مشخصات گوشی تاشو سامسونگ

گوشی تاشو سامسونگ آماده برای فروش در سال 2017

در چند سال اخیر شایعات زیادی درباره فعالیت کمپانی‌های سامسونگ و ال‌جی روی طراحی گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش‌های منعطف و تاشو شنیده می‌شد. اما به نظر می‌رسد سامسونگ تمامی عزم خود را جزم کرده تا بتواند به این مهم دست یابد. طرح‌های مفهومی زیادی برای Valley که احتمالا نام این پروژه سامسونگ می‌باشد، در سال جاری و گذشته منتشر شده است. آخرین شایعه‌ای که درباره این فعالیت سامسونگ به گوش می‌رسید، حاکی از آن بود که این پروژه در ماه ژانویه 2016 رونمایی خواهد شد، که اینطور نشد. و حال طبق اخبار جدید، مشخص شده که این پروژه تا پایان سال جاری میلادی رونمایی نخواهد شد.

پروژه والِی سامسونگ

طبق خبر جدیدی که از سرزمین مادری سامسونگ به بیرون درز کرده، این کمپانی در اواخر 2016 شروع به تولید انبوه صفحه‌نمایش‌های تاشو خواهد کرد و استفاده از آنها در گوشی‌های هوشمندش به سال بعدی بکشد.

همچنین در این گزارش ذکر شده که اولین گوشی تاشو سامسونگ دارای صفحه‌نمایش 5 اینچی به فرم کتابی خواهد بود که با باز کردن آن می‌توان گوشی را به تبلت 7 اینچی تبدیل کرد. شایعات قبلی نیز ادعا داشتند که سامسونگ با در نظر گرفتن حافظه رم 3 گیگابایتی برای پروژه Valley، در حال تست کردن هر دو چیپست اسنپ‌دراگون 620 و 820 برای این محصولش می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *