مشخصات گوشی ال جی جی 5 لایت

گوشی ‘LG G5 ‘Lite در سازمان TENAA به ثبت رسید

گوشی جدیدی از کمپانی کره‌ای ال‌جی با شماره محصول LG-H848 در سازمان مخابراتی چین به ثبت رسیده که طبق شنیده‌ها، این گوشی همان نسخه اقتصادی LG G5 خواهد بود. با وجود اینکه در مشخصات ثبت شده از طرف این سازمان، نام محصول LG G5 ذکر شده، اما با توجه به مشخصات دستگاه، می‌توان نام آن را LG G5 Lite یا هرچیز دیگر به غیر از G5 نامید.

مهمترین تغییر شکل گرفته، مربوط به بخش پردازشی گوشی می‌باشد. چیپست پرچمدار اسنپ‌دراگون 820 جای خود را به چیپست میان‌رده اسنپ‌دراگون 652 داده است. البته این تراشه نیز با دارا بودن 4 هسته قدرتمند Cortex-A72 و چهار هسته Cortex-A53 و همچنین پردازنده گرافیکی آدرنو 510، می‌تواند به خوبی از پس عملیات پردازشی دستگاه بربیاید.

میزان حافظه رم نیز از 4 گیگابایت در G5 به 3 گیگابایت در این نسخه کاهش یافته است. گفته می‌شود این نسخه از پرچمدار ال‌جی در کشورهای آمریکای لاتین و همچنین چین عرضه خواهد شد تا ال‌جی بتواند این فرصت را در اختیار کاربرانی که علاقه‌مند به خرید گوشی بالارده با قیمت مناسب‌تری هستند، قرار داده باشد.

مشخصات گوشی ال جی H848

به غیر از نوع چیپست استفاده شده و کاهش حافظه رم، هیچ تغییر دیگر حداقل در لیست مشخصات منتشر شده از طرف TENAA دیده نمی‌شود. همان طراحی ماژولار، دو دوربین پشتی 16 و 8 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و اندروید مارشمالو 6.0 در این گوشی نیز بکار گرفته شده است. علاوه بر این، چیپست قید شده (اسنپ 652) این گوشی را قادر می‌سازد که فیلم‌هایی با کیفیت 2160p نیز گرفته شود. هنوز درباره قیمت خرید گوشی LG H848 اطلاعاتی منتشر نشده، اما با توجه به دو تغییر اساسی، باید شاهد کاهش قیمت معقولی نسبت به نسخه اصلی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *