آموزش جفت سازی مچ بند Huawei TalkBand B3

آموزش جفت سازی مچ بند Huawei TalkBand B3

مچ‌بند هوشمند Huawei TalkBand B3 به مانند دیگر مچ‌بندهای این کمپانی با هر دو سیستم‌عامل محبوب اندروید و iOS سازگار است و کاربران عموما مشکلات خاصی در جفت‌سازی این مچ‌بند با گوشی‌های خود ندارند. تمامی گوشی‌های اندرویدی با نسخه 4.3 یا بالاتر و گوشی‌های اپل آیفون با iOS نسخه 7 یا بالاتر با استفاده از اپلیکیشن Huawei Wear با این مچ‌بند سازگار هستند. در ادامه این مطلب قصد داریم رویه جفت سازی مچ بند هواوی تالک‌بند را به شکل تصویری به تفصیل توضیح دهیم، با ما همراه باشید.

جفت سازی مچ بند هواوی TalkBand B3 با گوشی‌های اندرویدی

ابتدا لازم است که اپلیکیشن Huawei Wear را روی گوشی‌تان نصب کنید. پس از نصب اپلیکیشن و اطمینان حاصل کردن از روشن بودن بلوتوث گوشی‌تان، برنامه را باز کنید. اولین صفحه‌ای که در این اپلیکیشن با آن روبرو خواهید شد، Service region است. پس از گذر از این مرحله به صفحه Privacy Notice هدایت خواهید شد. پس از مطالعه و موافقت با شرایط اشاره شده به صفحه پروفایل هدایت خواهید شد.

آموزش جفت سازی مچ بند هواوی تالک بند بی 3

در صفحه پروفایل با فشردن دکمه Next از این مرحله نیز عبور می‌کنیم. حال در بخش Accessory می‌توانید لیست تمامی گجت‌هایی که با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند با گوشی‌تان جفت شوند را مشاهده خواهید کرد. قبل از کلیک روی گزینه TalkBand B3 ابتدا بایستی بلوتوث مچ‌بند را فعال کنید. برای این‌کار از منوی اصلی مچ‌بند گزینه more را پیدا کرده و کلیک کنید. سپس از این قسمت بلوتوث مچ‌بند را می‌توانید فعال کنید. حال روی گزینه TalkBand B3 کلیک کنید تا مراحل جفت‌سازی آغاز شود.

آموزش جفت سازی مچ بند هواوی تالک بند بی 3

همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، نام مچ‌بندتان پس از کمی جستوجو نمایش داده می‌شود. روی نام مچ‌بند کلیک کنید تا مراحل هم‌گام سازی اطلاعات آغاز شود.

آموزش جفت سازی مچ بند هواوی تالک بند بی 3

جفت‌سازی مچ بند Huawei TalkBand B3 با نمایش پیام Pairing successful به درستی پایان می‌یابد.

آموزش جفت سازی مچ بند هواوی تالک بند بی 3

پس از اتمام این امر دموهایی در محیط اپلیکیشن Huawei Wear برای‌تان به نمایش گذاشته می‌شود که برخی دستور عمل‌ها و کاربری‌ها را به خوبی آموزش می‌دهد.

جفت سازی مچ بند هواوی TalkBand B3 با گوشی‌های آیفون

تمامی مراحل گفته شده برای جفت سازی مچ بند Huawei TalkBand B3 در گوشی‌های اندرویدی برای گوشی‌های آیفون نیز صادق است و تنها تفاوت موجود در این فرایند به مرحله آخر خلاصه می‌شود. در واقع در صفحه Accessory و بعد از انتخاب گزینه TalkBand B3 به جای اینکه جفت‌سازی در محیط اپلیکیشن Huawei Wear رخ دهد، مطابق دستور عملی که با آن روبرو خواهید شد به بخش تنظیمات گوشی آیفون رفته و گزینه بلوتوث را انتخاب کنید. پس از اینکه بلوتوث گوشی‌تان نام Huawei B3 را نمایش داد روی آن کلیک کنید تا مراحل جفت‌سازی آغاز شود. حال به محیط اپلیکیشن باز گردید تا جفت‌سازی تمام شود.

آموزش جفت سازی مچ بند هواوی تالک بند بی 3 با گوشی آیفون

پس از اتمام فرایند جفت‌سازی، صفحاتی روی محیط اپلیکیشن به نمایش گذاشته می‌شود که خلاصه‌ای از امکانات و آموزش استفاده از ابزارهای مچ‌بند و مشاهده نتایج فعالیت‌های ورزشی روی اپلیکیشن است. چنانچه در هر یک از مراحل گفته شده با مشکلی روبه‌رو شدید می‌توانید با مطرح کردن آن در بخش نظرات، راه‌کارهای مناسب و احتمالی را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *