مشخصات گوشی هواوی هانر 8

گوشی هواوی Honor V8 Max با صفحه‌نمایش QHD در TENAA ثبت شد

همانند دیگر گوشی‌های چینی، مشخصات محصول جدید کمپانی هواوی نیز برای اولین بار از طریق سازمان TENAA فاش شد. گوشی هواوی Honor V8 Max با دارا بودن صفحه‌نمایش 6.6 اینچی در کنار دیگر محصولاتی همچون شیائومی Mi Max، لنوو Phab2 Pro و ایسوس Zenfone 3 Ultra برای کاربرانی مناسب خواهد بود که بیشتر از امکانات مکالمه‌ای دستگاه از دیگر امکانات آن استفاده می‌کنند.

نکته جالب در مورد این گوشی هواوی، همراه بودن صفحه‌نمایش 6.6 اینچی آن با رزولوشن تصویر QHD می‌باشد. مدت‌ها بود که هواوی حتی در بهترین محصولات خود به استفاده از رزولوشنی بالاتر از FullHD اعتقادی نداشت. اما با طراحی گوشی Honor V8 و نسخه Max آن به نظر می‌رسد هواوی از موضع خود درباره عدم ارزش استفاده از صفحه‌نمایش‌های QHD عقب‌نشینی کرده است.

مشخصات گوشی هواوی هانر وی 8 مکس

به هر حال، V8 Max به نظر می‌رسد از چیپست کایرین 950 بهره خواهد گرفت – پردازنده 8 هسته‌ای با کلاک 2.3GHz که در مقابل کایرین 955 که از 8 هسته 2.5GHz بهره می‌برد، از قدرت پردازشی کمتری برخوردار است. 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا بوسیله کارت‌های microSD از مشخصات بخش مموری این دستگاه می‌باشد.

بخش دوربین نیز از یک سنسور 13MP برای دوربین پشتی و یک سنسور 8MP برای دوربین سلفی تشکیل یافته است. سنسور اثر انگشت در قاب پشتی دستگاه جای گرفته که مطمئنا تنها محل مناسب برای چنین گوشی بزرگ جثه‌ای می‌باشد.

گوشی Huawei Honor V8 Max با یک باتری 4,400mAh ترکیب شده تا هیچ جای نگرانی درباره تامین انرژی صفحه‌نمایش بزرگ 6.6 اینچی وجود نداشته باشد. وزن دستگاه 219 گرم بوده و ابعاد بدنه برابر با 178.8×90.9×7.2 میلی‌متر می‌باشد.

مشخصات گوشی هواوی هانر وی 8 مکس

طبیعتا درباره قیمت خرید گوشی و تاریخ انتشار آن هنوز هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است. اما با توجه به مشخصات دستگاه، می‌توان گفت که اگر به دنبال خرید فبلت بالارده هستید، بهتر است منتظر عرضه این دستگاه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *