مشخصات ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 3

به احتمال زیاد ساعت سامسونگ Gear S3 با یک نسخه کلاسیک همراه خواهد شد

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر سیل عظیمی از محصولات در انتظار معرفی خواهند بود. به عنوان مثال حتی قبل از فرا رسیدن نمایشگاه IFA کمپانی اپل به معرفی iPhone 7 خواهد پرداخت. در سال‌های گذشته نمایشگاه با توجه به قراردادی که داشت موفق به معرفی محصولاتی رده بالا مانند گلکسی نوت‌ها نشده، اما امسال امیدواریم تا در طی مراسم، تعداد بسیار زیادی از تکنولوژی‌های قدرتمند به معرض نمایش دربیایند.

با همه این تفاصیل، سامسونگ در نمایشگاه IFA برای خانواده ساعت‌‌های هوشمند سامسونگ گیر خود بروزرسانی خواهد داشت. با توجه به پیش‌بینی‌ها این بروزرسانی باید شامل معرفی ساعت هوشمند Samsung Gear S3 نیز باشد. در حال حاضر خبرهای بسیار زیادی از این محصول پوشیدنی به گوش می‌رسد. این اخبار حاکی از این است که سامسونگ می‌خواهد به همراه این ساعت هوشمند از یک محصول جدیدی نیز رونمایی کند.

این غول کره‌ای اعلام کرده است که این محصول تجاری به همراه نسخه کلاسیک – Gear S3 Classic – رونمایی خواهد شد. با توجه به این مسئله که سامسونگ در نسخه قبلی نیز محصولی با نام S2 Classic معرفی کرده بود، احتمال می‌رود این محصول تنها از نقطه نظر ظاهر با نسخه پایه خود تفاوت داشته باشد. البته شایعاتی مبنی بر معرفی محصول دیگری از سوی سامسونگ با نام Frontier نیز وجود دارد که خود کمپانی هیچ خبری در مورد این معرفی منتشر نکرده است.

مشخصات ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 3 کلاسیک

معرفی نسخه جدید سری Gear می‌تواند خبر خوبی باشد. خبرها حاکی از این است که Gear S3 دارای چند سنسور بیشتر مانند فشارسنج و ارتفاع‌سنج نیز دارد. در مورد قیمت ساعت هوشمند Gear S3 هنوز مطالبی منتشر نشده، اما مطمئنا قیمت این محصول همانند نسخه قبلی خود چندان هم اقتصادی نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *