گوشی موتورولا موتو جی 5

ثبت گوشی موتورولا Moto G5 با باتری 3,000mAh در FCC

نسل جدید گوشی‌های موتو جی به نظر می‌رسد در نمایشگاه MWC تا یک ماه دیگر رونمایی خواهند شد. نکته جالب اینکه در شایعات اخیر منتشر شده درباره این گوشی‌ها فقط از گوشی Moto G5 Plus سخن به میان آمده و اشارات بسیار کمتری به نسخه پایه این گوشی‌ها شده است. با این وجود این نسخه پایه G5 است که امروز در سازمان مخابرات فدرال آمریکا (FCC) ثبت شد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، رگلاتور مخابراتی آمریکا مجوزهای لازم را برای گوشی Motorola Moto G5 صادر کرده است و با وجود اینکه اطلاعات انتشاری این سازمان نمی‌تواند به عنوان منبع کاملا موصق برای مشخصات فنی گوشی‌ها محسوب شود، اما برخی از این موارد را می‌توان از بین این کاغذها استخراج کرد. اولین مورد پشتیبانی این گوشی از NFC است. بدین ترتیب G5 اولین گوشی موتورولا از سری Moto G خواهد بود که از NFC پشتیبانی می‌کند (البته اگر برخی توزیع‌های منطقه‌ای Moto G4 Play را در نظر نگیریم).

مشخصات گوشی موتورولا موتو جی 5

دومین مطلبی که می‌توان از لیست FCC به آن پی برد، مربوط به باتری 3,000mAh این گوشی است. همچنین موتورولا موتو جی 5 با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع با توان خروجی 14.4W طراحی شده است.

سایر مشخصات فنی این گوشی موتورولا شامل نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح 5.5 اینچ، 16GB حافظه داخلی و دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی است. برای اطلاعات فنی دقیق‌تر بایستی تا تاریخ 26 فوریه صبر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *