جدیدترین تصویر گلکسی اس ۲۲ اولترا

جدیدترین تصویر گلکسی اس ۲۲ اولترا

تا شروع مراسم گلکسی آنپکد چیزی باقی نمانده و در این بین افشاگران همواره اطلاعات جدیدی از پرچم دار جدید سامسونگ را منتشر می‌کنند. جدیدترین عکس اس ۲۲ اولترا خبر از نمای قسمت پشت این گوشی می‌دهد. در تصویر منتشر شده اینطور که به نظر می‌رسد قسمت جزیره دوربین در S22 Ultra حذف شده است و پنج دوربین پشت این گوشی بدون وجود حاشیه در اطراف، کنار هم قرار گرفته‌اند.

در طی ماه‌های اخیر تصاویر گلکسی S22 اولترا را به دفعات دیده‌ایم، تصویر جدید گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra در حالی منتشر شده که با گوشی نوت ۲۰ اولترا و اس ۲۱ اولترا مقایسه شده است. در عکس منتشر شده جدید همانطور که مشاهده می‌کنید لبه‌های اس 22 الترا از انحنای خیلی کمی برخوردارند در حالی که دو گوشی اس ۲۱ اولترا و نوت ۲۰ اولترا از این نوع طراحی بهره‌مند نبوده‌اند. به عبارتی می‌توان گفت با حذف جزیره دور دوربین گلکسی S22 اولترا و حذف انحنای لبه‌ها طراحی بسیار زیباتری از پرچم دار جدید سامسونگ شاهد خواهیم بود.

طبق خبرهای منتشر شده از گوشی سامسونگ S22 Ultra قرار است این گوشی در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۲ و مصادف با ۲۰ بهمن به صورت کامل معرفی و رونمایی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *