هدست واقعیت مجازی شیائومی Mi VR

هدست واقعیت مجازی Xiaomi Mi VR معرفی شد

در حالی که بسیاری از طراحان هدست‌های واقعیت مجازی در انتظار عرضه پلت‌فرم Daydream گوگل هستند، کمپانی شیائومی بالاخره از هدست واقعیت مجازی اختصاصی‌اش رونمایی کرد. هدستی که مطمئنا اگر با قیمت مناسبی عرضه شود، می‌تواند کار را برای بسیاری از تولید کننده‌گان هدست‌های واقعیت مجازی ارزان‌قیمت سخت کند.

هدست Xiaomi VR Play Edition برای باز و بسته کردن محفظه هدست از یک زیپ استفاده خواهد کرد. این زیپ از جنس الیاف مصنوعی می‌باشد. انتظار می‌رود استفاده از زیپ برای محفظه گوشی بسیار مناسب‌تر از راه‌حل کنونی دیگر هدست‌ها باشد.

مشخصات هدست واقعیت مجازی شیائومی Mi VR

دیگر نکته جالب در مورد این هدست واقعیت مجازی مربوط به دو شیار اصلی آن دقیقا روی محفظه هدست می‌باشد. درواقع با استفاده از این دو شیار به راحتی می‌توان مکان قرار گیری گوشی را پس از جا اندازی آن داخل محفظه تنظیم کرد. همچنین این شیارها تاثیر به‌سزایی در تهویه هوای داخل هدست و خنک نگه داشتن گوشی خواهند داشت. لازم به ذکر است که هدست واقعیت مجازی شیائومی Mi VR برای کار با گوشی‌های 4.7 الی 5.7 اینچی طراحی شده است. علاوه بر این، شیاومی از پوشش ضد تشعشع برای لنزها و پد های ضد لغزش برای این هدست استفاده کرده است.

در کنار این هدست واقعیت مجازی، شیائومی اپلیکیشن Mi VR را نیز معرفی کرده تا همانند سامسونگ به اپ استور اختصاصی برای هدستش مجهز شود. همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، شیائومی این هدست را در طراح‌های مختلف در دسترس قرار خواهد داد تا برای خرید این هدست فقط با یک آپشن روبرو نشویم.

طرح های هدست واقعیت مجازی شیائومی Mi VR

با وجود اینکه قیمت هدست واقعیت مجازی شیائومی Mi VR هنوز مشخص نشده است، اما نسخه بتای آن برای علاقه‌مندان به تست این هدست هم‌اکنون رجیستر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *