گوشی‌های سری زنفون ایسوس

لیست گوشی های ایسوس قابل آپدیت به اندروید مارشمالو 6.0

دیروز کمپانی ایسوس لیست گوشی‌های قابل آپدیت به اندروید مارشمالو 6.0، آخرین نسخه حال حاضر سیستم عامل معروف گوگل را منتشر کرد.

طبق این لیست، (Padfone S (PF500KL و زنفون سلفی (ZD551KL) این آپدیت را دریافت خواهند کرد. دو نسخه زنفون 2 با کد محصول ZE551ML و ZE550ML به همراه نسخه Deluxe ZE551ML نیز از دیگر گوشی‌های حاضر در این لیست هستند. و در آخر پنج نسخه گوشی زنفون لیزر با کد محصول ZE600KL ،ZE550KL ،ZE500KL ،ZE500KG و ZE601KL تکمیل کننده این لیست می‌باشند.

تمامی محصولات ایسوس که قابل آپدیت به اندروید 6.0 هستند، تا بدین جای کار فقط موارد اشاره شده می‌باشند. اما فعلا مشخص نیست که گوشی یا تبلت دیگری به این لیست اضافه شود یا نه. به یاد داشته باشید که گوشی / تبلت ایسوس کد محصول‌های مختلف و زیادی دارند و چنانکه قصد خرید گوشی ایسوس یا تبلت آن را دارید که نام آن را در این لیست اشاره کردیم، بهتر است از تطابق کد محصول آن مطمئن شوید.

همانطور که انتظار می‌رفت، ایسوس هیچ اشاره‌ای به تاریخ عرضه این آپدیت‌ها نکرده، اما احتمالا به زودی تاریخ دقیق آن مشخص خواهد شد. اما پیش‌بینی می‌شود این آپدیت‌ها تا پایان 2015 ارایه نشود و به سه ماهه اول 2016 موکول شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *