گوشی هواوی مایا

مشخصات گوشی Huawei Maya در GFX Bench ثبت شد

چند روز پیش گوشی مرموزی از هواوی با شماره محصول Huawei MYA-L03 در پایگاه داده بنچمارک GFXBench مشاهده شد. گفته می‌شود این گوشی تحت نام Huawei Maya معرفی خواهد شد. البته قبل از آغاز سال میلادی جدید این گوشی در لیست FCC نیز مشاهده شده بود. ابتدا به اطلاعاتی که در دیتا بیس GFX منتشر شده می‌پردازیم.

طبق اطلاعاتی که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، با یک گوشی اقتصادی طرف هستیم. گوشی Huawei Maya با اندروید مارشمالو 6.0 و با همان شماره محصولی که اشاره کردیم ثبت شده است. تراشه مدیاتک MT6737T (چهار هسته 1.44GHz) تامین کننده قدرت پردازشی گوشی خواهد بود. ظرفیت حافظه رم گوشی نیز برابر با 2GB است. به راحتی می‌توان از این دو مشخصه اظهار نظر کرد که قیمت گوشی هواوی مایا حتی از گوشی Honor 6X نیز پایین‌تر خواهد بود.

مشخصات گوشی هواوی مایا

قضیه درباره مشخصات FCC از این گوشی متفاوت است. طبق اطلاعات این منبع، گوشی Huawei Maya نسخه دیگری با شماره محصول MYA-L23 با دو اسلات سیم‌کارت خواهد داشت (نسخه MYA-L03 تک سیم‌کارت است). ظرفیت باتری گوشی 2,920mAh بوده و از وای‌فای 2.4GHz پشتیبانی می‌کند. در هر دو مدل گوشی از LTE باندهای 2، 4، 5 و 7 پشتیبانی خواهد شد.

تصویری از پشت گوشی وجود دارد که می‌توان برچسب FCC را نیز مشاهده کرد. طبق همین تصویر می‌توان گفت که قاب پشتی گوشی به راحتی قابل جدا شدن است. چنانچه با دقت کافی به قسمت بالای گوشی نگاهی بیندازیم، می‌توان اسلات microSD را مشاهده کرد.

طراحی گوشی هواوی مایا

به نظر می‌رسد هواوی از طراحی این گوشی قصد دارد محصولی ارزان‌قیمت با توزیع جهانی عرضه کند. احتمال می‌رود قیمت گوشی هواوی مایا چیزی بین 100 الی 150 دلار اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *