راهنمای ارسال و تحویل کالا

راهنمای ارسال و تحویل کالا در تبلت‌فون

همانطور که در نوشتار ‘راهنمای خرید از تبلت‌فون’ اشاره کرده‌ایم، کاربران عزیز در مراحل ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی تبلت‌فون با 4 روش ارسال و تحویل کالا روبه‌رو خواهند شد که هر یک از این روش‌ها بسته به شرایط کاربران می‌تواند مناسب باشد. ارسال و تحویل تمامی سفارشات در شهر تهران از طریق پیک ،پست و دریافت حضوری است که به شکل تفصیلی در ادامه مطلب در مورد نحوه ارسال به آن خواهیم پرداخت. در مورد سفارشات سایر شهرها نیز کاربران می‌توانند از دو روش پست پیشتاز و تیپاکس استفاده کنند که هر یک از این روش‌ها بسته به شرایط می‌تواند مناسب حال کاربران عزیز تبلت‌فون باشد.

ارسال با پیک یا دریافت حضوری برای تهران

ارسال با پیک در تهران

سفارشات ثبت شده فقط برای مشتریان شهر تهران امکان ارسال با پیک را دارد و برای شهرهای دیگر این مساله ممکن نیست. پردازش و ارسال سفارشات مشتریانی که ارسال با پیک رو انتخاب کرده کرده اند معمولا اولین روز کاری (سفارشاتی که قبل از ساعت 11:30 صبح ثبت شوند) انجام می شود و هماهنگی های لازم در مورد زمان تحویل سفارش از طریق شماره ثبت شده در قسمت اطلاعات صورتحساب انجام می شود.

امکان خرید و دریافت حضوری نیز در فروشگاه تبلت‌فون در نظر گرفته شده است. کاربرانی که قصد خرید حضوری دارند، دفتر شرکت تبلت فون به آدرس تهران، خیابان سی تیر (قوام السلطنه سابق)، نبش کوچه ایروان، پلاک 180 واحد 1 روزهای کاری(به غیر از تعطیلات رسمی) شنبه تا  پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 7 بعد از ظهر آماده ارایه خدمات برای مشتریان عزیز می‌باشد. در صورت “قطعی بودن سفارش و هماهنگی با بخش فروش” فقط امکان مراجعه حضوری فراهم می باشد. لذا لازم است قبل از مراجعه هماهنگی های لازم با بخش فروش انجام شود.
دریافت حضوری نیز یکی از گزینه های تحویل سفارشات به مشتریان می باشد، به این صورت انجام می شود که کاربران در هنگام ثبت سفارش خود بر روی سایت، در قسمت روش ارسال گزینه “دریافت حضوری” را انتخاب می کنند و با تایید نهایی سفارش خود را بر روی سایت ثبت می کنند. پس از آماده شدن سفارش (که معمولا از 2 تا 24 ساعت به طول می انجامد) از سوی مجموعه تبلت فون با مشتریان عزیز جهت دریافت حضوری سفارش خود تماس گرفته می شود.

ارسال با پست پیشتاز

ارسال با پست پیشتاز

سریع‌ترین سرویس شرکت پست در حال حاضر سرویس پست پیشتاز است که خدمات آن اقصی نقاط کشور را پوشش می‌دهد. زمان تحویل پست پیشتاز معمولا 2 الی 4 روز کاری براساس اعلام شرکت پست می باشد، که بر اساس تجربه احتمال بیشتر شدن این زمان وجود دارد. هزینه مرسولات پست پیشتاز به شکل ثابت 28 هزار تومان است که در مجموع هزینه‌های سفارش لحاظ می‌گردد و به اصطلاح پیش‌کرایه است. یکی از مزایای ارسال سفارشات در این روش، امکان پیگیری مرسولات پست پیشتاز از طریق سامانه رهگیری این شرکت می‌باشد.

ارسال با تیپاکس

ارسال با پست پیشتاز

شرکت حمل و نقل تیپاکس از دیگر سرویس‌های حمل و نقل سریع کشور می‌باشد که زمان تحویل کالا با این شرکت معمولا از مرسوله‌های پست پیشتاز  کم‌تر است. با وجود سرعت عمل بهتر تیپاکس، اما شهرهای تحت پوشش این شرکت در مقایسه با شرکت پست محدودتر است. از همین رو قبل از انتخاب این روش برای ارسال سفارشات، از وجود شعب تیپاکس در شهر خود اطمینان حاصل بفرمایید. و در آخر اینکه هزینه مرسوله‌های این شرکت به شکل پس‌کرایه بوده و بعد از تحویل سفارش توسط مشتریان عزیز پرداخت می‌شود.

 

 

در صورت پیش آمدن هرگونه سوال یا بروز مشکل در هر یک از مراحل ارسال و تحویل سفارشات می‌توانید به بخش تماس با تبلت‌فون مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "راهنمای ارسال و تحویل کالا"

  1. با سلام وقت بخیر
    دیروز بنده یک کاور s23 سفارش دادم
    کد رهگیری دریافت نکردم
    ممنون میشم پیگیری بفرمایید

  2. سلام وقت تون بخیر
    من یه بند ساعت سفارش دادم و میخواستم ببینم پول رو بعد از تحویل کالا باید واریز کنم یا اینکه اول باید واریز کنم تا سفارشم ثبت شه؟

  3. سلام ببخشید من روز پنج شنبه سفارش دادم کیف چرمی نیلکین برای گوشی سامسونگ a31 که به دستم میرسه

  4. سلام من گاردو گلس سفارش دادم ولی مطمئن نیستم که ثبت شده یا نه چون حساب کاربری نساختم کد سفارشم ۱۲۶۹۲۹ هستش ،لطفا یه چک بفرمایید ببینید ثبت شده یا نه

  5. سلام من چهارشنبه 23 بهمن یک کاور نیلکین سفارش دادم کدش ام ۱۱۱۳۶۴ هست کی میرسه ؟
    و سوال دوم اینکه برای پیگیری در سایت وست چه کدی رو باید وارد کرد ؟

  6. سلام ببخشید یه سوالی داشتم من از استان سیستان و بلوچستان هستم از شهر کنارک من اگه یک محصولی را از سایت بخرم کلای مورد نظر من را کنارک پست میکنن یانه

  7. سالم.ببخشید من میخوام عینک vrشاینکن بخرم در همون جایی که انتخاب میکنیم با چه نوع پستی بفرسیم من پست تیپاکس رو انتخاب کردم و قیمت تغییری نکرد آیا باید پول رو بعد تحویل کالا به شرکت پست بدیم یا رایگانه؟

  8. سلام من قاسمی هستم یه کیف خریدم هنوز به دستم نرسیده چرا تقریبا سه هفته پیش مشکل کجاست

  9. سلام
    من دوروزه سفارش دادم هنوز میزنه تکمیل شد. چقدر طول میکشه بعد از سفارش دادن به پست تحویل بدید؟!
    ممنون

  10. سلام آقایاخانم میشه خریدوپرداخت رو اینترنی انجام دادبعدتحویل رو حضوری بیام بگیرم؟یاتحویله حضوری بایدنقدپرداخت بشه یاکارت کشیده بشه؟

  11. سلام یه سوال دارم
    من شهرستان لامرد استان فارس هستم
    و میخوام یه عینک سفارش بدم و مدت ارسال هم مهم نیس میخواستم بدونم از کدوم یکی سفارش بدم بهتره