تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3

ثبت تبلت Samsung Galaxy Tab S3 در لیست FCC

با نزدیک شدن به عرضه هر اسمارت‌فون و یا تبلتی معمولا شاهد انتشار اخبار و شایعات زیادی درباره آنها هستیم. اما تا به حال اتفاق نیفتاده بود که تمامی اخبار و شایعات حول محور یک محصول غلط از آب در آمده و عرضه آن محصول با یک سال تاخیر همراه شود. چنین اتفاقی برای پرچمدار بعدی تبلت‌های سامسونگ در طی یک سال اخیر رخ داد. البته به عقیده بسیاری دلیل این تاخیر مربوط به شکست‌های سامسونگ در عرضه گوشی گلکسی نوت 7 می‌باشد. حال پس از چنین اتفاقاتی به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تا یک ماه آینده از تبلت Galaxy Tab S3 رونمایی کند.

قیمت تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3

این تبلت تا به حال موفق به اخذ گواهی‌های وای‌فای و بلوتوث شده و اخیرا نیز در لیست FCC مشاهده شده است. همانند نسل‌های قبلی، این تبلت نیز در دو نسخه وای‌فای با شماره محصول SM-T820 و 4G با شماره محصول SM-T825 عرضه خواهد شد. البته در مورد سایز نمایشگر در لیست FCC چیزی منتشر نشده است. همانطور که می‌دانید، سامسونگ تبلت‌های سری Tab S را در دو نسخه با اندازه صفحه 9.7 و 8 اینچ عرضه می‌کند. البته به گفته منابع دیگر، نسخه 9.7 اینچ این تبلت با پنل superAMOLED با وضوح تصویر 2048×1536 و نسبت 4:3 طراحی می‌شود.

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3

در مورد دیگر مشخصات فنی احتمالی این تبلت می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون 820، حافظه رم 4 و داخلی 32 گیگابایتی و دوربین‌های 12.8 و 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

از آنجایی که گفته می‌شود سامسونگ قصد رونمایی از پرچمدار جدید گوشی‌هایش، یعنی Galaxy S8 در نمایشگاه MWC را ندارد، به احتمال زیاد برای خالی نبودن عریضه از تبلت Galaxy Tab S3 در این نمایشگاه سالانه پرده‌برداری می‌کند. برخلاف تاریخ معرفی در مورد قیمت تبلت هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *