بهترین گزینه های خرید تبلت با پشتیبانی از HDMI

گزینه های خرید تبلت با پشتیبانی از HDMI

تبلت‌ها امروزه دارای کاربری‌های بسیار گسترده‌اند. یکی از این کاربری‌ها می‌تواند استفاده ار تبلت به همراه پروژکتور برای نمایش فیلم یا ارایه مطالب گوناگون باشد. همچنین نمایش فیلم در صفحه نمایش‌های مجهز به ورودی HDMI نیز امروزه معمول است و می‌تواند کیفیت مناسبی را در اختیار کاربر قرار دهد. این استفاده از تبلت‌ها فقط در صورتی امکان پذیر است که تبلت دارای خروجی HDMI باشد و بتوان تصویر را با یک صفحه نمایش دیگر با پروژکتور مناسب به اشتراک گذاشت. درگاه HDMI امکان نمایش تصاویر با وضوح 1920×1080 پیکسل را با 8 کانال صدا با فرکانس 192 کیلوهرتزی دارد. همانطور که می‌دانید امکانات و قابلیت‌های اینچنینی بسته به قیمت خرید تبلت در این دستگاه‌ها لحاظ می‌شود. از این رو تکنولوژی مورد بحث ما در تبلت‌ها چندان معمول نیست و اکثرا در تبلت‌های بالارده این امکان وجود دارد. برخی از پروژکتور و نمایشگرهای قدیمی ممکن است درگاه ورودی HDMI نداشته باشند، ولی با تهیه‌ی یک کابل تبدیل به VGA می‌توان این مساله را تا حدود زیادی حل نمود. از آنجا که امروزه برای نمایش اسلاید و تدریس در کلاس‌های درسی از لپ‌تاپ استفاده می‌شود و لپتاپ‌ها در سبکی و راحتی حمل و نقل به پای تبلت‌ها نمی‌رسند، تبلت‌های HDMI خور می‌توانند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای برآورده ساختن این نیار باشند. در این نوشتار سعی داریم طیف گسترده‌ای از تبلت‌های دارای درگاه HDMI را با تنوع مدل و قیمت معرفی نماییم. با تبلت‌فون همراه باشید.

خرید تبلت هفت اینچی با درگاه HDMI

تبلت آی گرین جنسیس تب هفت اینچی یکی از تبلت‌های دارای خروجی مینی HDMI است که قیمت مناسبی دارد. در صورتی که تبلت را فقط به منظور استفاده از پورت HDMI می‌خواهید و مشخصات و امکانات دیگر آن خیلی برای‌تان اهمیت ندارد، خرید این تبلت می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. تبلت iGREEN جنسیس تب-1 مجهز به نمایشگر 7 اینچی IPS با وضوح تصویر  800×1280 پیکسل است که تراکم پیکسلی 215 پیکسل بر اینچ را ارایه می‌دهد. پردازنده دو هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی به همراه رم یک گیگ و حافظه داخلی 8 گیگابایتی مشخصات معمولی را برای این دستگاه فراهم می‌سازد.

قیمت خرید تبلت آی گرین جنسیس یک 7 اینچی

این تبلت دارای دو دوربین می‌باشد، دوربین جلو با کیفیت 2 مگاپیکسل و دوربین پشتی با کیفیت 0.3 مگاپیکسل. باتری این دستگاه دارای ظرفیتی معادل با 3,000 میلی‌آمپر بوده و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی microSD را نیز دارد. تبلت iGreen Genesis Tab-1 7.0 دارای درگاه mini-HDMI است که با یک کابل رابط تبدیل، می‌توان از آن استفاده کرد.

خرید تبلت هشت اینچی با درگاه HDMI

تبلت توشیبا WT8-A636 با ظرفیت 64 گیگابایت، گزینه مناسب برای خرید تبلت ویندوزی نیز می‌باشد. برند توشیبا سال‌هاست که در زمینه‌ی تولید لوازم دیجیتال فعالیت می‌کند و تبلت‌های ارایه شده توسط این کمپانی از کیفیت مناسبی برخوردارند. این تبلت ویندوزی هشت اینچی، بسیار برای کاربرانی که به سیستم عامل ویندوز عادت کرده‌اند مناسب است. این تبلت هشت اینچی دارای درگاه HDMI‌ با وضوح صفحه نمایش 800×1280 پیکسل، دارای تراکم پیکسلی 188ppi است.

قیمت خرید تبلت توشیبا WT8-A636 تبلت

پردازنده‌ی Intel Atom Z3740 به همراه 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مشخصات بسیار مناسبی برای این تبلت به حساب می‌آیند. همچنین دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی دارای کیفیت مناسبی می‌باشند. تبلت توشیبا مدل WT8-A636 دارای درگاه Micro HDMI است.

خرید تبلت 10 اینچی با درگاه HDMI

دستگاه‌های قابل تبدیل طرفداران خاص خود را داشته و دارند. کمپانی‌های سازنده‌ی مختلفی وارد این عرصه شده‌اند و دستگاه‌های گوناگونی با انواع مشخصات و امکانات و قیمت‌ها تولید کرده‌اند. کمپانی ایسوس همواره در تولید دستگاه‌های هیبریدی فعال بوده و با نوآوری‌های بسیار در این زمینه یکی از فعالان امر است. ترنسفورمر بوک جدید ایسوس با مدل ASUS Transformer Book T100TAL یکی از این محصولات می‌باشد. این دستگاه که می‌توان آن را هم یک لپ‌تاپ و هم یک تبلت به شمار آورد، با صفحه نمایش 10.1 اینچی خود با وضوح 768×1366 پیکسل و تراکم 155 پیکسل بر اینچ، گزینه‌ی خوبی برای خرید تبلت با درگاه HDMI است. این تبلت HDMI‌ خور ایسوس به حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی SSD به همراه رم 2 گیگابایتی مجهز شده است. پردازشگر چهار هسته‌ای Intel Bay Trail-T Z3735 با کلاک 1.33 گیگاهرتز، انجام امور پردازشی این تبلت را بر عهده دارد. سیستم عامل این تبلت ویندوز 8.1 است. این تبلت از شبکه‌ی تلفن همراه نسل چهارم نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان با این دستگاه با سرعت بالا به وب‌گردی پرداخت.

قیمت خرید تبلت ایسوس ترنسفرمر بوک T100TAL

دستگاه فاقد دوربین پشتی است و فقط مجهر به یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری می‌باشد. وزن مجموع دستگاه به همراه داک 1090 گرم است (تبلت 570 گرم و داک 520 گرم). ابعاد تبلت 10.5×171×263 میلی‌‌متر و ابعاد داک 10×171×263 میلی‌متر می‌باشد. با این اوصاف این دستگاه هیبریدی ایسوس می‌تواند در نقش یک لپ‌تاپ جمع و جور و یک تبلت تمام عیار برای شما ظاهر شود. دستگاه هیبریدی T100TAL دارای رابط Micro HDMI است.

خرید تبلت,ویندوزی با درگاه HDMI

گزینه‌ی آخر در این لیست یک از تبلت‌های سری یوگای کمپانی لنوو است. سری یوگا، تبلت‌های خوش دست و خوش فرم لنوو با طراحی خاص و منحصر به فردی هستند. تبلت ویندوزی یوگا 2 با صفحه نمایش 10 اینچی با وضوح تصویر 1200×1920 پیکسل با تراکم پیکسلی 224ppi از کیفیت تصویر فوق العاده ای برخوردار است. پردازشگر چهار هسته‌ای Intel Atom Z3745 با کلاک 1.86 گیگاهرتز و رم 2 گیگابایتی توان پردازشی مناسبی به این تبلت لنوو داده است. دوربین 8 مگاپیکسل در پشت و 1.6 مگاپیکسل برای مکالمات تصویری در نظر گرفته شده است.

تبلت لنوو 1050 Lenovo Yoga Tablet 2 از اینترنت پرسرعت LTE‌ نیز پشتیبانی می‌کند. ابعاد دستگاه 7.2×183×255 میلی‌متر و وزن آن 629 گرم است. همچنین این تبلت قابلیت نصب داک کیبورد را نیز دارد که تبدیل به لپ‌تاپی سبک برای شما خواهد شد. تبلت لنوو 1051L دارای درگاه رابط Micro HDMI است.

قیمت تبلت لنوو یوگا تب 2 10 اینچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *