مشخصات گوشی های سامسونگ گلکسی سی

گوشی های سری Samsung Galaxy C در راه است

همانطور که می‌دانید کمپانی سامسونگ در حال گسترش خط تولید گوشی‌های خود با حروف الفبای لاتین می‌باشد و به نظر می‌رسد این‌بار نوبت به حرف C رسیده است. منبع این خبر مربوط به سایت پایگاه داده واردات کشور هند (Zauba) می‌باشد.

گوشی مورد بحث‌مان در لیستی که مشاهده می‌کنید، با شماره مدل Samsung SM-C5000 ظاهر شده است. اندازه صفحه‌نمایش 5.2 اینچی این دستگاه تنها اطلاعات در دسترس در مورد این گوشی می‌باشد. همچنین این منبع خبری ادعا دارد که Samsung SM-C7000 دیگر محصول سامسونگ از سری جدید خط تولید این کمپانی می‌باشد که در حال طراحی و توسعه می‌باشد. البته در مورد Galaxy C7 هیچ خبر یا اطلاعات دیگر منتشر نشده است.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی سی 5

نکته جالب در مورد سری گوشی‌های سامسونگ، مربوط به ترتیب حروف الفبای آنها با قیمت محصولات می‌باشد. می‌توان خط تولید گوشی‌های سامسونگ را به شکل قیمت نزولی به ترتیب S -A – J – E – Z لیست کرد. با توجه به اینکه سال گذشته گوشی Galaxy J5 در همین لیست با قیمت 13,625 روپیه برابر با 205 دلار ظاهر شده بود، طبیعتا انتظار می‌رود که گوشی‌های سری C سامسونگ با قیمت‌های مشابه سری J روانه بازار شوند.

و در آخر اینکه گفته می‌شود سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی سی را با هدف نفوذ هرچه بیشتر به بازار چین عرضه خواهد کرد، اما مطمئنا این گوشی‌ها در سایر نقاط جهان نیز عرضه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *