لوگوی کمپانی هواوی

گوشی هواوی Mate S2 در TENAA ثبت شد

گوشی‌های سری میت هواوی سال گذشته با معرفی Mate S با دسته جدیدی همراه شد که تمرکز اصلی هواوی روی صفحه‌نمایش آن بود. اکنون نیز به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد نسل دوم این گوشی را عرضه کند. با توجه به مشاهده دستگاهی با نام Huawei Mate S2 در سازمان مخابراتی چین، بدون شک فاصله زیادی با معرفی رسمی این گوشی توسط هواوی نمانده است. آنچه که در تصاویر این گوشی نظرات را به خود جلب می‌کند، شباهت بیش از انداره این گوشی به نکسوس 6P است که با همکاری گوگل با هواوی ساخته شده بود. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، قاب پشتی این گوشی از دو طرف خمیده است. دکمه ولوم در سمت راست گوشی و در پایین آن دکمه پاور دیده می‌شود. همچنین TENAA در لیست مشخصات این گوشی به لمس 3D نیز اشاره کرده که برای اولین بار در محصولات هواوی در نسل قبلی این گوشی استفاده شده بود.

گوشی موبایل هواوی میت اس 2

در مورد مشخصات ثبت شده برای گوشی هواوی میت اس 2 می‌توان به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی، تراشه کایرین 960، حافظه رم 4 گیگابایتی، دوربین پشتی 16MP، سلفی 8MP و باتری 3,500mAh اشاره کرد.

در مورد قیمت گوشی و تاریخ عرضه مطالب دقیقی منتشر نشده، اما برخی سایت‌های خبری ادعا کرده‌اند که هواوی قصد دارد این محصولش را در روز اول ماه سپتامبر معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *