گوشی سامسونگ گلکسی گرند آن

گواهی گوشی سامسونگ Galaxy Grand On در TENAA ثبت شد

بر اساس اخبار منتشر شده از طرف سازمان استاندارد مخابراتی چین (TENAA)، گوشی جدید کمپانی سامسونگ با شماره کد SM-G550 در پایگاه داده این سازمان به ثبت رسید. طبق روال گذشته، تنا اطلاعات این گوشی را نیز منتشر کرد که بر اساس این اطلاعات، می‌توان گفت این محصول جدید سامسونگ یک گوشی کاملا اقتصادی می‌باشد. این گوشی مجهز به یک پنل 5.1 اینچی با رزولوشن HD می‌باشد. پردازنده دو هسته که هنوز مدل آن مشخص نیست (به احتمال زیاد اگزینوس 3475 می‌باشد) با کلاک 1.2 گیگاهرتز، عملیات پردازشی را بر عهده دارد. البته شایعاتی نیز وجود دارد که اسرار بر مجهز بودن این گوشی به پردازنده چهار هسته‌ای با کلاک 1.3 گیگاهرتز دارند. یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات بخش مموری گوشی سامسونگ گلکسی گرند آن می‌باشد که می‌تواند با پشتیبانی از کارت‌های microSD تا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی بیشتری در اختیار داشته باشد.

با وجود اینکه این گوشی اقتصادی سامسونگ هنوز مراحل معرفی و توزیع خود را طی می‌کند و بطور منطقی قیمت گوشی Samsung Galaxy Grand On مشخص نشده است، یکی از فروشگاه‌های معتبر هندی (Zauba) قیمت 104 دلار را برای آن مشخص کرده است.

اما در مورد سایر مشخصات، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی، سیستم عامل پیش‌فرض اندروید 5.1، پشتیبانی از باندهای LTE و باتری 2600mAh از گزینه‌هایی می‌باشند که سازمان TENAA به آنها اشاره کرده است.

با توجه به اینکه تنا گواهی‌های لازم برای این گوشی را صادر کرده است، باید انتظار معرفی و عرضه این گوشی در آینده نزدیک را داشته باشیم. البته گفتنی است که گوشی مورد بحث ما همان گوشی Samsung Galaxy Grand O5 می‌باشد که مدتی قبل شایعاتی در مورد آن شنیده می‌شد. همچنین محصول دیگری از سامسونگ با نام (Samsung Galaxy Grand O7 (SM-G600 نیز از قرار معلوم قرار است به زودی معرفی شود که گفته می‌شود نام این محصول نیز به شکل رسمی Samsung Galaxy Grand Mega On خواهد بود و با صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن HD عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *