مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اکسپرس پرایم

معرفی گوشی ارزان قیمت جدید سامسونگ – Galaxy Express Prime

سری گلکسی اکسپرس سامسونگ از محصولات اقتصادی و ارزان قیمت کره‌ای‌ها می‌باشد که آخرین نماینده آنها به سال 2013 بر می‌گردد. بعد از وقفه تقریبا سه ساله، سامسونگ محصول جدیدی از این خط تولید را معرفی کرده که می‌تواند نظر کاربران علاقه‌مند به خرید گوشی ارزان‌قیمت را به خود جلب کند. در ادامه برخی از مشخصات اصلی گوشی Samsung Galaxy Express Prime را معرفی خواهیم کرد.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اکسپرس پرایم

در مورد طراحی این گوشی می‌توان به ابعاد 142.2×71.1×7.9 میلی‌متری و وزن 138.9 گرمی آن اشاره کرد. همچنین جنس بدنه طبیعتا از پلاستیک می‌باشد. در جلوی دستگاه پنل 5 اینچی superAMOLED قرار دارد که با وضوح تصویر HD و تراکم پیکسلی 294ppi می‌تواند کیفیت مناسبی برای نمایش تصویر ارایه کند. با وجود اینکه این محصول در دسته گوشی‌های ارزان‌قیمت قرار دارد، اما سامسونگ ترجیه داده با استفاده از لایه گوریلا گلس 4 ایمنی دستگاه را بالاتر ببرد. چیپست اگزینوس 3475 با چهار هسته Cortex-A7 با کلاک 1.3GHz و پردازنده گرافیکی مالی T720، حافظه رم 1.5 گیگابایتی و داخلی 16 گیگابایتی با اسلات microSD از مشخصات بخش پردازشی و مموری گوشی سامسونگ گلکسی اکسپرس پرایم می‌باشند.

سامسونگ از جدیدترین نسخه اندروید – مارشمالو – برای این محصولش استفاده کرده است. پشتیبانی از باندهای LTE کت 4 در کنار رادیو اف‌ام با قابلیت RDS، درگاه microUSB نسخه 2.0، GPS به همراه A-GPS، بلوتوث نسخه 4.1 و وای‌فای b/g/n از امکانات ارتباطی این دستگاه هستند.

سامسونگ به محض معرفی گلکسی Express Prime کار عرضه آن را شروع کرده است، اما هنوز درباره مناطق عرضه و قیمت نهایی محصول اطلاعاتی منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "معرفی گوشی ارزان قیمت جدید سامسونگ – Galaxy Express Prime"

  1. سلام متاسفانه چراغ اعلام چشمک زن نوتیفیکیشن سامسونگ در هیچکدام از گوشی میانه رده نمی گذارد و این بزگترین خطا سامسونگه و از طراحی هم کم می گذارد بر خلاف گوشیهای چینی که بشدت خلاقیت به خرج می دهند