مشخصات گوشی سونی اکسپریا XA الترا

گوشی سونی Xperia XA Ultra با سلفی 16MP OIS معرفی شد

در حالی که هنوز خبری از عرضه سه گوشی خط تولید جدیدِ سونی که در MWC-2016 معرفی شده بودند نیست، سونی امروز از محصول جدیدی از خط تولید گوشی‌های سری X معرفی کرد. این دستگاه که Xperia XA Ultra نام دارد، مجهز به صفحه‌نمایش 6 اینچی با وضوح 1080p (تراکم پیکلسی 367ppi) می‌باشد. لبه‌های این صفحه‌نمایش از هر طرف با فریم فلزی احاطه شده‌اند که برای یک گوشی میان‌رده می‌تواند طراحی فوق‌العاده‌ای محسوب شود.

چیپست مدیاتک Helio P10 قلب تپنده این گوشی می‌باشد که در کنار حافظه رم 3 گیگابایتی می‌تواند از پس تمامی پردازش‌های سنگین بر بیاید. 16 گیگابایت نیز ظرفیت حافظه داخلی است که می‌توان به راحتی و با نصب کارت‌های microSD این فضا را ارتقا داد.

گوشی سونی اکسپریا XA الترا

هر دو دوربین این گوشی سونی با یک فلش LED همراه هستند. دوربین پشتی که به سنسور معروف 21.5MP که در سه گوشی قبلی از سری Xperia X دیده بودیم مجهز شده و همچنان از فوکوس hybrid بهره می‌برد. و اما در مورد اصلی‌ترین ویژگی این گوشی که دوربین سلفی آن باشد، باید اشاره کنیم که بعد از پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی – htc 10 – این محصول جدید سونی دومین گوشی دنیا محسوب می‌شود که دوربین سلفی آن به سیستم OIS مجهز شده است. این دوربین 16 مگاپیکسلی همچنین توانایی عکاسی با گسچرها را نیز دارد که یک ویژگی کاملا کاربردی تلقی می‌شود.

گوشی سونی اکسپریا XA الترا

ظرفیت باتری گوشی Sony Xperia XA Ultra هنوز مشخص نشده، اما به ادعای سونی در هر بار شارژ کامل می‌توان دو روز از این دستگاه استفاده کرد. به لطف تکنولوژی شارژ سریع نیز می‌توان با 10 دقیقه شارژ گوشی به مدت 5.5 ساعت از آن استفاده کرد.

پیش‌بینی می‌شود گوشی سونی اکسپریا XA Ultra تا ماه جولای در رنگ‌بندی‌های مشکی، سفید و طلایی تیره عرضه شود. در مورد قیمت گوشی نیز هنوز چیزی مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *