کمپانی هواوی

رونمایی احتمالی از گوشی Huawei Honor 5C طی هفته آینده

در حالی که مدت زمان زیادی از عرضه گوشی Huawei Honor 5X نمی‌گذرد، هواوی قصد دارد محصول جدیدی به خط تولید گوشی‌های هانرش اضافه کند. گوشی Huawei Honor 5C که نام این محصول می‌باشد، اصولا باید بر اساس سنت هواوی در اندازه کوچکتر و قیمت خرید کمتری نسبت به 5X عرضه شود، اما اطلاعات چندان کاملی درباره این گوشی تا اینجای کار منتشر نشده است. با این همه، می‌دانیم که این گوشی با چیپست قدرتمندتر و طراحی جدیدتری در مقایسه با نسخه قبلی (4C) رونمایی خواهد شد.

بر اساس اطلاعات تازه منتشر شده، گوشی هواوی هانر 5C با توجه به بکارگیری چیپست کایرین 950 به جای چیپست کایرین 620 در 4C، بهبود چشمگیر و در نوع خود عجیبی خواهد داشت. همانطور که می‌دانید، کایرین 950 همان چیپست استفاده شده در گوشی پرچمدار هواوی Mate 8 می‌باشد که دارای چهار هسته قدرتمند Cortex-A72، چهار هسته Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی مالی T880MP4 است.

مشخصات گوشی هواوی هانر 5C

یکی از دیگر تغییرات اساسی که به لطف چیپست جدیدتر می‌باشد، پشتیبانی از باندهای LTE خواهد بود که متاسفانه در نسخه 4C یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های غایب بود.

در مورد قیمت خرید گوشی Huawei Honor 5C هنوز خبری منتشر نشده، اما همین منبع خبری ادعا کرده که چهارشنبه هفته آینده شاهد رونمایی هواوی از این محصول جدیدش خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *