نقد و بررسی تخصصی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3

نقد و بررسی تخصصی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3

گلکسی واچ 3 (Galaxy Watch 3) امروزه یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند دنیا به حساب می‌آید و به معنای واقعی کلمه و از جهات مختلف، نسبت به نمونه اولیه پیشرفت‌های زیادی داشته است.

نقد و بررسی تخصصی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3

البته شاید نتوانیم گلکسی واچ 3 را یک ساعت همه چیز تمام بدانیم اما شیوه طراحی جذاب، صفحه نمایش باکیفیت و امکانات متعدد بررسی فعالیت‌های ورزشی که به شما کمک می‌کنند میزان پیشرفتتان را بسنجید، باعث می‌شوند آن را یکی از بهترین محصولات پوشیدنی دنیا به حساب بیاوریم.

سامسونگ سعی کرده به ظاهر سنتی با نمایشگر دایره‌ای وفادار بماند و از حاشیه چرخان که به شما اجازه می‌دهد میان منوها و گزینه‌ها سوئیچ شوید، بهره گیرد. نحوه کارایی این قسمت بسیار آسان بوده و مطمئناً اسباب رضایت‌تان را فراهم خواهد کرد.

از نظر ظاهری هم گلکسی واچ 3 در مقایسه با نمونه اولیه بسیار شکیل‌تر است به طوری که طراحی آن باریک‌تر و سبک‌تر شده و می‌تواند تا حد زیادی با رقبای قدری همچون اپل واچ سری 5 (Apple Watch Series 5) به رقابت بپردازد.

ویژگی‌های بررسی فعالیت‌های ورزشی هم بهبود یافته‌اند بنابراین همان چیزهایی که از یک وسیله پوشیدنی مخصوص سال 2020 انتظار داریم در گلکسی واچ 3 گنجانده شده‌اند. به علاوه، ابزارهایی نظیر سنسور ECG (که البته هنوز فعال نشده است) و حسگر تشخیص سقوط در این وسیله به چشم می‌خورند.

با همه اینها، دوام باتری این محصول سامسونگ می‌توانست بهتر باشد اما این‌گونه نیست که آن را ضعیف بدانیم زیرا حداقل به مدت چند روز می‌توانید بدون نیاز به شارژر از گلکسی واچ 3 استفاده کنید. بر این اساس، چنان‌چه انتظار داشتید صاحب ساعتی شوید که باتری آن تا چند هفته دوام بیاورد، باید سراغ دیگر گزینه‌ها بروید.

با توضیحات داده شده، اگر دنبال ساعتی هستید که با گوشی اندرویدی خود جفت و هماهنگ کنید و یا حتی اگر آیفون دارید و ساعتی می‌خواهید که نسبت به اپل واچ ظاهر دایره‌ای دارد، می‌توانید خرید گلکسی واچ 3 را در دستورکار قرار دهید.

 

طراحی و صفحه نمایش

نقد و بررسی تخصصی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3

همان‌طور که گفتیم، ظاهر گلکسی واچ 3 نسبت به اولین مدل این خط تولید بهبود یافته و تیم طراحی سامسونگ شاهکار دیگری از خودش به جای گذاشته است. این وسیله باریک‌تر و سبک‌تر بوده و وقتی کاربر آن را می‌پوشد احساس راحتی می‌کند.

شما برای خرید ساعت هوشمند سامسونگ می‌توانید از میان دو مدل 41 یا 45 میلی‌متری یکی را انتخاب کنید. نمونه‌ای که برای نوشتن این مقاله استفاده شده، 45 میلی‌متری است بنابراین برخی نکاتی که در اینجا به آنها اشاره شده، شاید در مقایسه با مدل 41 میلی‌متری تفاوت‌های ناچیزی داشته باشند.

با این حال، امکانات اصلی و ویژگی‌های کلیدی یکی هستند و فقط بعضی موارد فرق دارند.

مثلاً مدل 41 میلی‌متری نمایشگر 1.2 اینچی و مدل 45 میلی‌متری نمایشگر 1.3 اینچی دارد اما پنل هر دوی آنها Super AMOLED دایره‌ای بوده و به ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن مجهز است.

این نمایشگر رزولوشن 360*360 پیکسلی دارد که باعث می‌شود منوها و گزینه‌های مختلف را با بیشترین وضوح ممکن تماشا کنیم. خودِ ساعت هم با پوشش کورنینگ گوریلا گلس DX محافظت شده بنابراین در مقایسه با گلکسی واچ اصلی، محافظ آن DX+ نیست.

کیفیت نمایشگر برای مشاهده محتواهای پخش شده بالاست بنابراین وقتی در فضاهای آزاد نیز در حال ورزش کردن هستید می‌توانید آمار و امتیازات به دست آمده را ببینید.

نقد و بررسی تخصصی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3

گلکسی واچ 3 در مقایسه با گلکسی واچ نسل اول به میزان 14 درصد باریک‌تر می‌باشد اما همان ظاهر دایره‌ای خود را حفظ کرده است. همچنین، حاشیه گردان که برای گشت‌وگذار در میان منوها به کار می‌رود نیز اگرچه برجستگی کمتری دارد ولی همچنان کارایی خودش را داراست.

به علاوه، استیل ضد رنگ هر دو مدل این ساعت تولید شده بنابراین وزن نمونه‌های 45 و 41 میلی‌متری به ترتیب 53.8 و 48.2 گرم می‌باشد. به علاوه، یک مدل تیتانیومی سبک نیز وجود دارد که فقط نمونه 45 میلی‌متری آن ساخته شده و 43 گرم وزن خواهد داشت. البته این مدل هنوز آماده فروش نشده ولی احتمالاً به زودی با قیمتی بیشتر فروخته خواهد شد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، پوشیدن گلکسی واچ 3 کار بسیار راحتی است. البته این وسیله نسبت به موارد مشابه و مخصوص بررسی فعالیت‌های ورزشی زیاد باریک نیست اما اگر می‌خواهید ساعت هوشمندی داشته باشید که هنگام استفاده از آن احساس راحتی کنید، این محصول سامسونگ همانی است که به دنبالش می‌گشتید.

رنگ‌بندی مدل 45 میلی‌متری این وسیله مشکی و نقره‌ای است و هر دو مدل با بند چرمی سیاه رنگ به فروش می‌رسند.

اگر هم به دنبال خرید نمونه 41 میلی‌متری هستید، می‌توانید از میان رنگ‌های نقره‌ای یا برنزی یکی را انتخاب نمایید. این مدل هم بند چرمی سیاه رنگ دارد بنابراین صرف‌نظر از اینکه کدام نمونه را برای خرید انتخاب می‌کنید، چنان‌چه دوست دارید بند دیگری داشته باشید، باید خودتان در بازار به دنبال آن بگردید.

اندازه بند این ساعت هم برای مدل 45 و 41 میلی‌متری به ترتیب به 22 و 20 میلی‌متر می‌رسد.

 

عملکرد و نرم‌افزار

چیپ‌ست گلکسی واچ 3 همانی است که در اولین نسل ساعت‌های هوشمند سامسونگ دیده بودیم بنابراین شاید برخی‌ها نتوانند با این موضوع کنار بیایند. البته واقعیت آن است که احتمال اینکه این وسیله از این نظر برایتان مشکل ایجاد کند، بسیار کم است.

نرم‌افزارها به سرعت اجرا می‌شوند که دلیل این اتفاق هم احتمالاً رم 1 گیگابایتی می‌باشد. یک نکته عجیب که باید در اینجا به آن اشاره کنیم، نسخه LTE اولین مدل گلکسی واچ است که رم 1.5 گیگابایتی داشت اما کمپانی کره‌ای تصمیم گرفته رم جدیدترین مدل این محصولاتش را ضعیف‌تر کند.

معمولاً در ساعت‌های هوشمند سرعت پردازش کارها چندان مدنظر قرار نمی‌گیرد زیرا نسبت به گوشی‌ها نرم‌افزارهای کمتری قرار است اجرا شود بنابراین گلکسی واچ 3 به سرعت کارهایی که می‌خواهید را انجام خواهد داد.

همه نسخه‌های این ساعت 8 گیگابایت حافظه داخلی داشته و نرم‌افزارهای از پیش نصب شده در آن هم تقریباً نیمی از آن را اشغال کرده‌اند بنابراین اگر می‌خواهید در این ساعت چیزی بریزید و اپلیکیشن نصب کنید، فقط و فقط 4 گیگابایت حافظه در اختیار خواهید داشت.

نقد و بررسی تخصصی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3

این وسیله از سیستم عامل تایزن سامسونگ که طی چند سال اخیر در محصولات پوشیدنی کمپانی کره‌ای مشاهده شده‌اند، بهره می‌برد؛ دلیل این اتفاق هم آن است که سامسونگ نمی‌خواهد از پلتفرم WearOS گوگل استفاده کند.

جدیدترین نسخه تایزن در گلکسی واچ 3 نصب شده بنابراین اگر تا کنون با ساعت‌های ساخت سامسونگ کار کرده باشید، حالا هم می‌دانید که این پلتفرم چگونه کار خواهد کرد. شاید در نگاه اول این سیستم عامل کمی متفاوت‌تر از ورژن‌های پیشین به نظر بیاید اما اکوسیستم پلتفرم‌هایی که کمپانی کره‌ای می‌سازد، بر خلاف WearOS گوگل و یا watchOS اپل اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده زیادی ندارد.

به جای اینها، شما می‌توانید از امکانات گنجانده شده در این ساعت هوشمند استفاده کنید و یا برخی اپلیکیشن‌ها را از استور تایزن دانلود نمایید. البته بعضی از نرم‌افزارهای مهم مانند گوگل مپس در گلکسی واچ 3 حضور ندارند ولی سامسونگ آلترناتیوهایی را پیش‌روی‌تان قرار داده که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند.

ناوبری در میان منوها کار بسیار ساده‌ای است و حالا خوشبختانه به خاطر حضور حاشیه گردان، اسکرول کردن فوق‌العاده آسان خواهد بود. شما می‌توانید روی نمایشگر ضربه زده و انگشت خود را به اطراف بکشید اما در مجموع احتمال می‌دهیم که به جای این کارها، از حاشیه گردان بهره خواهید برد.

از نظر سازگاری، گلکسی واچ 3 هم با گوشی‌های اندرویدی و هم با آیفون‌ها سازگار است. البته بعضی از قابلیت‌ها با تلفن‌های همراه ساخت سامسونگ بهینه‌سازی شده‌اند و نسبت به آیفون‌ها بهتر کار می‌کنند اما در مجموع ساعت‌هایی که این شرکت می‌سازد با گوشی‌های اپل هم به‌درستی کار خواهند کرد.

توضیحاتی که دادیم یعنی اینکه گلکسی واچ‌ها آن‌طور که باید و شاید (نسبت به اپل واچ‌ها) با آیفون‌ها هماهنگ نمی‌شوند. برای مثال، نمی‌توان با آنها به پیام‌های دریافت شده از اپلیکیشن iMessages پاسخ داد و فقط امکان مشاهده آنها وجود دارد. همچنین، اصلاً چیزی به نام ویژگی Find My Phone دیگر مطرح نخواهد بود.

به هر حال، برای جفت کردن گلکسی واچ 3 شما باید آیفونی داشته باشید که در آن نسخه 9.0 یا جدیدتر iOS نصب شده و گوشی اندرویدی هم باید حداقل 1.5 گیگابایت رم داشته و نسخه آن 5 باشد.

ضمناً، اگر می‌خواهید موبایل خود را در خانه بگذارید و فقط با ساعت هوشمند ارتباط برقرار کنید، می‌توانید نمونه سیمکارت خور گلکسی واچ 3 را بخرید. حتی امکانی فراهم شده تا در اسلات مربوطه سیمکارت قرار دهید و به دور از تلفن همراه به اینترنت وصل شوید و به تماس‌ها پاسخ دهید و از امکانات گنجانده شده آنلاین بهره ببرید.

 

بررسی فعالیت‌های ورزشی

بررسی فعالیت‌های ورزشی یکی از مزایای کلیدی گلکسی واچ 3 است و اگرچه این وسیله به نوعی نمونه موفق‌تر گلکسی واچ اکتیو 2 به شمار نمی‌آید اما ویژگی‌های مربوط به بررسی فعالیت‌های ورزشی آن شبیه مدل پیشین است.

هفت نوع فعالیت این ویژگی محصول سامسونگ را به صورت اتوماتیک فعال می‌کنند بنابراین فرقی نمی‌کند که آیا فراموش کرده‌اید گزینه مربوطه را روشن کنید یا خیر. این فعالیت‌ها عبارتند از: دو، پیاده‌روی، شنا، دوچرخه‌سواری، قایق سواری، تمرینات هوازی و ورزش‌های سبک. با بررسی این ساعت حین دویدن، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری به این نتیجه می‌رسید که گلکسی واچ 3 دقت زیادی در به ثبت رساندن داده‌ها دارد و اطلاعات لازم را به طور دقیق در اختیارتان قرار می‌دهد.

نقد و بررسی تخصصی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3

در پایان هم خودِ ساعت از شما خواهد پرسید آیا ورزش به پایان رسیده یا خیر. این وسیله حتی آن‌قدر هوشمند است که می‌تواند تشخیص دهد دوچرخه‌سواری و یا پیاده‌روی به اتمام رسیده است؛ این در حالی است که اپل واچ برخی از مواقع به اشتباه می‌افتاد.

حین انجام فعالیت‌های ورزشی، اگر می‌خواهید از جایی عکسبرداری کنید و برای یک لحظه بایستید، خودِ ساعت به طور اتوماتیک متوقف می‌شود. در مجموع 40 فعالیت توسط گلکسی واچ 3 بررسی خواهند شد که از آن جمله می‌توانیم به یوگا اشاره کنیم. البته برخی از موارد هستند که به صورت خودکار بررسی نخواهند شد بنابراین برای آنالیز آنها ناچار خواهید بود یا از اپلیکیشن استفاده کنید و یا به دستیار هوشمند بیکسبی دستور دهید.

بیکسبی به عنوان دستیار دیجیتالی سامسونگ برای بررسی آغاز فعالیت‌های ورزشی مناسب است اما همیشه به‌درستی کار نمی‌کند به همین دلیل شاید بهتر باشد برخی اوقات از حاشیه گردان ساعت کمک بگیرید و یا خودتان نمایشگر را لمس کنید و سراغ گزینه مربوطه بروید.

خوشبختانه سامسونگ در این محصول خود امکاناتی از جمله بررسی وضعیت استرس، شمارنده ضربان قلب و آنالیزور وضعیت تنفسی را قرار داده است.

قابلیت تازه گلکسی واچ 3، تشخیص سقوط است که پیش از این در اپل واچ 4 و 5 دیده بودیم. ضمن اینکه توانایی بررسی اکسیژن مورد نیاز هم یکی دیگر از ویژگی‌های این ساعت هوشمند است. این مورد حداکثر اکسیژنی که بدن می‌تواند حین انجام فعالیت ورزشی دریافت کند را بررسی می‌نماید. لازم به ذکر است که در سالیان اخیر، این قابلیت کم‌کم از ساعت‌های هوشمند بالارده در حال کنار گذاشته شدن بود.

بد نیست به این نکته هم توجه کنید که قابلیت بررسی وضعیت تنفس در خواب در حال حاضر فقط در ایالات متحده فعال شده و مشخص نیست چه زمانی به دیگر کشورها می‌رسد.

در کنار امکانات گفته شده، سنسورهای ECG و بررسی فشار خون در این ساعت جای‌گیری کرده‌اند اما همان‌طور که حدس زدید، نمی‌توان در همان ابتدا از آنها استفاده کرد زیرا فقط در کره جنوبی فعال هستند. انتظار می‌رود که به زودی با اعطای مجوز از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا، شهروندان ایالات متحده هم بتوانند از آنها استفاده کنند.

همچنین، گلکسی واچ 3 تا کنون در زیر آب رفته و مشکلی برایش پیش نیامده است. با توجه به اینکه برای این وسیله تأییدیه IP68 (مربوط به مقاومت در برابر آب و خاک) دریافت شده، می‌توانید این ساعت را حتی حین شنا کردن هم با خود ببرید اما حتماً توجه کنید که نمی‌تواند در آب‌های شور دوام بیاورد بنابراین در دریا و یا اقیانوس با آن شنا نکنید.

سامسونگ همراه با این محصولش تنها بند چرمی در اختیار شما می‌گذارد؛ این یعنی اگر می‌خواهید از این وسیله برای انجام فعالیت‌های ورزشی بهره گیرید، می‌بایست یک بند سیلیکونی خریداری نمایید.

با گلکسی واچ 3 می‌توان وضعیت خواب را هم بررسی کرد. سامسونگ اعلام کرده با مؤسسه ملی خواب آمریکا همکاری کرده تا بتواند اطلاعات دقیق‌تر و داده‌های مشخص‌تری را به دست آورد. خودِ ساعت به طور اتوماتیک برنامه‌های زمانی استراحتی شما را بررسی خواهد کرد و هر روز صبح گزارشی از کیفیت خواب ارائه و حتی پیشنهادهایی برای بهتر خوابیدن خواهد داد.

خوشبختانه این قابلیت هم عالی کار می‌کند و نمره‌ای در مورد کیفیت خوابی که داشتید به شما ارائه می‌دهد تا خودتان متوجه شوید مدتی که در خواب بوده‌اید، وضع جسمانی چطور بوده است. حتی می‌توانید این داده‌ها را به صورت جزئی بررسی کرده و ببینید چه زمانی خواب سبک یا سنگین بوده و چه زمانی چشمانتان به سرعت در خواب تکان می‌خورده است. به علاوه، امکان مشاهده حالات مختلف خوابیدن هم وجود دارد.

در گلکسی واچ 3 ویژگی قرار داده شده تا بانوان داده‌های مربوط به عادت ماهانه و تأثیرات آن بر سلامت جسمی‌شان را بررسی کنند.

این ساعت هوشمند همچنین، میزان استرس را به صورت پیش‌فرض هر 10 دقیقه اندازه‌گیری می‌کند اما شما می‌توانید آن را خاموش و یا تنظیم کنید که به صورت مداوم روشن باشد. به علاوه، زمانی که اضطراب و دلهره به اوج خود رسیده، گلکسی واچ 3 به شما هشدار و پیشنهاد خواهد داد کمی نفس عمیق بکشید تا استرس کاهش یابد.

 

دوام باتری

در یک تصمیم جنجال‌برانگیز، سامسونگ تصمیم گرفت نسبت به گلکسی واچ نسل اول، در گلکسی واچ 3 یک باتری کم‌ظرفیت‌تر قرار دهد. احتمالاً کمپانی کره‌ای از همین ترفند برای باریک‌تر و سبک‌تر کردن بدنه این محصول استفاده کرده است.

منبع نیروی 340 میلی‌آمپری این ساعت (گلکسی واچ نسل اول باتری 472 میلی‌آمپری داشت) علی‌رغم اینکه به نظر ضعیف می‌آید اما استقامت فوق‌العاده‌ای دارد هرچند نمی‌توان از آن به مدت 4 یا 5 روز استفاده کرد. به جای آن، شما باید به مدت 2 تا 3 روز از آن بهره گیرید.

تازه این مدت زمانی که گفتیم، به نحوه استفاده معمولی مربوط می‌شود بنابراین اگر بخواهید تمرینات ورزشی را بررسی و یا GPS را روشن کنید، دوام باتری به 1 یا نهایتاً 1 و نیم روز کاهش پیدا خواهد کرد. با همه اینها، می‌توانید ساعت را در طول شب به شارژر بزنید.

نقد و بررسی تخصصی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3

به صورت میانگین، باتری گلکسی واچ 3 تقریباً دو ساعت و نیم زمان می‌خواهد تا کامل شارژ گردد.

اما باید به شما هشدار بدهیم که حتی اگر آن را کامل شارژ کنید نیز نمی‌تواند به مدت یک هفته دوام بیاورد حال آنکه برخی آلترناتیوها مانند محصولات Garmin و یا Fitbit استقامت طولانی‌تری دارند بنابراین دوام باتری در این ساعت سامسونگ نیز همانند اپل واچ خواهد بود.

همان‌طور که گفتیم، ساعت استفاده شده برای نوشتن این مقاله مدل 45 میلی‌متری است بنابراین دقیقاً نمی‌توانیم بگوییم که دوام باتری مدل 41 میلی‌متری چگونه می‌باشد. فقط باید اعلام کنیم که آن نمونه از منبع نیروی 247 میلی‌آمپری بهره می‌برد که البته با توجه به نمایشگر کوچک‌تر، انتخاب تقریباً مناسبی است.

برای شارژ این دستگاه، می‌توانید از پد فروخته شده همراه با آن استفاده کنید. همچنین، این وسیله از شارژر بیسیم Qi هم پشتیبانی می‌کند. برای اینکه بتوانید از نهایت ظرفیت باتری ساعت بهره گیرید، پیشنهاد ما این است که حتماً آن را با پد شارژر مخصوص به خودش شارژ کنید.

ضمناً، با بعضی از گوشی‌های سامسونگ و با ویژگی Wireless PowerShare (تکنولوژی شارژ بیسیم) آنها می‌توان گلکسی واچ 3 را به صورت بیسیم شارژ کرد. فقط کافی است ساعت را به موبایل وصل کرده و کمی باتری را پر کنید. البته کاملاً مشخص است که سرعت این نوع روش شارژ، هیچ‌گاه به سرعت شارژ با پد Qi نمی‌رسد.

 

 

گلکسی واچ 3 را بخرید اگر

حاشیه چرخان را دوست دارید:

  • هیچ شرکت دیگری چنین ویژگی منحصربفردی را در محصولاتش قرار نداده و خوشبختانه این قابلیت یکی از فوق‌العاده‌ترین امکانات گلکسی واچ 3 می‌باشد زیرا به شما اجازه می‌دهد با چرخاندن حاشیه اطراف نمایشگر، منوها را مشاهده نمایید.

ساعت هوشمند زیبایی می‌خواهید:

  • گلکسی واچ 3 یک ساعت بسیار زیباست که نمایشگر شفاف و واضحی دارد و به راحتی می‌تواند با سایر مدل‌های بالارده به رقابت بپردازد.

می‌خواهید وضعیت سلامتی جسمانی‌تان به دقت بررسی شود:

  • علاوه بر اینکه کارایی این وسیله به عنوان یک ساعت هوشمند زیاد است، گلکسی واچ 3 امکانات فوق‌العاده‌ای برای بررسی وضعیت جسمانی دارد که از آن جمله می‌توانیم به آنالیز خودکار وضعیت تنفسی اشاره کنیم. بر این اساس، اگر دنبال یک دستبند هوشمند و یک وسیله بررسی وضعیت سلامت جسمانی هستید، این محصول سامسونگ همانی است که می‌خواهید.

 

گلکسی واچ 3 را نخرید اگر

ساعتی با دوام باتری طولانی‌مدت می‌خواهید:

  • دوام باتری گلکسی واچ 3 نسبت به برخی رقبا قابل قبول است اما در مقایسه با محصولات Garmin و Fitbit نمی‌تواند حرف زیادی برای گفتن داشته باشد بنابراین اگر ساعتی با باتری بادوام می‌خواهید، باید به سایر آلترناتیوها نگاه بیندازید.

ساعتی مقرون به صرفه‌تر می‌خواهید:

  • گلکسی واچ 3 مشخصاً ارزان‌ترین ساعت هوشمند دنیا نیست و به هیچ وجه نمی‌توان آن را مقرون به صرفه دانست. در واقع اگر ساعتی با همین امکانات ولی ارزان‌تر می‌خواهید، بد نیست خرید اولین نسل گلکسی واچ‌ها را در نظر بگیرید.

ویژگی‌های متنوع‌تری برای بررسی فعالیت‌های ورزشی می‌خواهید:

  • سنسور ECG، حسگر بررسی فشار خون و بررسی‌کننده وضعیت اکسیژن مورد نیاز هنوز به صورت تمام و کمال برای گلکسی واچ 3 فعال نشده‌اند بنابراین نمی‌توانید بلافاصله پس از خرید ساعت از آنها استفاده کنید.

 

نظر نهایی

گلکسی واچ 3 تجربه کار کردن با یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند دنیا را نصیب شما خواهد کرد که امکانات فوق‌العاده‌ای داشته و شیوه طراحی زیبایی دارد و با سخت‌افزار قدرتمندش می‌تواند عملکرد قابل‌قبولی از خودش به جای بگذارد. با این حال، این وسیله بدون نقاط ضعف نیست به طوری که پیشرفت‌هایی که نسبت به گلکسی واچ نسل اول دارد زیاد نخواهد بود. در این بین، اگر دوام باتری نه چندان طولانی و قیمت زیاد برای شما مانعی نیست، آن را همین حالا بخرید.

 

نقاط قوت

  • شیوه طراحی جذاب، زیبا و باکلاس
  • حاشیه چرخان بسیار کارآمد
  • ویژگی‌های متعدد بررسی فعالیت‌های ورزشی

 

نقاط ضعف

  • دوام باتری می‌توانست طولانی‌تر باشد
  • محدودیت نرم‌افزارهای سیستم عامل تایزن
  • قیمت بالا

لوازم جانبی ساعت سامسونگ گلکسی واچ 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "نقد و بررسی تخصصی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3"