مشخصات گوشی هواوی میت اس 2

گوشی Huawei Mate S2 مجهز به صفحه‌نمایش لبه خمیده!؟

کمپانی سامسونگ در حال حاضر مطرح‌ترین کمپانی سازنده گوشی‌های هوشمند می‌باشد که از صفحه‌نمایش‌های لبه خمیده استفاده می‌کند. سال گذشته و در CES-2015 شایعاتی درباره فعالیت کمپانی ال‌جی برای عرضه اسمارت‌فونی با صفحه‌نمایش لبه خمیده شنیده شد، اما چنین محصولی نه تایید شد و نه عرضه. کمپانی Vivo که یکی از کمپانی‌های چینی تازه به عرصه رسیده می‌باشد، با معرفی گوشی Vivo Xplay 5 در ماه گذشته به جرگه تولید کنندگان گوشی‌های دارای صفحه‌نمایش لبه خمیده اضافه شد. البته عرضه این گوشی جهانی نبوده و تنها در مناطق محدودی عرضه خواهد شد. گوشی BlackBerry Priv دیگر محصول مجهز به چنین صفحه‌نمایش‌ها می‌باشد.

حال طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، کمپانی چینی دیگری به استفاده از صفحه‌نمایش لبه خمیده در محصول جدیدش علاقه‌مند شده است. هواوی که هم‌اکنون مطرح‌ترین کمپانی تولید کننده گوشی‌های هوشمند در چین می‌باشد، گفته می‌شود پا جای پای سامسونگ خواهد گذاشت و در گوشی بالارده جدیدش از این نوع پنل‌ها استفاده خواهد کرد. نکته جالب اینکه منبع این خبر ادعا دارد که خمیدگی این صفحه‌نمایش با چیزی که در گوشی‌های S6 Edge و S7 Edge دیده‌ایم متفاوت خواهد بود. می‌توان از این حرف چنین برداشت کرد که شاید صفحه‌نمایش گوشی جدید هواوی به جای خمیده‌گی از دو طرف، از سمت بالا و پایین خمیدگی داشته باشد!

حال سوال اینجاست که نام این گوشی مرموز هواوی چه خواهد بود؟ همانطور که به یاد دارید، گوشی Huawei Mate S مجهز به صفحه‌نمایش متفاوتی نسبت به دیگر گوشی‌های این کمپانی و سایر کمپانی‌ها بود. Mate S که یک هفته زودتر از آیفون 6S رونمایی شد، اولین گوشی مجهز به لمس 3 بعدی لقب گرفت.

مشخصات گوشی هواوی میت S2

این موضوع می‌تواند دلیل خوبی برای نام گذاری دستگاه مورد بحث‌مان به نسل دوم گوشی Mate S باشد. در واقع هواوی به نظر می‌رسد گوشی‌های سری Mate S را با هدف تولید صفحه‌نمایش‌های متفاوت با دیگر محصولاتش انتخاب کرده است. در صورتی که گفته‌های فوق درباره گوشی Huawei Mate S2 صحت داشته باشند، اصولا باید اخبار بیشتری درباره این گوشی طی هفته‌های بعدی شنیده شود. اما بهتر است تا عکس‌العمل هواوی درباره هواوی میت اس 2 صبر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *