که هدف شیائومی از نحوه طراحی این محصولش نیز همین بوده است.
با این حال، ردمی واچ نکات خاصی در مورد ظاهرش دارد. بند آن شیوه طراحی ساده سگکی دارد که بر خلاف پین‌های شارژر و دیگر بند ساعت‌های ورزشی چندان مدرن نیست. یک نکته به خصوص آنکه، این بند خیلی راحت و بدون هیچ مشکلی به ساعت وصل می‌شود به همین دلیل خیلی سخت خواهد بود که کسی از دور بتواند بگوید اصلاً این بندها جداشدنی هستند.


چنان‌چه خواستید این بندها را جدا کنید، می‌بایست ابتدا دکمه زیر بدنه کناری را فشار داده و بکشید. انجام این کار شاید در ابتدا کمی سخت باشد اما با کمی تمرین و گذشت زمان، بندها بدون هیچ مشکلی جدا خواهند شد. وصل کردن بندها اما، بسیار لذت‌بخش است زیرا به سرعت به بدنه ساعت وصل می‌شوند.
بدنه اصلی Redmi Watch کناره‌های بسیار نرم و خوش‌دستی دارد که یک دکمه بزرگ در سمت راستش جای‌گیری کرده است. این دکمه که از جنس پلاستیک ساخته شده اما احتمالاً اینگونه احساس خواهید کرد که فلزی با پوشش چمفر است. در نمونه استخوانی رنگ ساعت مورد بحث ما نیز هاله‌های طلایی به چشم می‌خورد.
صفحه نمایش این وسیله پوشیدنی پوشش 2.5 بعدی شیشه‌ای و منحنی دارد که تا لبه‌ها کشیده شده است. اگرچه این نکته یک ویژگی معمولی به حساب می‌آید اما شیشه منحنی سبب خواهد شد که ساعت ظاهر پیشرفته و بالارده‌ای به خود بگیرد.


در پشت ساعت یک برآمدگی کوچک با سنسور اپتیکال شمارنده ضربان قلب دیده می‌شود. در پایین آنها هم پین‌های شارژر را می‌بینیم که در کنار یکدیگر نشسته‌اند.
با ابعاد 34*48 میلی‌متری، Redmi Watch زیاد بزرگ نیست و حتی سایز بزرگتری از آن نیز تولید نشده است. برای اکثر مردم، این اندازه مناسب خواهد بود ولی اگر مچ دستتان بزرگتر می‌باشد و یا ساعت‌های بزرگتر را ترجیح می‌دهید، بهتر است سراغ وسیله پوشیدنی دیگری بروید.
ردمی واچ به خاطر دریافت تأییدیه 5ATM کاملاً ضد آب است. این یعنی می‌توانید ساعت مورد بحث ما را بدون هیچ مشکل و نگرانی از بابت آسیب دیدن، به زیر آب ببرید.


به طور کلی Redmi Watch یک ساعت ساده اما مدرن است. شاید بدنه این وسیله از جنس مواد خاصی نباشد ولی ظاهر و احساسی که از پوشیدن آن به دست خواهید آورد بسیار عالی خواهد بود و همیشه اینگونه به نظر خواهد آمد که قیمتش گران می‌باشد.

صفحه نمایش

ردمی واچ یک صفحه نمایش 1.4 اینچی IPS LCD با رزولوشن 320*320 پیکسلی دارد. به خاطر مربع بودن نمایشگر، تمام نمای جلویی پوشش داده نمی‌شود به طوری که تصویر پس‌زمینه انتخاب شده به‌گونه‌ای است که لبه‌های مشکی رنگ بالایی و پایینی را نمایان‌تر می‌سازد. خودِ صفحه نمایش هم گوشه‌های منحنی ندارد هرچند سیستم نرم‌افزاری غالباً با گرد کردن رابط کاربری در اطراف این مشکل را برطرف می‌کند.


معمولاً اینکه صفحه نمایش کل نمای جلویی را نمی‌پوشاند زیاد مشکل‌ساز نیست. تنها زمانی این قضیه به مشکل تبدیل می‌شود که تصویر پس‌زمینه انتخاب شده روشن می‌باشد زیرا در هر چهار طرف، لبه‌ها را ضخیم نشان می‌دهد.با توجه به قیمتی که ساعت دارد، کیفیت تصاویر در صفحه نمایش آن مناسب و قابل‌قبول است. با این حال و بر خلاف انتظار، رنگ‌ها سرزنده و پویا نیستند. این قضیه زمانی احساس می‌گردد که یک تصویر پس‌زمینه انتخاب کرده‌اید اما آن‌گونه که در گوشی دیده می‌شد، در نمایشگر ساعت دیده نمی‌شود. زاویه دید هم در این نمایشگر مانند زاویه دیده پنل‌های OLED نیست ولی همچنان قابل‌قبول خواهد بود. کنتراست معمولی و قسمت‌های مشکی نسبتاً عمیق نیز در حد و اندازه پنل‌های LCD می‌باشد و این یعنی تصاویر پس‌زمینه با نمای پشتی مشکی خیلی خوب با حاشیه‌های سیاه اطراف نمایشگر ترکیب نمی‌گردند.
این صفحه نمایش سطح روشنایی معمولی دارد ولی در فضاهای باز و در زیر نور مستقیم خورشید کاملاً خوانا خواهد بود بنابراین مشکلی نخواهد داشت. خودِ نمایشگر همچنین، از ویژگی تنظیم خودکار روشنایی پشتیبانی می‌کند. حتی شما می‌توانید با نگاه کردن به لبه بالایی، محل قرارگیری سنسور مربوط به این ویژگی را پیدا کنید.
مهمترین مشکل فعلی نمایشگر، نبود ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن (AoD) است. این ساعت همچنین، وقتی نمایشگر خاموش شده، پنل لمسی را نیز خاموش می‌کند. این یعنی نمی‌توانید با دو بار ضربه زدن روی آن صفحه نمایش را روشن نمایید. بر این اساس، برای روشن کردن ساعت می‌بایست یا مچ دستتان را از روی زمین بردارید و یا دکمه کناری آن را بفشارید.
شیوه ناوبری روشن کردن ساعت با برداشتن مچ دست، عملکرد ضد و نقیضی دارد به طوری که برخی اوقات اصلاً تحرکات دست را تشخیص نمی‌دهد. به علاوه، گاهاً وقتی مچ دستتان را دور می‌کنید نیز صفحه نمایش را خاموش نمی‌کند. حتی امکان دارد در حال پیاده‌روی هستید ولی خودِ نمایشگر بدون اینکه مچ دستتان را بلند کرده باشید، روشن گردد.
چیزی که بیش از همه شما را اذیت می‌کند، تأخیر در زمان روشن شدن صفحه نمایش است. حتی وقتی که دارید مچ دستتان را به خوبی بلند می‌کنید نیز تقریباً یک ثانیه طول می‌کشد تا نمایشگر روشن گردد. فشردن دکمه کناری هم صفحه نمایش را سریع‌تر روشن خواهد کرد ولی همچنان سریع نخواهد بود. با این وجود، این مشکلات زیاد حاد نیستند ولی در مجموع بر تجربه کلی شما حین استفاده کردن از این ساعت تأثیر منفی می‌گذارند.

سیستم نرم‌افزاری و رابط کاربری

Redmi Watch رابط کاربری آسان، ساده و کاربر پسندی دارد. از هوم اسکرین ساعت، شما می‌توانید انگشتتان را به سمت پایین بکشید تا به اعلانات اخیر دست یابید و یا انگشتتان را به سمت بالا بکشید تا به مرکز کنترل و دکمه‌های دسترسی سریع دست پیدا کنید. کشیدن انگشت در کناره‌های صفحه نمایش هم اجازه رفتن به قسمت مشاهده آمار مربوط به بررسی وضعیت سلامتی، بررسی وضعیت خواب، وضعیت آب و هوا، وضعیت فعالیت‌های ورزشی و موزیک پلیر را می‌دهد.
فشردن دکمه کناری، لانچری را نمایش می‌دهد که از طریق آن به تمامی گزینه‌های ساعت هوشمند دست خواهید یافت. علاوه بر مواردی که در پاراگراف قبل به آنها اشاره کردیم، شما می‌توانید به آپشن‌هایی مانند تمرینات هوازی، قطب‌نما، فشارسنج، ساعت هشدار، تایمر شمارش معکوس، کورنومتر، چراغ فلاش لایت (صفحه نمایش را به رنگ سفید روشن می‌کند) و یابنده گوشی (در صورت وصل بودن موبایل به ساعت، از آن صدا پخش می‌کند) نیز دست یابید. جابه‌جایی در رابط کاربری و منوها به وسیله کشیدن انگشتان و ضربه زدن انجام می‌شود و برای بازگشت نیز می‌بایست از دکمه کناری بهره ببرید.
رابط کاربری زیاد روان نیست و چه‌بسا برخی اوقات احساس خواهید کرد که اصلاً اسکرول یا تغییر انیمیشنی رخ نمی‌دهد زیرا فقط میان لیست آیتم‌های موجود عقب و جلو می‌رود. با این وجود، رابط کاربری سریع و بسیار واکنش‌گرا می‌باشد به همین دلیل بر خلاف دیگر وسایل پوشیدنی سلامتی، رفتن به جای‌جای آن کار سخت و زمانبری نخواهد بود.
همان‌طور که انتظار داشتید، می‌توانید اعلانات پخش شده در گوشی خود را در ساعت نیز ببینید. برای انجام این کار، باید به صورت دستی تنظیم کنید که کدام اپلیکیشن‌ها می‌توانند نوتیفیکیشن نمایش دهند. آن‌گونه که در سایر ساعت‌های هوشمند معمولی نیز دیده بودیم، ردمی واچ فقط اعلانات را از گوشی دریافت می‌کند و این یک فرآیند کاملاً یکطرفه است. این یعنی اگر اعلان دریافت شده را در گوشی از دست دادید، نمی‌توانید آن را دوباره در ساعت ببینید. ضمن اینکه نوتیفیکیشن دریافتی را هم می‌بایست به صورت دستی کنار بزنید. به علاوه، از آن جایی که هیچ نرم‌افزاری در ردمی نیست، امکان کار کردن با اعلانات به هر روش دیگری غیر از خواندن آنها وجود ندارد.
حال که صحبت از نرم‌افزار شد، بد نیست بگوییم که Redmi Watch به هیچ عنوان ادعا نمی‌کند که یک ساعت هوشمند است به همین دلیل عدم پشتیبانی از نرم‌افزارهای متفرقه در اینجا مشکل حادی نخواهد بود. البته برای یک ساعت 55 دلاری هم این قضیه زیاد اهمیت ندارد.
برای استفاده از ساعت، می‌بایست اپلیکیشن Wear شیائومی که برای اندروید و iOS عرضه شده را در گوشی خود نصب کنید. این برنامه تمامی کاربردهای ساعت را در خودش جای داده است و همه اطلاعات مربوط به فعالیت‌های ورزشی را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از این بخش تعداد قدم‌های برداشته شده، کالری‌های سوزانده شده، تاریخچه فعالیت‌های ورزشی، وضعیت خواب، ضربان قلب و مدت زمان ایستادن را ببینید. همچنین، این امکان فراهم شده تا از خودِ اپلیکیشن یک فعالیت ورزشی را شروع کنید.
علاوه بر اینها، برنامه Wear جایی است که می‌توانید در آن تصویر پس‌زمینه جدیدی نصب و از آنها در ردمی واچ استفاده کنید. همچنین، یکی از اقدامات فوق‌العاده مثبتی که شیائومی انجام داده آن است که برای این ساعت هوشمند خودش تصاویر پس‌زمینه متعددی تدارک دیده است به طوری که ده‌ها عکس پس‌زمینه جذاب دیده می‌شوند که باعث خواهد شد Redmi Watch از این نظر یکی از متنوع‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار به شمار بیاید.
متأسفانه ساعت مورد بحث ما تنها می‌تواند 5 عدد از این تصاویر را در حافظه خودش نگه دارد که البته 2 عدد از آنها را نیز نمی‌توان حذف کرد بنابراین تنها با 3 جای خالی برای ذخیره‌سازی عکس روبه‌رو هستید. برای اکثر افراد، شاید این مقدار حافظه کافی باشد. ضمناً، اگر هم خواستید تصاویر پس‌زمینه دیگری را امتحان کنید، می‌توانید با نصب موارد جدید شاهد جایگزین شدن آنها با موارد قدیمی باشید زیرا خودِ ساعت بدون نمایش پیام هشداری، عکس‌های قدیمی‌تر را حذف خواهد کرد. این شیوه بسیار مناسبی است زیرا به شما اجازه می‌دهد آن‌طور که دوست دارید، تصاویر مدنظرتان را به کار گیرید و ظاهر ساعت را آن‌گونه درست کنید که می‌خواهید.
تصاویر پس‌زمینه برخی ویژگی‌های به خصوص دارند اما به نظر می‌رسد تنها یکی از دو عکس دائمی و غیرقابل حذف با این قابلیت‌ها سازگار است وگرنه دیگر تصاویر از آنها پشتیبانی نمی‌کنند.
یکی از مشکلات اساسی که در مورد تصاویر پس‌زمینه وجود دارد آن است که کمی طول می‌کشد تا یکی از آنها را از گوشی به ساعت منتقل کنید. اکثر این عکس‌ها زیر 1 مگابایت حجم دارند ولی جابه‌جایی همین فایل‌های سبک نیز بعضاً 80 ثانیه زمان خواهد برد. بدتر آنکه در حین انجام این فرآیند، کار کردن با ساعت امکان‌پذیر نمی‌باشد.
در مورد نرم‌افزار Wear شیائومی نیز بگوییم که خیلی خوب طراحی شده و کار کردن با آن آسان است. امکانات این اپلیکیشن بسیار بیشتر از چیزی است که در این مقاله به آنها اشاره کردیم ولی متأسفانه تعداد آنها به مواردی ختم و خلاصه می‌شود که Redmi Watch از آنها پشتیبانی می‌کند.

بررسی فعالیت‌های ورزشی

ردمی واچ یک ساعت هوشمند بررسی‌کننده وضعیت سلامتی است که می‌تواند برخی از فعالیت‌های ورزشی پایه و اساسی را آنالیز نماید.
این دستگاه امکان بررسی دو در فضای باز، دو روی تردمیل، دوچرخه‌سواری در فضای بسته، پیاده‌روی، دو نرم، شنا، شنا در آب‌های آزاد، کریکت و . . . را دارد. جدای از اینکه Redmi Watch می‌تواند به صورت اتوماتیک قدم‌های شما را بشمارد، توانایی شناسایی خودکار فعالیت‌های ورزشی را ندارد بنابراین باید خودتان هر فعالیت را به صورت دستی فعال کنید.
بررسی فعالیت‌های ورزشی انجام شده در فضاهای باز بر عهده GPS درونی است. این سنسور تقریباً به 30 ثانیه یا بیشتر زمان نیاز دارد تا به امواج ماهواره‌ای وصل شود اما وقتی اتصال برقرار شد، متصل باقی خواهد ماند تا اینکه به فضاهای بسته بروید و اتصال آن قطع گردد. حضور GPS درونی یعنی اینکه می‌توانید بدون نیاز به گوشی به فضاهای باز بروید و فعالیت‌های ورزشی مختلفی را انجام دهید زیرا برای بررسی آنها به تلفن همراه نیاز ندارید ولی توجه داشته باشید که Redmi Watch میکروفونی برای پخش صداها ندارد.
برای بررسی فعالیت‌های ورزشی همچنین، از سنسور شمارنده ضربان قلب استفاده می‌شود. ردمی واچ حسگر دائماً فعال اینچنینی ندارد اما امکان انتخاب بازه‌های زمانی مختلف وجود دارد که کمترین آنها 1 دقیقه می‌باشد.
خیلی سخت است که بخواهیم در مورد دقت ویژگی‌های بررسی‌کننده فعالیت ورزشی سخن بگوییم و یا مقایسه‌ای با دیگر ساعت‌های هوشمند داشته باشیم. با این حال، برای بررسی معمولی فعالیت‌های ورزشی و ارائه آمارهای مهم و بنیادین، Redmi Watch خیلی خوب کار خواهد کرد.
خیلی ساده و رک بگوییم که ویژگی بررسی‌کننده وضعیت خواب در ردمی واچ بسیار کم دقت است. در اکثر شب‌ها که به صورت یکسره می‌خوابید و چند بار بیدار و بعد از 7 یا 8 ساعت بیدار می‌شوید، پس از پایان اولین خواب طولانی بررسی‌کننده متوقف می‌گردد بنابراین تنها 4 یا 5 ساعت اول آنالیز خواهد شد و آمار بقیه ساعات نامشخص خواهد بود. در نهایت امتیازی که به کیفیت خواب داده می‌شود بسیار پایین است حال آنکه در برخی از مواقع خوابتان همراه با آرامش و فوق‌العاده راحت بوده است.
اگر این کار را هر شب انجام دهید، متوجه می‌شوید که Redmi Watch همین کار را تکرار می‌کند. حتی این احتمال نیز وجود دارد که وضعیت خواب یک شب کلاً مورد بررسی قرار نگیرد و طبیعتاً داده‌ای هم قابل مشاهده نباشد. این یعنی به هیچ عنوان نمی‌توانید به اطلاعاتی که از این ساعت هوشمند به دست می‌آورید تکیه کنید.
یک ویژگی که جای خالی آن تقریباً در ردمی واچ احساس می‌شود، بررسی‌کننده میزان اکسیژن خون است. به خاطر شیوع ویروس کرونا، حضور این قابلیت به یک امر حیاتی تبدیل شده ولی متأسفانه خبری از آن در Redmi Watch نیست حال آنکه وان‌پلاس بند (OnePlus Band) و ریلمی واچ (Realme Watch) این ویژگی را دارند.

دوام باتری

شیائومی مدعی شده که دوام باتری ردمی واچ به 10 روز خواهد رسید؛ ادعایی که می‌توان با روشن کردن برخی از تنظیمات پیش‌فرض به آن صحه گذاشت. اگر کاری کنید که این ساعت هر 5 دقیقه فعالیت‌های ورزشی را بررسی نماید، سطح روشنایی را به صورت دستی مشخص کنید، مدت زمان روشن ماندن صفحه نمایش بیشتر شود و هر روز GPS به مدت یک ساعت فعال گردد، دوام باتری به 5 روز می‌رسد.


در مقایسه با یک ساعت هوشمند دیگر که روزانه به یک بار شارژ نیاز دارد، دوام باتری 5 روزه آن هم با استفاده نیمه سنگین قابل‌قبول است. در این میان، با تغییر برخی از تنظیمات می‌توانید دوام باتری را طولانی‌تر کنید. اگر این کار را انجام دهید، دوام باتری قابل‌قبول‌تر خواهد شد.


شارژری که همراه با این ساعت به فروش می‌رسد درست مانند خودِ وسیله پوشیدنی به خوبی طراحی شده است. این شارژر در دو طرف ساعت قرار می‌گیرد تا برای مواقعی که می‌خواهید آن را روی تخت خواب بگذارید، فوق‌العاده باشد. حتی یک نمایشگری تعبیه شده تا از طریق آن بتوانید میزان انرژی باتری و ساعت را با فونت بزرگ ببینید. متأسفانه به خاطر نبود ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن (AoD)، این حالت تقریباً کاربرد خاصی نخواهد داشت مگر آنکه خودتان در هر بار که می‌خواهید اطلاعات موجود در آن را بخوانید، دکمه کناری ساعت را فشار دهید.

خلاصه

Redmi Watch یک ساعت هوشمند جذاب و خوش‌ساخت با بدنه‌ای باکیفیت است. نمایشگر آن شاید از نظر تخصصی در سطح بالایی قرار نداشته باشد ولی در مقایسه با وسایل پوشیدنی که صفحه نمایش بیضی شکل دارند بسیار متمایز است و سبب خواهد شد ردمی واچ ظاهر یک ساعت کاربردی را به خود بگیرد؛ اتفاقی که برای خیلی از افراد اهمیت دارد. سیستم نرم‌افزاری هم بسیار آسان و کاربر پسند است و تصاویر پس‌زمینه متعددی خواهد داشت.
چیزی که مهمترین نقطه ضعف Redmi Watch به شمار می‌آید، آن است که نمی‌تواند فعالیت‌های ورزشی را خیلی خوب بررسی کند. همچنین، تعداد فعالیت‌هایی که امکان آنالیز آنها در این ساعت وجود دارد نیز بسیار محدود می‌باشد. از جمله نقص‌های آن هم می‌توانیم به نبود سنسور بررسی‌کننده میزان اکسیژن خون اشاره داشته باشیم. ضمن اینکه بررسی‌کننده وضعیت خواب از دقت بالایی برخوردار نیست.


دیگر نقاط ضعف این وسیله پوشیدنی هم عبارتند از نبود صفحه نمایش همیشه روشن (AoD) و یا شیوه روشن کردن نمایشگر با دو بار ضربه زدن. بهتر می‌شد که شیائومی دوام باتری را کاهش می‌داد ولی حداقل به جای آن قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (AoD) را تعبیه می‌کرد.
با این وجود، با قیمت 55 دلاری، Redmi Watch یک ساعت مقرون به صرفه است تا کسانی که می‌خواهند با هزینه‌ای کم وارد دنیای ساعت‌های هوشمند شوند، به این مهم دست یابند. در این بین، نمی‌توانیم این محصول شیائومی را ارزان‌ترین وسیله پوشیدنی هوشمند بازار به حساب بیاوریم زیرا ریلمی واچ امکانات بیشتری را با قیمت کمتری ارائه می‌کند. در صورتی که ساعتی می‌خواهید که ظاهر زیبایی داشته باشد و یا قصد خرید یک وسیله مقرون به صرفه را دارید که با آیفون‌ها هم سازگار است، ردمی واچ همان چیزی است که باید خریداری کنید در غیر این صورت ریلمی واچ آپشن بهتری خواهد بود.

نقاط قوت
شیوه طراحی جذاب
سبک و احساس راحتی هنگام پوشیده شدن
رابط کاربری ساده و کاربر پسند
دارای تصاویر پس‌زمینه متعدد
دارای GPS درونی
پشتیبانی از سیستم عامل iOS
شیوه طراحی هوشمندانه شارژر

نقاط ضعف
نبود ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن (AoD) و ناتوانی در روشن کردن نمایشگر با دو بار ضربه زدن روی آن
سرعت پایین ویژگی بلند کردن مچ برای روشن شدن نمایشگر و عملکرد پر فراز و نشیب آن
تعداد محدود فعالیت‌های ورزشی که امکان بررسی آنها وجود دارد
دقت پایین ویژگی بررسی‌کننده وضعیت خواب
نبود گزینه بررسی دائمی شمارنده ضربان قلب
نبود سنسور بررسی‌کننده میزان اشباع شدگی اکسیژن خون
سرعت پایین انتقال تصاویر پس‌زمینه و امکان ذخیره تنها 3 عکس در حافظه داخلی ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *