مشخصات گوشی هواوی هانر نوت 8

هواوی Honor Note 8 اول آگوست عرضه می‌شود

در هفته پیش شرکت رگولاتوری چینی – TENAA – خبر فروش گوشی Huawei Honor Note 6 در آینده نزدیک را در این کشور منتشر کرد. این فبلت 6.6 اینچی ظاهرا برای رقابت با تلفن همراه 6.44 اینچی Xiaomi Mi Max وارد بازار می‌شود. با توجه به فروش قابل توجه این محصول شیائومی، هواوی نیز ترغیب شده تا فبلتی با این سبک و سیاق وارد بازار کند.

این فبلت که به صورت رسمی در اول آگوست معرفی می‌شود، طبق ادعای این خبر، Honor Note 8 با یک صفحه نمایش 6.6 اینچی عرضه خواهد شد تا کاربران تجربه کار با یک اسمارت‌فون بزرگ‌تر را تجربه کنند. نوت 8 ابتدا به صورت اختصاصی در فروشگاه‌های هواوی به نمایش درخواهد آمد. در این مراسم می‌توان از تمامی ویژگی‌های این محصول باخبر شد. حتی اگر هواوی صفحه نمایش 2K را برای این غول 6.6 اینچی در نظر گرفته باشد، ما شاهد افت کیفیت تصویر خواهیم بود. اما ادعایی که هواوی می‌خواهد با رونمایی از این محصول اثبات کند، در نظر گرفتن یک صفحه نمایش 6.6 اینچی QHD یا همان رزولوشن 2560×1440 برای هواوی نوت 8 است.

تیزر گوشی هواوی هانر نوت 8

با جزییاتی که TENAA از این گوشی منتشر کرد، همه کاربران را سورپرایز کرده است. طبق گفته این کمپانی Honor Note 8 دارای 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی و یک باتری 4400 میلی‌آمپری خواهد داشت. چیپست اختصاصی هواوی یعنی Kirin 955 SoC با هشت هسته پردازشگر با سرعت 2.5 گیگاهرتز بر روی این فبلت تعبیه شده و توسط اندروید 6 مارشمالو توسعه داده شده است.

به نظر می‌رسد کمپانی هواوی یک نسخه ارزان‌تر از این فبلت هم وارد بازار خواهد کرد. این مدل اقتصادی دارای یک چیپست با راندمان پایین‌تر (Kirin 950) نسبت به مدل گران‌قیمت‌ترش، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. هر دو مدل با یک اسکنر اثر انگشت و درگاه USB از نوع C وارد بازار خواهند شد. قیمت خرید گوشی هواوی هانر نوت 8 برای مدل 3/32 گیگ 299 دلار و برای مدل 4/64 گیگ برابر با 344 دلار تخمین زده شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *