لوگوی کمپانی ویلی‌فاکس

معرفی ویلی‌فاکس به همراه گوشی های جدید این کمپانی

کمپانی Wileyfox از شرکت‌های تازه تاسیس شده انگیلیسی می‌باشد که روی طراحی و تولید گوشی‌های اسمارت‌فون تمرکز دارد و به تازگی از برند آن در ایران رونمایی شده است. قدمت تاسیس آن هنوز به یک سال نرسیده است و محصولات تولید شده آن شامل دو گوشی ویلی‌فاکس استورم (Storm) و سویفت (Swift) و همچنین تولید قاب‌های مخصوص محصلات خود و پاوربانک‌ها می‌باشد. Nick Muir که از مدیران پیشین کمپانی موتورولا بود در راس کمپانی ویلی‌فاکس قرار دارد.

گوشی Wileyfox Storm از محصولات بالارده بازار محسوب می‌شود. ابعاد 156.6×77.3×9.2 میلی‌متری و وزن 157 گرمی این دستگاه شاید تصورات ما از یک دستگاه ظریف و باریک را تداعی نکند، اما واقعیت امر این است که تمرکز لندنی در این محصول بیشتر از ظاهر به مشخصات فنی آن تعلق دارد. صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن FullHD و تراکم پیکسلی 401ppi، کیفیت تصویر مطلوبی را فراهم می‌کند. همچنین این پنل توسط محافظ صفحه گوریلا گلس 3 در برابر خط و خش‌ها محافظت می‌شود.

معرفی گوشی ویلی‌فاکس استورم

چیپست معروف اسنپ‌دراگون 615 قلب تپنده گوشی ویلی‌فاکس استورم می‌باشد. چهار هسته Cprtex-A53 با کلاک 1.7 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 دیگر با کلاک 1.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 از مشخصات پردازشی این گوشی می‌باشد. 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش با microSD از مشخصات بخش مموری آن است. دیگر نکته جالب، استفاده از سیستم عامل سیانوژن 12.1 در این گوشی می‌باشد.

دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، سلفی 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED و باتری 2500mAh از نوع لیتیوم یونی از دیگر مشخصات فنی استورم می‌باشند. و در آخر اینکه 199 یورو عدد اعلام شده برای قیمت گوشی Wileyfox Storm می‌باشد.

اما دیگر گوشی عرضه شده توسط این کمپانی، Wileyfox Swift می‌باشد. این گوشی برخلاف محصول قبلی از مشخصات پایین‌تری برخوردار است و می‌توان آن را در دسته گوشی‌های میان‌رده رده‌بندی کرد. از مشخصات ظاهری آن می‌توان به ضخامت 9.4 میلی‌متری و وزن 135 گرمی اشاره کرد. اندازه صفحه نمایش آن برابر با 5.0 اینچ بوده و از نوع IPS می‌باشد. رزولوشن HD با تراکم پیکسلی 294ppi نشان‌گر کیفیت تصویر قابل قبول این دستگاه است.

معرفی گوشی ویلی‌فاکس سویفت

چیپست 64 بیتی اسنپ‌دراگون 410 به همراه چهار هسته Cortex-A53 با کلاک 1.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 306 در کنار حافظه رم 2 گیگابایت تامین کننده قدرت پردازشی این دستگاه می‌باشد. حافظه داخلی دستگاه برابر با 16 گیگابایت است که به لطف وجود اسلات microSD می‌توان فضای ذخیره‌سازی را افزایش داد.

دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، سلفی 5 مگاپیکسلی، سیستم عامل سیانوژن 12.1 و باتری 2500mAh قابل تعویض از سایر مشخصات فنی مهم این دستگاه می‌باشند. قیمت اعلام شده برای خرید گوشی Wileyfox Swift نیز 129 یورو می‌باشد.

با توجه به مشخصات فنی این دو گوشی اشاره شده و قیمت یورویی اعلام شده، می‌توان موفقیت خوبی را برای این برند تصور کرد. با همه این حال باید منتظر قیمت فروش گوشی‌ها در بازار ایران نیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *