ساعت هوشمند ال‌جی واچ استایل

تصاویر منتشر شده از ساعت هوشمند LG Watch Style

در نمایشگاه سالانه CES گوگل خبر از نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید ور داد، اما رونمایی از این تغییرات به نمایشگاه MWC موکول شد. با توجه به عرضه نسخه بتای Android Wear 2.0 و رویداد 9 فوریه گوگل، به احتمال زیاد شاهد عرضه ساعت‌های هوشمند جدیدی در آینده نزدیک خواهیم بود.

البته فرا از نمایشگاه MWC حرف و حدیث‌هایی درباره همکاری گوگل و LG برای طراحی و عرضه دو ساعت هوشمند تحت نام LG و با نسخه 2.0 اندروید ور شنیده می‌شود. این دو ساعت گفته می‌شود LG Watch Sport و LG Watch Style نام خواهند داشت. البته تصاویر و مطلب فاش شده توسط توییت evleaks@ مربوط به نسخه Watch Style می‌باشد که در دو رنگ نقره‌ای و رزگلد منتشر شده‌اند.

ساعت هوشمند ال‌جی واچ استایل و اسپورت

درباره مشخصات فنی این ساعت‌های هوشمند LG گفته می‌شود که نسخه Style با ابعاد کوچک‌تر و ویژگی‌های محدودتر طراحی شده است. این ساعت مجهز به نمایشگر دایره‌ای 1.2 اینچ از نوع P-OLED با وضوح تصویر 360×360، حافظه رم 512MB، حافظه داخلی 4GB و باتری 240mAh می‌باشد. گواهی IP67 از دیگر ویژگی‌های اشاره شده این ساعت است، اما برخی از ویژگی‌ها مانند NFC، جی‌پی‌اس، دیتای موبایل و سنسور ضربان قلب فقط در نسخه Sport لحاظ شده‌اند.

امیدواریم Evan Blass قیمت ساعت‌های هوشمند را در کنار تصاویر نسخه Sport منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *