شایعات گوشی‌های هواوی

گوشی هواوی هانر 5C گواهی TENAA را کسب کرد

در حالی که امروز کمپانی هواوی صفحه مربوط به محصول گوشی Honor 5C را از وبسایت رسمی خود حذف کرد، این گوشی در پایگاه داده مرکز صدور گواهی تجزیهات مخابراتی چین (TENAA) مشاهده شد. حال مشخصات بیشتری از این گوشی مشخص شده و به نظر می‌رسد با میان‌رده‌ای خوبی از این کمپانی روبرو باشیم.

گوشی Huawei Honor 5C مجهز به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر FullHD بوده و با بدنه‌ای یکپارچه فلزی طراحی شده است. باتری غیر قابل تعویض دستگاه دارای ظرفیتی برابر با 2,900mAh خواهد بود. در قاب پشتی همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، می‌توان سنسور اثر انگشت و در بالای آن دوربین 13MP را مشاهده کرد.

مشخصات گوشی هواوی هانر 5C

در مورد بخش پردازشی با توجه به اینکه در لیست مشخصات در مورد پردازنده 8 هسته‌ای با کلاک 2.0 گیگاهرتز صحبت شده، احتمالا از چیپست اسنپ 625 یا مدیاتک Helio X10 استفاده شده است. ظرفیت رم 2 گیگابایت، حافظه داخلی 16 گیگابایت و امکان ارتقای فضای ذخیره‌سازی با کارت‌های microSD هم وجود خواهد داشت.

در مورد مشخصات ظاهری هم می‌توان به ابعاد 147.1×73.8×8.3 میلی‌متری و وزن 156 گرمی اشاره کرد. در مورد قیمت خرید گوشی خبری منتشر نشده، اما گفته می‌شود که این گوشی تا یکی دو ماه آینده عرضه جهانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "گوشی هواوی هانر 5C گواهی TENAA را کسب کرد"

  1. باسلام.این گوشی رومن یک روز پیش اتفاقی دیدم ولی رنگ ظاهری اش آبی فیروزه ای بود ,رفتم قیمت کردم گفت510000تومان ,که به نظر من با این رنج قیمت ارزش خرید خواهد داشت

  2. این گوشی در ایران بین۵۵۰۰۰۰_۶۴۰۰۰۰خواهد بود لطفا قیمت های کلان برای یک میان رده مطرح نکنید چراکه تمامی مدل هایHonorباقیمت ارزان وارد بازار جهانی از جمله:ایران.میشوند.
    باتشکر