مشخصات گوشی مایکروسافت لومیا 850

گوشی Microsoft Lumia 850 میان رده جدید از ویندوزی ها

بعد از معرفی و عرضه پرچمدار ویندوزی مایکروسافت لومیا 950 و 950XL بنظر می‌رسد باید منتظر رونمایی از گوشی بالارده بعدی مایکروسافت باشیم. طی هفته گذشته شاهد افشای تصاویر رندر شده از جانشین گوشی میان‌رده لومیا 830 بودیم. حال با منتشر شدن تصاویر جدیدتر از این گوشی، ضریب شایعه بودن تولید این گوشی کمتر شده است.

تصاویر منتشر شده از هر دو طرف گوشی، اطلاعات جالبی در مورد طراحی آن به ما می‌دهد. این‌بار خبری از دکمه‌های خازنی که در سایر گوشی‌های لومیا در زیر صفحه نمایش تعبیه می‌شدند، نیست. همچنین متاسفانه دکمه شات که در لومیا 830 در زیر دکمه پاور قرار داشت نیز به نظر می‌رسد در این گوشی حذف شده است. لوگوی ویندوز نیز درست در وسط گوشی و در پایین دوربین اصلی برآمده قرار گرفته است. همچنین رندرهای جدید نشان‌دهنده دو رنگ‌بندی متفاوت سفید و مشکی با فریم‌های مختلف از این گوشی هستند.

مشخصات گوشی مایکروسافت لومیا 850

از لحاظات مشخصات فنی اطلاعات منتشر شده چندان قابل اعتماد نیست. هنگامی که قرار است گوشی جدیدی جانشین گوشی قبلی یک کمپانی شود، حداقل انتظار کاربران از آن گوشی مشخصات فنی برابر با گوشی قبلی می‌باشد. صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن HD، اسنپ‌دراگون 410، حافظه رم یک گیگابایتی و دوربین اصلی 10 مگاپیکسلی، مشخصات درخور و شایسته این گوشی نمی‌باشند. البته به تازگی حرف و حدیث‌هایی درباره استفاده این گوشی از صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر FullHD و چیپست اسنپ‌دارگون 617 شنیده می‌شود. در هر حالت باید منتظر واکنش ویندوزی‌ها نسبت به شایعات منتشر شده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *