گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 اج

گوشی سامسونگ Galaxy Note 7 Edge در لیست Zauba

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی شایعات مربوط به گوشی‌های سری نوت سامسونگ همواره بیشتر از پیش جلب توجه می‌کنند. امسال نیز شاهد نشر اخبار مختلف و گاها عجیبی در مورد نسل بعدی این گوشی سامسونگ هستیم. یکی از همین اخبار جالب که چند هفته پیش منتشر شده بود، مربوط به شماره‌گذاری سری جدید نوت بود. به طوری که به ادعای منبع خبری، سامسونگ قصد دارد با نام‌گذاری نسل جدید این گوشی‌ها به Galaxy Note 7 شماره‌بندی دو پرچمدار محبوب سری گلکسی S و Note را یکی کند. به هر حال سوژه اصلی این خبر مربوط به چیز دیگری می‌باشد. در صورتی که چندین اخبار مربوط به همین گوشی را کنار هم بگذاریم، تقریبا می‌توان نتیجه گرفت که نسخه Edge نسل بعدی گلکسی نوت نیز در دستور کار سامسونگ قرار دارد. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، محصولی با نام SM-N935G در وبسایت ثبت واردات/صادرات Zauba لیست شده است.

مشخصات گوشی سامسونگ SM-N935G

با توجه به این که وبسایت هندی Zauba یکی از مطمئن‌ترین منابع خبری گوشی‌های سامسونگ قبل از معرفی می‌باشد، پس در صحت دستگاه لیست شده شکی نیست. اما به یاد داشته باشید که دستگاه لیست شده بدون شک یک گوشی کامل نیست و تنها می‌تواند شاسی و یا بدنه گوشی مورد بحث‌مان باشد.

همانطور که می‌دانید، نسخه فعلی گوشی‌های نوت – Note 5 – با شماره مدل SM-N920 و گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge به ترتیب با شماره مدل‌های SM-G930 و SM-G935 عرضه می‌شوند. شاید بتوان از همین مساله نتیجه گرفت که دستگاه لیست شده در Zauba با شماره SM-N935 همان گوشی سامسونگ Galaxy Note 6 Edge و یا Galaxy Note 7 Edge باشد. البته این فرضیه نیز وجود دارد که دستگاه مورد اشاره می‌تواند نسخه Lite نسل بعدی گوشی نوت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *