بهترین گزینه‌های خرید گوشی مناسب بانوان

گزینه‌های خرید گوشی مناسب بانوان – تا سقف یک میلیون

امروزه سازندگان تلفن همراه سعی دارند با تولید انواع مدل‌های مختلف از گوشی و گجت‌های هوشمند، خریداران خود را راضی نگه دارند و نیاز های‌شان را به نحو احسن تامین کنند. کمپانی‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند در سالهای اخیر به تولید گوشی‌های مناسب بانوان روی آورده‌اند. این گوشی‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. وجود رنگ‌های متنوع و مطابق میل بانوان، طراحی زیبا و ظریف، وزن کم و سبکی و راحتی هنگام استفاده، دوربین‌های با کیفیت و با وضوح بالا، صفحه نمایش‌های بزرگ و با کیفیت و … از جمله ویژگی‌هایی هستند که اغلب یک گوشی را مناسب استفاده‌ی بانوان عزیز می‌کنند. با توجه به تنوع بالای مدل‌ها و برندها انتخاب گوشی مناسب برای خریداران می‌تواند به یک دغدغه تبدیل شود. پاسخ به این سوال که چه گوشی‌ای برای من مناسب است می‌تواند به نوبه خود کار دشواری باشد. تبلت فون قصد دارد در این نوشتار با معرفی چندین گوشی با صرفه‌ی اقتصادی بالا و مشخصات و امکانات مناسب که برای بانوان مناسب هستند، شما را در امر تصمیم گیری هنگام خرید گوشی یاری کند. با توجه به آمار های فروش ما و همچنین نظرسنجی‌های منابع معتبر، این گوشی‌ها برای استفاده بانوان مناسب تلقی می‌شوند و تجربه‌ی کاربری بهتری نسبت به سایر تلفن‌های هوشمند ارایه می‌کنند. مدل‌ها به ترتیب قیمت صعودی مرتب شده‌اند و سعی شده است بازه‌ی قیمتی زیر یک میلیون تومان نیز رعایت شود.

گوشی HTC Desire 530

گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 530

این گوشی از ارزان‌ترین گزینه‌های خرید گوشی مناسب بانوان می‌باشد. دلیل حضور گوشی Desire 530 در این لیست، بهره‌گیری از طراحی جدید تایوانی‌ها می‌باشد که بسیار متفاوت و زیباتر از دیگر گوشی‌های هم‌رده‌اش است. علاوه بر این، ضخامت 8.3 میلی‌متری و وزن 140 گرمی دستگاه، نشان‌دهنده طراحی ظرافت‌مندانه آن می‌باشند. بزرگی صفحه‌نمایش برابر با 5.0 اینچ بوده و کیفیت نمایش تصویر آن به لطف رزولوشن HD مناسب می‌باشد. رابط کاربری اندرویدی HTC Sense استفاده شده در این گوشی که همواره یکی از بهترین رابط‌های کاربری بوده و می‌باشد، بر اساس اندروید مارشمالو 6.0 طراحی شده است. دیزایر 530 از باندهای LTE کت 4 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا حداکثر سرعت 150 مگابیت برای دانلود و 50 مگابیت برای آپلود را در اختیار کاربران قرار دهد. با وجود اینکه دوربین پشتی این گوشی از مگاپیکسل کمتری (13MP) نسبت به رقبا برخوردار است، اما تجربه نشان داده که دوربین‌های استفاده شده در گوشی‌های اچ‌تی‌سی از کیفیت لازم و کافی برخوردار هستند. کیفیت دوربین سلفی این گوشی نیز برابر با 5 مگاپیکسل می‌باشد.

قیمت بروز خرید گوشی اچ‌تی‌سی Desire 530

گوشی LG AKA

گوشی ال‌جی آکا - نکات مثبت و منفی

کمپانی ال‌جی ید طولانی در طراحی و ساخت گوشی‌هایی با طراحی‌های عجیب دارد. گوشی LG AKA از جمله این محصولات کمپانی ال‌جی می‌باشد که با طراحی کاملا فاتزی همراه است. همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می‌کنید، به شکل پیش‌فرض این گوشی با یک قاب عروسکی همراه است که در رنگ‌بندی‌های مختلفی عرضه می‌شود. حتی جعبه‌گشایی این گوشی نیز عجیب و در نوع خود جالب است. علاوه بر ظاهر گوشی، مشخصات فنی دستگاه نیز کاملا مناسب می‌باشد. صفحه‌نمایش با بزرگی 5.0 اینچ و با رزولوشن HD در مشخصات دستگاه لیست شده است. بخش پردازشی بر عهده تراشه اسنپ‌دراگون 400 می‌باشد. بخش مموری از 1.5 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات microSD تشکیل شده است. دوربین پشتی دارای سنسور 13MP می‌باشد که قادر به فیلم‌برداری FullHD با سرعت 30fps می‌باشد. سلفی گوشی نیز از سنسور 2.1MP بهره می‌برد. ظرفیت باتری نیز برابر با 2,610mAh می‌باشد که قادر است در حالت آماده‌باش به مدت 270 ساعت انرژی دستگاه را تامین کند.

قیمت بروز خرید گوشی ال‌جی آکا

گوشی Nokia Lumia 830

مشخصات گوشی نوکیا لومیا 830 - نکات مثبت و منفی

لومیا 830 جزو آخرین گوشی‌های لومیا می‌باشد که تحت نظارت کمپانی نوکیا طراحی شده است. گوشی‌های لومیا همواره به دلیل رنگ‌بندی‌های متفاوت و زیبا مورد توجه بسیاری از کاربران علاقه‌مند به بخش ظاهری گوشی بوده و هستند. این گوشی در رنگ‌بندی‌های نارنجی، سبز، سفید، مشکی و طلایی عرضه شده که شاید برای تهیه برخی از این رنگ‌بندی‌ها با دردسر مواجه شوید. به لطف اینکه قاب پشتی گوشی‌های لومیا یکسره بوده و به راحتی قابل جداسازی می‌باشد، کاربران می‌توانند گوشی را به هر رنگ مورد علاقه خود درآورند. در مورد دیگر مشخصه‌های ظاهری دستگاه می‌توان به ضخامت 8.5 میلی‌متری و وزن 150 گرمی آن اشاره کرد. صفحه‌نمایش گوشی دارای بزرگی 5.0 اینچی بوده و همانند دیگر رقبای خود با وضوح HD عرضه می‌شود. سیستم‌عامل پیش‌نصب شده روی گوشی، ویندوز فون 8.1 می‌باشد، اما به لطف پشتیبانی‌های نرم‌افزاری خوب مایکروسافت، می‌توان به راحتی گوشی را به ویندوز 10 بروز رسانی کرد. بخش دوربین از دیگر نقاط قوت این دستگاه می‌باشد. دوربین پشتی از سنسور 10MP کارل زایس بهره می‌برد که در کنار سیتسم لرزشگیر اپتیکال تصویر می‌تواند عکس‌های باکیفیتی بگیرد. همچنین این دوربین می‌تواند فیلم‌های 1080p@30fps با صدای استریو ضبط کند. سلفی گوشی دارای سنسور 0.9MP می‌باشد که شاید از نظر تعداد پیکسل گزینه مناسبی برای یک دوربین سلفی نباشد، اما تجربه کاربری خلاف این موضوع را ثابت می‌کند. در کل می‌توان لومیا 830 را گزینه مناسبی برای بانوان علاقه‌مند به گوشی‌های ویندوزی محسوب کرد.

قیمت بروز خرید گوشی نوکیا Lumia 830

گوشی Samsung Galaxy A3 2016

گوشی سامسونگ گلکسی A3 مدل 2016 - نکات مثبت و منفی

نسل 2016 گوشی Galaxy A3 با بهره‌گیری از طراحی فلز و شیشه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید گوشی مناسب بانوان باشد. از دیگر نکات مثبت این گوشی می‌توان به ضخامت بسیار کم (7.3 میلی‌متر) و وزن مناسب (131 گرم) دستگاه اشاره کرد. همچنین این گوشی که در چهار رنگ‌بندی مشکی، سفید، صورتی و طلایی عرضه می‌شود، تنوع انتخابی جالبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین اصلی با دارا بودن سنسور 13MP با گشایش لنز f/1.9 گزینه مناسبی برای عکاسی و فیلم‌برداری موبایلی است. سلفی گوشی نیز از سنسور 5MP بهره می‌برد. صفحه‌نمایش 4.7 اینچی گوشی با وضوح تصویر HD می‌تواند کیفیت نمایش مناسبی ارایه دهد. پشتیبانی از باندهای LTE، فناوری NFC و باتری غیر قابل تعویض 2,300mAh از دیگر مشخصات قابل توجه این گوشی می‌باشند.

قیمت بروز خرید گوشی سامسونگ Galaxy A3 2016

گوشی HTC Desire 825

گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 825 - نکات مثبت و منفی

دیزایر 825 همانند دیزایر 530 از محصولات 2016 کمپانی htc می‌باشد که از سخت‌افزار و مشخصات فنی بهتری برخوردار است. طراحی این گوشی از زبان طراحی جدید این کمپانی بهره می‌برد که در مقایسه با دیگر گوشی‌های هم‌رده اچ‌تی‌سی مانند دیزایر 826 و 820 دارای ظاهری متفاوت‌تر و زیباتر می‌باشد. در مورد ظاهر گوشی می‌توان به رنگ متفاوتِ دکمه قفل گوشی و شبکه‌های خروجی صدا، ضخامت 7.4 میلی‌متری و وزن 155 گرمی اشاره کرد. بخش دوربین از دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده که مطمئنا می‌توانند تجربه عکاسی مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهند. چیپست اسنپ 400 در کنار حافظه رم 2 گیگابایتی عهده‌دار عملیات پردازشی این گوشی می‌باشد. 16 گیگابایت نیز ظرفیت حافظه داخلی دستگاه می‌باشد که به لطف پشتیبانی از کارت‌های microSD می‌توان این فضا را تا حداکثر 200+16 گیگ افزایش داد. دیگر ویژگی مهم این گوشی، پشتیبانی از اینترنت پر سرعت LTE کت 4 می‌باشد.

قیمت بروز خرید گوشی اچ‌تی‌سی Desire 825

گوشی Asus Zenfone Selfie ZD551KL

گوشی ایسوس زنفون سلفی - نکات مثبت و منفی

شاید نتوان این گوشی را از لحاظ ظرافت چندان گزینه جالبی برای خرید گوشی مناسب بانوان دانست، اما دلیلی که این محصول کمپانی ایسوس را در این لیست قرار داده‌ایم، مربوط به دوربین سلفی بسیار مناسب و رنگ‌بندی کاملا مطابق با سلیقه بانوان می‌باشد. بخش دوربین گوشی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و سلفی تشکیل یافته است. هر دو دوربین با فلش دوگانه LED همراه هستند تا در شرایط نوری نامناسب نیز بتوانند تصاویر با کیفیتی بگیرند. گوشی ایسوس زنفون سلفی در سه رنگ‌بندی سفید، صورتی و آبی عرضه می‌شود و خوشبختانه هر سه رنگ دستگاه در بازار ایران قابل تهیه می‌باشد. در مورد دیگر مشخصات فنی دستگاه می‌توان به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن FullHD به همراه محافظ صفحه Gorilla Glass 4 و لایه چربی گریز کشیده شده روی آن، تراشه اسنپ‌دراگون 615، حافظه رم 3 گیگابایتی، داخلی 16/32 گیگابایتی و پشتیبانی از باندهای LTE کت 4 اشاره کرد.

قیمت بروز خرید گوشی ایسوس Zenfone Selfie
نقد و بررسی گوشی ایسوس Zenfone Selfie

گوشی Huawei G8

گوشی هواوی جی 8 - نکات مثبت و منفی

کمپانی هواوی در یکی دو سال گذشته تمرکز زیادی روی طراحی ظاهری گوشی‌های خود داشته و این مساله را می‌توان در طراحی گوشی‌های جدید میان‌رده این کمپانی مشاهده کرد. گوشی هواوی جی 8 که در اواخر 2015 معرفی و عرضه جهانی شده است، اولین میان‌رده این کمپانی محسوب می‌شود که با بدنه فلزی طراحی شده است. استفاده از فلز در طراحی بدنه گوشی همواره مورد استقبال کاربران قرار گرفته و هواوی با چنین رویکردی سعی در ارایه محصولی مقاوم با طراحی زیبا داشته که تا حدودی نیز در این مهم به موفقیت رسیده است. ضخامت دستگاه برابر با 7.5 اینچ می‌باشد که در مقایسه با بسیاری از رقبا عدد کمتری می‌باشد. تنها نکته منفی این گوشی در بخش طراحی، مربوط به وزن کمی زیاد (167 گرم) آن می‌شود. در قاب پشتی گوشی می‌توانید دوربین اصلی 13MP دستگاه را مشاهده کنید که با دارا بودن سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر می‌تواند حتی در شرایط نا مساعد نیز بهترین تصاویر را بگیرد. در زیر دوربین اصلی نیز می‌توان سنسور اثر انگشت دستگاه را مشاهده کرد که به یکی از سریع‌ترین سنسورهای اثر انگشت معروف است. هواوی برای امور پردازشی این محصولش ترجیه داده از چیپست مطرح اسنپ‌دراگون 615 استفاده کند که بیشتر از چیپست‌های میان‌رده ساخت خود مقبولیت دارد.

قیمت بروز خرید گوشی هواوی G8
نقد و بررسی گوشی هواوی G8

 گوشی LG Nexus 5X

گوشی ال‌جی نکسوس 5 ایکس - نکات مثبت و منفی

نکسوس 5X را می‌توان یکی از موفق‌ترین گوشی‌های نکسوس گوگل قلمداد کرد. طراحی زیبا، قیمت خرید بسیار مناسب و بهره‌گیری از مشخصات فنی بسیار خوب از پارامترهای موفقیت این گوشی محسوب می‌شوند. ابعاد 147×72.6×7.9 میلی‌متری دستگاه نشان‌دهنده ظرافت محصول می‌باشد. صفحه‌نمایش 5.2 اینچی این گوشی دارای رزولوشن FullHD بوده و توسط لایه‌های محافظ گوریلا و لایه چربی گریز پوشانده شده است. در پشت گوشی می‌توانید دوربین 12MP، درگاه فوکوس لیزری، فلش دوگانه LED و سنسور اثر انگشت گوشی را مشاهده کنید. گوگل برای دوربین سلفی این گوشی از سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است. پشتیبانی از باندهای LTE کت 6، فناوری NFC، درگاه microUSB نوع C، سنسور فشارسنج و باتری 2,700mAh از دیگر مشخصات قابل توجه این گوشی می‌باشند.

قیمت خرید گوشی نکسوس 5X

گوشی Sony Xperia C5 Ultra

گوشی سونی اکسپریا C5 اولترا - نکات مثبت و منفی

سری C از گوشی‌های سونی اکسپریا با تمرکز روی دوربین سلفی طراحی می‌شوند. برخورداری از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED و همچنین طراحی ظرافت‌مندانه از عوامل حضور این گوشی در لیست بهترین گزینه‌های خرید گوشی مناسب خانم‌ها می‌باشد. با وجود اینکه این گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ 6 اینچی طراحی شده است، اما دارای ابعاد و وزن بسیار مناسبی می‌باشد. عملیات پردازشی نیز بر عهده چیپست مدیاتک 8 هسته‌ای MT6752 می‌باشد. 2 گیگابایت ظرفیت حافظه رم و 16 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی می‌باشد. همچنین امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی با کارت‌های microSD لحاظ شده است. دوربین پشتی به مانند دوربین سلفی از سنسور  13MP بهره می‌برد. تنها ایرادی فنی که می‌توان به Xperia C5 گرفت، مربوط به ظرفیت کم باتری (2,930mAh) با توجه به اندازه بزرگ صفحه‌نمایش است.

قیمت بروز خرید گوشی سونی Xperia C5 Ultra

گوشی Xiaomi Mi 4c

گوشی شیائومی می 4c - نکات مثبت و منفی

کمپانی شیائومی از برندهای تازه وارد شده به بازار کشورمان می‌باشد که با محصولات جالبی که ارایه کرده، بازار رقابت برندهای مختلف را در کشورمان داغ‌تر کرده است. کمپانی شیائومی برخلاف دیگر همتاهای چینی خود ترجیه می‌دهد که از قطعات با کیفیت‌تر و مطرح‌تری استفاده کند. استفاده از بهترین چیپست‌های کمپانی کوالکام و سنسورهای مطرح دوربین، گواهی بر این ادعا می‌باشند. گوشی شیائومی می 4C با صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن FullHD طراحی شده که این پنل 71.7 درصد از بخش جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. ضخامت دستگاه برابر با 7.8 میلی‌متر و وزن آن 132 گرم است. بخش پردازشی نیز از چیپست اسنپ‌دراگون 808 به همراه حافظه رم 3 گیگابایتی تشکیل شده که مطمئنا می‌تواند قدرت پردازشی قابل قبولی در اختیار دستگاه قرار دهد. دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین پشتی و سلفی استفاده شده که دوربین پشتی قادر به فیلم‌برداری با حداکثر کیفیت 1080p@30fps می‌باشد. 3,080 میلی‌آمپر ظرفیت باتری این گوشی می‌باشد که چنین ظرفیتی برای دستگاه 5 اینچی بسیار مناسب می‌باشد. این گوشی در رنگ‌بندی‌های مختلفی عرضه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به رنگ‌بندی‌های سفید، خاکستری، صورتی، زرد و آبی اشاره کرد.

قیمت بروز خرید گوشی شیائومی Mi 4c

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "گزینه‌های خرید گوشی مناسب بانوان – تا سقف یک میلیون"

  1. سلام خسته نباشید من قصد خرید گوشی موبال
    redmi note 8 pro
    را دارم و می‌خوام بدونم که آیا این گوشی در سال 2021 گوشی مناسبی هست و اینکه ایا از جدید ترین نسخه اندروید پشتیبانی می‌کند؟

    خیلی ممنون…