نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ که در اواخر سال 2017 میلادی رونمایی و عرضه شد، ساعت هوشمند Gear Sport می باشد. Gear Sport از نظر طراحی، کوچک تر و سبک تر از ساعت Gear S3 Frontier می باشد که در نتیجه استفاده از ان برای هر دو جنسیت زن و مرد ممکن می باشد. Gear Sport یک ساعت هوشمند ضد آب تا عمق 50 متری می باشد که قابلیت ردیابی فعالیت های بدنی و سلامتی شناگر را نیز با خود به همراه دارد. با توجه به مجهز بوده این ساعت هوشمند به سیستم عامل Tizen 3.0 و پیشرفت های بسیار زیادی که در برنامه S-Health سامسونگ ایجاد شده است، به نظر می رسد که سامسونگ یک محصول رقابتی را وارد بازار کرده است.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

سامسونگ Gear Sport را بر خلاف Gear S3 Frontier مجهز به ویژگی هایی به منظور دریافت و پاسخ به تماس های صوتی و یا برقراری تماس های صوتی نکرده است. با توجه به عدم حضور این قابلیت در این ساعت و همچنین با در نظر گرفتن نامی که برای این ساعت انتخاب شده است، می توان گفت که سامسونگ در ساخت این ساعت هوشمند بیشتر روی ویژگی های سلامتی و ورزشی تمرکز کرده است. در نتیجه رقبای اصلی ساعت Gear Sport، گجت های پوشیدنی سلامتی خواهند بود و ما نیز در این نقد و بررسی بیشتر به جنبه های سلامتی این ساعت هوشمند پرداخته و Gear Sport را با دیگر گجت های پوشیدنی سلامتی مقایسه خواهیم کرد.

جعبه گشایی:

ساعت هوشمند Gear Sport و اقلام همراه با آن در یک جعبه مشکی رنگ و مربع شکل قرار گرفته اند. محتویات دورن جعبه Gear Sport شامل خود ساعت، آداپتور مسافرتی MicroUSB، داک شارژر، دفترچه راهنما، بند ساعت و یک نیم بند کوچک تر که مناسب کاربرانی با مچ کوچکتر می باشد، می شود.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

داک شارژری که همراه این ساعت عرضه می شود، علاوه بر این که شارژ بی سیم را برای Gear Sport ممکن می سازد، ساعت را به کمک آهن ربای به کار رفته در آن به نحوی در بر می گیرد که هنگام شب و خواب می تواند به عنوان یک نگه دارنده نیز در کنار تخت خواب قرار بگیرد.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

طراحی:

بدنه ساعت Gear Sport در دو رنگ مشکی و آبی طراحی شده است که رنگ بند سیلیکونی و 20mm موجود در جعبه نیز هم رنگ بدنه ساعت می باشد.

صفحه نمایش 1.2 اینچ و Super AMOLED ساعت Gear Sport که توسط محافظ Gorilla Glass 3 نیز محافظت می شود، درون بدنه فلزی و ضد زنگی قرار گرفته است و توسط قاب چرخان مخصوص سامسونگ احاطه شده است. قاب چرخان سامسونگ دارای برجستگی هایی می باشد و روی آن خط ها و اعدادی نیز طراحی شده است. با چرخاندن این قاب می توان در منو ساعت Gear Sport به راحتی جا به جا شد. امکانی که در کنار حس خوبی که به کاربر هنگام کار با آن منتقل می کند، طراحی بسیار زیبا و کاربر پسندی را نیز به ساعت هوشمند بخشیده است. در قسمت راست ساعت دو دکمه فیزیکی نیز در نظر گرفته شده است که طراحی آن ها هم مانند قاب چرخانن ساعت شامل برجستگی هایی می باشد تا پیدا کردن دکمه ها به خصوص هنگام استفاده از ساعت در زمان شنا کردن و زیر آب نیز به راحتی ممکن باشد. به کمک این دکمه های فیزیکی در نظر گرفته شده برای Gear Sport، کاربر می تواند عملکرد دکمه های Back و Home را داشته باشد و در صورت خاموش بودن صفحه نمایش ساعت، با فشردن یکی از این دکمه ها صفحه نمایش را روشن نماید.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

در قسمت پشت ساعت، یک سنسور LED HR قرار گرفته است که از رنگ سبز استفاده می کند و مشابه سنسور LED HR به کار رفته در ساعت Gear S3 Frontier می باشد. ساعت Gear Sport به کمک این سنسور توانایی شمارش ضربان قلب کاربر را در طول 24 ساعت و به صورت مداوم نیز دارا می باشد که البته به دلیل تاثیری که این حالت روی مصرف باتری دارد، امکان شخصی سازی بازه های شمارش ضربان قلب نیز در این ساعت در نظر گرفته شده است. برای مثال کاربر می تواند تنظیمات مربوط به شمارش ضربان قلب را به گونه ای شخصی سازی نماید که ساعت هر ده دقیقه یک بار اقدام به شمارش ضربان قلب نماید. ضمن این که امکان غیر فعال کردن این قابلیت نیز وجود دارد. اما نحوه قرار گیری سنسور LED HR در Gear Sport، یکی از تفاوت های بین این ساعت و Gear S3  را رقم می زند. در حالی که سنسور ساعت Gear S3 کاملا تراز با سطح پشت ساعت بود و کاربر هنگام استفاده از آن هیچ برآمدگی احساس نمی کرد، سنسور Gear Sport به اندازه 1mm برآمده تر می باشد. اما برآمده بودن سنسور LED HR باعث می شود تا ردیابی فعالیت های ورزشی و تناسبی وشمارش ضربان قلب به صورت بسیار دقیق تری انجام شود که برای ورزشکاران و کسانی که به ردیابی دقیق فعالیت های ورزشی خود نیاز دارند، یک مزیت بسیار مهم محسوب می شود. ضمن این که با توجه به مقدار برآمدگی این سنسور که برابر با 1mm می باشد، هنگام استفاده از این ساعت احساس نا خوشایندی نیز در کاربر ایجاد نمی شود و در واقع این سنسور هیچ مزاحمتی را برای کاربران خود به وجود نمی آورد.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

نحوه برقراری تعامل با رابط کاربری ساعت Gear Sport می تواند به کمک قاب چرخان، لمس صفحه نمایش ساعت و یا دکمه های فیزیکی انجام پذیرد. البته امکان استفاده از S-Voice نیز برای برقراری تعامل با ساعت وجود دارد که در مورد آن در ادامه صحبت خواهد شد.

با گرفتن کف دست در مقابل صفحه نمایش ساعت، می توان به راحتی و بدون فشردن کلیدی یا لمس صفحه نمایش، صفحه نمایش را خاموش کرد. برای روشن کردن و آماده به کار کردن مجدد ساعت، کاربر می تواند یکی از دو دکمه فیزیکی را فشار دهد، مچ دست خود را به سمت بالا حرکت دهد یا قاب چرخان ساعت را کمی بچرخاند.

با فشردن دکمه Home هنگامی که کاربر در صفحه اول قرار دارد، برنامه های موجود در ساعت نمایش داده می شوند. فشردن این دکمه هنگامی که هر صفحه دیگری به جز صفحه اصلی و اول ساعت در حال نمایش باشد، کاربر را به صفحه اول ساعت منتقل می کند. علاوه بر این کارها، کاربر می تواند از طریق تنظیمات یک برنامه را به دکمه Home مرتبط سازد تا با دو بار فشردن دکمه Home، برنامه مرتبط با این دکمه اجرا شود. فشردن و نگه داشتن دکمه Home نیز باعث می شود تا کاربر بتواند ساعت خود را به طور کامل خاموش نماید یا حساسیت صفحه نمایش را تنظیم کند.

فشردن دکمه Back باعث می شود تا به صفحه نمایش قبلی باز گردید در حالی که فشردن و نگه داشتن آن کاربر را به Samsung Pay هدایت می کند.

چرخاندن قاب چرخان ساعت به سمت راست یا چپ و یا کشیدن انگشت روی صفحه نمایش به سمت راست یا چپ، ویجت یا نوتیفیکیشن در حال نمایش را تغییر می دهد یا در صفحه برنامه ها، به کاربر امکان انتخاب یکی از برنامه ها را می دهد. همچنین برای اجرا شدن یک برنامه و یا مشاهده جزئیات بیشتری از یک ویجت یا نوتیفیکیشن، کاربر می تواند برنامه، ویجت یا نوتیفیکیشن را لمس نماید.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

ساعت Gear Sport دارای امکانی می باشد که کاربر می تواند 4 مخاطب را از میان مخاطبان موجود در گوشی همراه خود انتخاب نماید تا اگر در شرایط خطرناکی قرار بگیرد، با سه بار فشردن مجدد دکمه Home، پیامی اضطراری به 4 مخاطب انتخاب شده که شامل موقعیت کاربر و نحوه دسترسی به آن موقعیت می باشد، ارسال شود. البته این امکان در صورتی که بین ساعت و گوشی همراه کاربر اتصال برقرار باشد ممکن می باشد.

سخت افزار و باتری:

چیپست به کار رفته در Gear Sport، چیپست Exynos 7270 می باشد که از یک پردازنده دو هسته با کلاک 1.0GHz تشکیل شده است و در کنار حافظه رم 768MB این ساعت، وظیفه اجرا و پردازش برنامه ها را به خوبی انجام می دهد. چیپستی که در ساعت Gear S3 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای ساعت نیز برابر با 4GB می باشد که البته وقتی کاربر برای اولین بار ساعت را روشن می نماید، مقدار 1.6GB از این حافظه آزاد می باشد و مابقی آن توسط سیستم عامل Tizen و برنامه هایی که به صورت پیش فرض روی ساعت نصب شده اند اشغال شده است. حافظه در دسترس 1.6GB موجود در Gear Sport هر چند برای ذخیره تعداد زیادی فایل صوتی کافی به نظر نمی رسد، اما برای ذخیره کردن لیست پخش آهنگ هایی که هنگام انجام فعالیت های ورزشی به آن ها گوشی می دهید، کافی می باشد. البته امکان پخش آهنگ به کمک سرویس هایی مثل Spotify نیز به جای ذخیره کردن آهنگ در ساعت وجود دارد.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

مطابق انتظارات، صفحه نمایش Super AMOLED ساعت کیفیت و عملکرد بی نظیری دارد. صفحه نمایش 1.2 اینچ ساعت با رزولوشن 360×360 پیکسل، تراکم پیکسلی 302 پیکسل بر اینچ را برای Gear Sport به ارمغان می آورد. Gear Sport مجهز به سنسور ambient light نیز می باشد که با تشخیص نور محیط، میزان روشنایی صفحه نمایش را به طور خودکار تنظیم می نماید. عملکرد این سنسور و صفحه نمایش ساعت در شرایط نوری مختلف از جمله زیر نور خورشید نیز بسیار عالی بوده و مشاهده محتویات صفحه نمایش ساعت حتی زیر نور خورشید به راحتی امکان پذیر می باشد.

علاوه بر سنسور شمارنده ضربان قلب، قابلیت های مرتبط با ردیابی فعالیت های ورزشی و تناسبی Gear Sport به کمک سنسورهای شتاب سنج، فشار سنج و ژیروسکوپ تقویت شده است.

در قسمت راست ساعت و بین دکمه های فیزیکی Home  و Back، یک میکروفون برای دریافت دستورات صوتی S-Voice نیز تعبیه شده است.

بلوتوث نسخه 4.2 به منظور برقراری ارتباط با گوشی های همراه و هدفون های بی سیم و Wi-Fi 802.11 b/g/n 2.4Ghz برای متصل شدن به شبکه های بی سیم در Gear Sport قرار گرفته اند. همچنین استفاده از قابلیت های Samsung Pay از طریق NFC نیز ذر Gear Sport وجود دارد که البته به این منظور باید گوشی همراه هوشمند کاربر نیز از Samsung Pay پشتیبانی نماید. ردیابی موقعیت نیز در این ساعت به کمک سخت افزارهای GPS که به صورت on-board در آن قرار گرفته اند انجام می پذیرد. البته به نظر می رسد که در محیط های شلوغ، Gear Sport از دقت کافی در موقعیت یابی بهره مند نبوده و با مشکلاتی روبرو می شود.

ساعت Gear Sport به یک باتری 300mAh مجهز شده است که بنابه ادعا سامسونگ در استفاده معمولی به مدت سه روز و در استفاده کم به مدت پنج روز دوام می آورد. شارژر بی سیم ارایه شده همراه با خود ساعت نیز می تواند شارژ باتری را در مدت دو ساعت و چهل و هشت دقیقه از 0% به 100% برساند.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

در تست های انجام شده روی این ساعت، مشخص شد که عملکرد باتری ساعت Gear Sport ضعیف تر از آن چه که سامسونگ درباره آن ادعا می کند، می باشد. با قطع کردن تمامی ارتباطات و اتصالات موجود بین ساعت و هر دیوایس دیگری مانند Wi-Fi و بلوتوث  و همچنین خاموش کردن سنسور شمارنده ضربان قلب، 20 دقیقه گوش دادن به موسیقی هایی که در خود ساعت ذخیره شده اند، به مقدار 10% از شارژ باتری کم می کند. در نتیجه هنگام انجام فعالیت های ورزشی که احتمالا اتصالاتی بین ساعت و گوشی همراه کاربر نیز برقرار باشد و یا سنسور شمارنده ضربان قلب مشغول به کار باشد، گوش دادن به موسیقی به کمک این ساعت پیشنهاد نمی شود به دلیل این که در این صورت شارژ باتری ساعت Gear Sport با سرعت بیشتری خالی خواهد شد.

اما شرایط گفته شده در مورد باتری این ساعت هنگامی صادق می باشد که کاربر بیشترین استفاده را از ساعت می برد. گوشی دادن به موسیقی، برقرار بودن ارتباطاتی با دستگاه های مختلف و روشن بودن سنسور شمارنده قلب و GPS مواردی می باشند که شارژ باتری هر ساعت هوشمندی را به سرعت خالی می کنند. هنگام استفاده از Gear Sport به عنوان فقط یک ساعت هوشمند به منظور مشاهده ساعت، مطلع شدن از نوتیفیکیشن ها و اجرا برخی برنامه ها، باتری به کار رفته در این ساعت، Gear Sport را به مدت دو الی سه روز و تقریبا مطابق ادعا سامسونگ روشن نگه خواهد داشت.

نرم افزار:

Gear Sport با سیستم عامل Tizen 3.0 معرفی و رونمایی شده است و برخی بهینه سازی ها و پیشرفت هایی را با خود به همراه داشته است. ردیابی فعالیت های ورزشی و قابلیت های مرتبط با سلامتی در Gear Sport بسیار پیشرفته تر و دقیق تر شده اند. قابلیت ثبت مخاطبین و یادآورهایی در خود ساعت و بدون نیاز به برقراری اتصال با گوشی همراه نیز به Gear Sport اضافه شده است و رابط کاربری نیز با بهبودهایی همراه بوده است.

با کشیدن انگشت خود روی صفحه نمایش به سمت پایین، تنظیمات سریع نمایش داده می شود که اطلاعاتی مانند شارژ باقی مانده، اتصالات برقرار بین ساعت و سایر دیوایس ها و برخی موارد دیگر را نمایش می دهد. البته امکان شخصی سازی موارد نمایش داده شده نیز وجود دارد و کاربر می تواند با توجه به سلیقه خود مواردی را از این لیست حذف و یا مواردی را به آن اضافه نماید.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

در صورتی که کاربر بخواهد صفحه نمایش ساعت همیشه روشن باشد و ساعت و برخی اطلاعات را در همه حال نمایش دهد، 14 حالت نمایش مختلف به صورت پیش فرض در این ساعت قرار گرفته است که امکان شخصی سازی نیز دارند. کاربر می تواند با فشردن کمی طولانی حالت نمایشی که آن را انتخاب کرده است، به صفحه شخصی سازی حالت نمایش منتقل شده و شخصی سازی های مورد نظر خود را اعمال نماید. امکان دانلود و نصب حالت های نمایش بیشتر نیز برای Gear Sport وجود دارد که به این منظور کاربر می تواند از طریق خود ساعت یا برنامه نصب شده روی گوشی همراه خود که به ساعت نیز متصل می باشد، اقدام به دانلود حالت های نمایش جدیدتر نماید.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

در حالتی که یکی از حالت های نمایش ساعت فعال باشد، چرخاندن قاب چرخان ساعت و یا کشیدن انگشت روی صفحه نمایش به هر سمتی، باعث نمایش داده شدن دیگر ویجت ها یا برنامه هایی که کاربر تنظیم کرده است می شود. ویجت App Shortcuts در صورت فعال بودن، 6 برنامه ای که اخیرا مورد استفاده قرار گرفته بودند را نمایش می دهد که البته در مرکز این ویجت، آیکون آبی رنگی نیز وجود دارد که کاربر را به لیست تمام برنامه های موجود در ساعت هدایت می کند. البته امکان شخصی سازی این ویجت به گونه ای که 6 برنامه دلخواه کاربر به جای برنامه های اخیرا استفاده شده در این ویجت نمایش داده شوند نیز وجود دارد.

ویجت نمایش دهنده خلاصه ای از اطلاعات تنظیم شده توسط کاربر نیز اطلاعاتی مانند تعداد گام ها، کالری سوخته، ضربان قلب و موارد دیگر را نیز نمایش می دهد که لمس هر کدام از آن ها اطلاعات و جزئیات دقیق تر و بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

امکان وارد کردن تعداد فنجان ها یا لیوان های کافئین مصرف شده، مقدار کالری مصرف شده در هر غذا و مواردی از این دست نیز به صورت دستی در این ساعت وجود دارد که به منظور رسیدن به هدف های تعیین شده برای کاهش یا افزایش وزن می تواند بسیار مفید باشد.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

برنامه Samsung Health در واقع محل ذخیره و نمایش اطلاعات مرتبط با سلامت و ورزشی شما می باشد. اطلاعاتی مانند میزان کالری سوزانده شده به واسطه انجام یک فعالیت خاص در طول روز، میزان کالری مصرف شده، تعداد گام ها و مسافت طی شده، خلاصه ای از فعالیت های روز، فعالیت قلب کاربر طی روز و بسیاری اطلاعات دیگر که کاربر می تواند در این برنامه آن ها را مشاهده کند. دقت محاسبه فعالیت های انجام شده و امکانات این برنامه در مقایسه با نسخه های قبلی خود بسیار بهتر شده است. Samsung Health به امکاناتی مجهز شده است که مسلما در اختیار داشتن آن ها برای یک ورزشکار یا فردی که علاقه مند به ردیابی وضعیت سلامت خود می باشد، بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد.

برنامه Galaxy Apps نیز دیگر برنامه سامسونگ می باشد که حالت های نمایش ساعت و برنامه های مخصوص ساعت های هوشمند مختلفی را برای کاربران این ساعت ها فراهم کرده است که کاربر می تواند از طریق خود ساعت در صورت متصل بودن به اینترنت اقدام به دانلود برنامه ها و یا حالت های ساعت دلخواه خود نماید.

دیگر برنامه جالبی که در ساعت Gear Sport به صورت پیش فرض نصب شده است، برنامه PowerPoint controller می باشد. به کمک این برنامه، ساعت هوشمند به یک کنترلر تبدیل می شود که به کمک آن می توان اسلایدهای نمایش داده شده در پاور پوینت را عوض کرد.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

ساعت هوشمند Gear Sport، قابلیت ها، برنامه ها و ویجت های بسیار بیشتری نیز دارد که صحبت در مورد همه آن ها در این نقد و بررسی ممکن نمی باشد. بنابر این برنامه ها و ویجت هایی که در مورد آن ها بحث شد تنها بیانگر بخشی از قابلیت های این ساعت هوشمند سامسونگ می باشند.

S-Voice:

برای آن دسته از کاربرانی که علاقه مند به استفاده از فرمان های صوتی برای کار با گجت های هوشمند می باشند، حضور S-Voice و میکروفونی برای دریافت فرمان های صوتی می تواند خبر بسیار خوبی باشد. البته نکته قابل توجه در مورد میکروفون ساعت هوشمند Gear Sport این می باشد که به دلیل وجود فقط یک میکروفون در این ساعت، کاربر باید فرمان های صوتی را با صدای بلندتری به زبان بیاورد.

کاربر در صورتی که بخواهد از فرمان های صوتی استفاده نماید، می تواند دستور مشخصی را به منظور آماده به کار کردن S-Voice تنظیم نماید. از طریق فرمان های صوتی کاربر می تواند برنامه های نصب شده روی ساعت را اجرا کرده و حتی یادآورهایی را نیز تنظیم نماید. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که S-Voice دقت بالای دستیار Bixby را با خود به همراه ندارد و بعضا در شناسایی فرمان های صوتی با مشکلاتی مواجه می شود. همین مساله شایعه حضور Bixby در گجت های پوشیدنی را نیز بالا برده است که بر اساس این شایعات، احتمالا Bixby در محصولات پوشیدنی آینده این شرکت حضور خواهد داشت هر چند زمان آن مشخص نمی باشد. مساله ای که در این میان اهمیت دارد، این است که گجت های فعلی سامسونگ نیز در صورت حضور Bixby در ساعت های هوشمند، این برنامه را دریافت خواهند کرد یا Bixny فقط در دستگاه های جدید نصب خواهد شد.

پخش موسیقی:

اگر از آن دسته از کاربرانی می باشید که علاقه مند به گوش دادن به موسیقی روی ساعت هوشمند می باشد، با نادیده گرفتن شارژ دهی باتری این ساعت هوشمند، Gear Sport تجربه کاربری خوبی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

برنامه پخش موسیقی به کار رفته در این ساعت نیز از تمامی فرمت های معمول فایل های موسیقی پشتیبانی می نماید.

برنامه های پشتیبان:

ساعت هوشمند Gear Sport دو برنامه پشتیبان دارد که کاربر با نصب آن ها روی گوشی همراه خود، می تواند برخی امکانات و قابلیت های ساعت هوشمند را مدیریت نماید.

برنامه Samsung Gear به کاربر اجازه می دهد تا تنطیمات مربوط به سخت افزار و نوتیفیکیشن های دریافتی را انجام دهد، حالت های مختلف نمایش دهنده ساعت را نصب کرده و آن ها را شخصی سازی نماید، اطلاعات را بین گوشی و ساعت هوشمند انتقال دهد و تنظیمات مربوط به ارسال پیام اضطراری را انجام دهد. امکان جالبی که در این برنامه باید به ان اشاره کرد، مشاهده مقداری است که هر برنامه از پردازنده، رم و باتری مصرف می کند. امکانی که چنان چه برای مثال مصرف باتری ساعت هوشمند بالا باشد، می تواند مفید واقع شود.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

برنامه پشتیبان دیگری که کاربر می تواند روی گوشی خود نصب نماید، برنامه Samsung Health می باشد. این برنامه تمامی اطلاعات سلامتی و تناسبی را که ساعت از کاربر ثبت کرده است را دریافت کرده و به کاربر اجازه مشاهده و دانلود آن ها را در گوشی می دهد. همچنین دریافت برنامه های غذایی و ورزشی نیز به کمک این برنامه ممکن می باشد که در تعیین اهداف روزانه در ساعت هوشمند مفید و کاربردی است.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

جمع بندی:

سامسونگ یک ساعت هوشمند با کیفیت و زیبا را طراحی کرده است که به راحتی توانایی رقابت با ساعت های هوشمند موجود در بازار را دارد. سیستم عامل Tizen سامسونگ نیز که در این ساعت هوشمند به کار رفته است آماده رقابت با سایر سیستم عامل های گجت های پوشیدنی می باشد. سامسونگ با Tizen و قاب چرخانی که در ساعت هوشمند خود قرار داده است، یکی از بهترین راه های موجود در میان گجت های پوشیدنی را برای حرکت در میان صفحه های ساعت هوشمند ابداع کرده است که بسیار مورد توجه علاقه مندان به گجت های پوشیدنی نیز واقع شده است.

نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند Gear Sport

اگر طرفدار ساعت های گرد و با طراحی ساده و زیبا هستید و یا اگر می خواهید فعالیت های روزانه یا فعالیت های ورزشی و تناسبی خود را ردیابی کنید و با برنامه هایی که برای سیستم عامل Tizen موجود می باشند مشکلی ندارید، بدون شک Gear Sport یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار برای شما می باشد. ساعتی که علاوه بر داشتن تمامی ویژگی های دیگر ساعت های هوشمند به جز قابلیت برقراری و دریافت تماس، و همچنین با داشتن برخی ویژگی های بیشتر در زمینه ردیابی فعالیت های روزانه و ورزشی، یکی از ساعت های مناسب برای اکثر کاربران محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *