گوشی‌های کیبورد دار بلک‌بری

بلک‌بری تایید کرد: گوشی بعدی با کیبورد فیزیکی عرضه می‌شود

مدیر ارشد اجرایی بلک‌بری، آقای John Chen به تازگی و در یک مصاحبه تلوزیونی تایید کرد که بلک‌بری در حال کار روی عرضه محصولی جدید با کیبورد فیزیکی می‌باشد. در حالی که کیبوردهای QWERTY همواره یکی از ویژگی‌های ثابت محصولات این کمپانی بودند، دو محصول آخری بلک‌بری با نمایشگرهای تماما لمسی و بدون کیبورد فیزیکی عرضه شده‌اند. این دو گوشی که DTEK50 و DTEK60 نام دارند، به عنوان دومین و سومین گوشی بلک‌بری با سیستم‌عامل اندروید نیز شناخته می‌شوند.

متاسفانه آقای چن اطلاعات دقیقی درباره این گوشی و مخصوصا کیبورد آن که می‌تواند هم به شکل جزئی از پنل جلویی گوشی و هم به شکل کشویی مانند Priv طراحی شود، نداده است. البته شایعاتی شنیده می‌شود که این گوشی مرموز از سری کلاسیک بلک‌بری‌ها خواهد بود و طبیعتا خبری از صفحه‌کلید کشویی نخواهد بود.

مشخصات گوشی بلک‌بری مرجوری

گفته می‌شود این گوشی بلک‌بری با اسم پروژه Mercury و با ظاهری شبیه تصویر بالا مراحل طراحی را طی می‌کند. نمایشگر 4.5 اینچی با وضوح FullHD و با نسبت تصویر 3:2، تراشه 8 هسته‌ای با کلاک 2.0GHz و از محصولات کوالکام، 3GB حافظه رم، 32GB حافظه داخلی، دوربین پشتی 18MP و سلفی 8MP، باتری 3,400mAh و اندروید پیش‌نصب شده نوقا 7.0 از مشخصاتی است که درباره این گوشی به گوش می‌رسد. درباره قیمت گوشی نیز چنانکه مشخصات گفته شده برای این گوشی صحت داشته باشند، مطمئنن شاهد عرضه این گوشی با قیمت یک گوشی بالارده اندرویدی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *