معرفی شرکت هواوی

گوشی Huawei Honor Holly 2 Plus در 28 ژانویه رونمایی خواهد شد

کمپانی هواوی بر اساس زمان‌بندی اعلام شده قرار است 28 ژانویه (8 بهمن) از گوشی میان‌رده اقتصادی جدید خود تحت نام Huawei Honor Holly 2 Plus رونمایی کند. این رویداد که در دهلی نو رخ خواهد داد، به احتمال زیاد با عرضه گوشی Honor 5X در همین کشور همزمان خواهد بود.

مشخصات اصلی گوشی به همراه عکس زیر تنها اطلاعات منتشر شده درباره این دستگاه می‌باشند.

گوشی هواوی هانر هالی 2 پلاس - مشخصات - تاریخ عرضه- قیمت

همانند نسخه پایه این گوشی -Honor Holly- که در سال 2014 عرضه شده بود، این گوشی نیز در رده گوشی‌های میان‌رده رو به پایین با برچسب ارزان‌قیمت قرار دارد. البته در مقایسه با نسخه قبلی، این گوشی با مشخصات به مراتب بهتری طراحی شده است.

گوشی هواوی هانر هالی 2 پلاس دارای صفحه نمایش 5 اینچی از نوع IPS و با وضوح HD، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه فلش LED، سلفی 5 مگاپیکسلی، چیپست 64 بیتی با چهار هسته مرکزی 1.3 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، پشتیبانی از باندهای LTE، دو اسلات سیم‌کارت و باتری 4,000 میلی‌آمپری خواهد بود.

مطمئنن این گوشی اجرا کننده سیستم‌عامل اندروید با رابط کاربری اختصاصی هواوی EMUI خواهد بود، اما نسخه آنها مشخص نشده است. و در آخر، قیمت گوشی هواوی Honor Holly 2 Plus با وجود اینکه هنوز مشخص نشده، اما با توجه به مشخصات دستگاه، بدنه پلاستیکی و نبود سنسور اثر انگشت، نباید قیمت پایانی چندان زیاد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *