نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3

نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3

هواوی با ساعت هوشمند هواوی واچ 3 (Huawei Watch 3) بازگشته است. اولین نسل از این سری ساعت‌ها یعنی هواوی واچ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمندی بود که در گذشته می‌توانستیم بخریم اما به نظر می‌رسید پس از معرفی هواوی واچ 2 در سال 2017، این خط تولید به کلی فراموش شده زیرا تا به امروز هیچ خبری از آن نشنیده بودیم.
آن ساعت ظاهر کلاسیکی داشت که توانست خیلی راحت توجه مشتریان را به سمت خودش جلب کند و حتی پس از گذشت چند سال نیز همچنان مورد توجه خریداران است به همین دلیل بسیاری امیدوار بودند که بار دیگر به بازار بیاید. هواوی اما، تصمیم دیگری گرفت زیرا با واچ جی تی (Watch GT) که به جای WearOS از سیستم عامل ساخت خودش یعنی LiteOS بهره می‌برد، بیشتر تمرکزش را روی بررسی فعالیت‌های ورزشی و افزایش دوام باتری گذاشت.
حالا در سال 2021 آن ساعت پرطرفدار با شکل و شمایلی جدید دوباره وارد گود شده است. هواوی واچ 3 و هواوی واچ 3 پرو (Huawei Watch 3 Pro) که نسبت به سری ساعت‌های هواوی واچ جی تی قیمت بیشتری دارند، از پلتفرم HarmonyOS استفاده می‌کنند تا ما را با برنامه‌های هواوی در زمینه توسعه سیستم‌های نرم‌افزاری آشنا سازند.
هواوی واچ 3 با قیمت تقریبی 495 دلاری به فروش می‌رسد ولی هنوز مشخص نشده دقیقاً چه روزی به دیگر کشورها می‌آید.

طراحی و صفحه نمایش

نکات کلیدی
صفحه نمایش AMOLED فوق‌العاده باکیفیت و درخشان
صفحه نمایش بزرگتر در هواوی واچ 3 پرو
بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ و سرامیک
وجود حاشیه‌ای چرخان در اطراف صفحه نمایش

هواوی از همان شیوه طراحی دایره‌ای شکلی بهره می‌برد که پیش از این در واچ جی تی به کار برده بود با این تفاوت که حالا جنس بدنه و صفحه نمایش باکیفیت‌تر شده تا با واچ جی تی 2 و واچ جی تی 2 ای (GT 2e) متفاوت باشد.


برای هواوی واچ 3 یک بدنه 46 میلی‌متری در نظر گرفته شده تا با بزرگترین مدل واچ جی تی 2 که سه مدل اکتیو، کلاسیک و الایت داشت، همسو گردد. این یعنی کاربران یا می‌توانند ساعتی را بخرند که پیش از این تجربه کار کردن با آن را داشته‌اند و از ظاهر کلاسیک ساعت خود لذت ببرند و یا سراغ ساعتی بروند که بدنه فلزی دارد تا برای فضاهای رسمی مناسب‌تر باشد. همه مدل‌های ساعت مورد بحث ما بدنه استیل ضد زنگ و قاب پشتی سرامیکی دارند بنابراین دیگر خبری از قاب پشتی پلاستیکی موجود در سری واچ جی تی 2 نیست.
همچنین، هواوی واچ 3 پرو هم معرفی شده که از نظر ابعاد 48 میلی‌متر می‌باشد و حالا به جای بدنه استیل ضد زنگ، از بدنه تیتانیومی استفاده می‌کند. این ساعت دو نسخه کلاسیک و الایت دارد که هر دوی آنها بیشتر جنبه‌های زیبا شناختی را در نظر گرفته‌اند تا ما را یاد همان ساعت‌های کلاسیک و قدیمی بیندازند.
برای نوشتن این مقاله نقد و بررسی، از مدل اکتیو هواوی واچ 3 استفاده شده که شیوه طراحی مینیاتوری داشته و وقتی کاربر آن را می‌پوشد، احساس می‌کند که روی مچ دستش گلکسی واچ اکتیو را گذاشته است که قاب مشکی و بند فلورولاستومر دارد.
ضخامت این ساعت به 12.15 میلی‌متر و وزن آن به 54 گرم می‌رسد ولی به طور کلی احساس راحتی هنگام پوشیده شدن در زمان ورزش کردن، هنگام خوابیدن و . . . را به شما القا خواهد کرد.
ظاهر سنتی ساعت تمامی موارد لازم و ضروری یک ساعت هوشمند را در خود دارد و بندهای آن را نیز به راحتی می‌توان جدا کرد تا به جای آنها بند دیگری قرار داد. البته شاید به‌زعم خیلی از افراد این ساعت ظاهر زیبایی نداشته باشد اما اگر ساعتی را می‌پسندید که ظاهر ساده‌تری دارد و کمتر پیچیده است، نسخه اکتیو هواوی واچ 3 بهترین مدلی می‌باشد که می‌توانید از آن استفاده کنید.
تنها چیزی که شیوه طراحی ظاهر و قاب یکدست و یکپارچه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، دکمه فیزیکی با حاشیه چرخان می‌باشد. اگر فکر می‌کنید این حاشیه تقریباً شبیه حاشیه دیجیتالی اپل واچ‌ها است، تا حدودی درست فکر کرده‌اید زیرا کارایی آن هم به آن شباهت دارد و به شما اجازه می‌دهد میان منوها جابه‌جا شوید و یا به منوی کشویی اپلیکیشن‌ها بروید. این تک دکمه حتی یک میانبر برای رفتن به منوهای مربوط به بررسی فعالیت‌های ورزشی به حساب می‌آید.


صفحه نمایش‌های استفاده شده در ساعت‌های واچ جی تی یک نقطه قوت به حساب می‌آمدند و حالا جای خوشحالی دارد که می‌بینیم شرایط از چیزی که در گذشته بود بهتر شده است. هواوی واچ 3 و هواوی واچ 3 پرو نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 466*466 دارد که به شدت درخشان و شفاف می‌باشد و همه فاکتورها برای تبدیل شدن به یک پنل AMOLED عالی را داراست. این صفحه نمایش قسمت‌های مشکی عمیق و رنگ‌های دقیقی دارد بنابراین چه بخواهید در آن ویجت‌ها را ببینید و چه بخواهید تصاویر پس‌زمینه را ببینید، همه چیز ظاهر جذابی خواهد داشت.
در مجموع خوانایی نمایشگر هم بالاست. البته شاید برای آن در زیر نور فضاهای باز کمی مشکل پیش بیاید ولی برای مصارف معمولی کیفیتش پایین نخواهد بود. در زمان نگارش این مقاله، حالت صفحه نمایش همیشه روشن (AoD) وجود نداشت حال آنکه پیش از این شاهد آن در واچ جی تی بودیم. به هر حال، شاید هواوی تصمیم گرفته این قابلیت را نگه دارد تا در زمانی دیگر از طریق آپدیت نرم‌افزاری برای این محصولش منتشر کند.

ویژگی‌ها و عملکرد

نکات کلیدی
HarmonyOS، سیستم عاملی روان و سریع
امکانات محدودتر برای آیفون‌دارها
عدم پشتیبانی از روش پرداخت بیسیم در برخی از کشورها
امکان انجام دادن کارهای ساده با دستیار هوشمند سلیا (Celia)

هواوی واچ 3 اولین ساعت هوشمند ساخت هواوی است که از سیستم عامل تولید شده توسط خودش یعنی HarmonyOS بهره می‌برد. این سیستم نرم‌افزاری به‌گونه‌ای طراحی شده تا در دستگاه‌های مختلفی اجرا شود که از آن جمله می‌توانیم به تبلت میت پد پرو (MatePad Pro)، گوشی هواوی پی 50 (Huawei P50)، وسایل خانه هوشمند، دوربین‌های نظامی و . . . اشاره کنیم. هدف آن است که سیستم عاملی تولید گردد که دستگاه‌ها بتوانند مدام با یکدیگر ارتباط داشته و به هم وصل باشند.


در رابط کاربری HarmonyOS مخصوص هواوی واچ 3 اما، به نظر می‌رسد تغییراتی رخ داده است. مثلاً یک لانچر جدولی شکل به چشم می‌خورد که گویا برای طراحی آن از منوی موجود در اپل واچ‌ها الهام گرفته شده است. ضمن اینکه در آن انیمیشن‌هایی را می‌بینیم که پیش از این در هواوی واچ جی تی 2 نبودند.
به طور کلی تجربه کار کردن با این پلتفرم فوق‌العاده خواهد بود. هواوی در این ساعت هوشمند خود از یک تراشه ناآشنا دو هسته‌ای با حافظه داخلی 16 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی بهره برده است. جابه‌جایی در منوها با شتاب قابل‌قبولی انجام می‌شود و سرعت اجرای نرم‌افزارها هم به هیچ عنوان کاهش نخواهد یافت.
احتمال می‌دهیم که هواوی واچ 3 به شکلی تهیه و تولید شده تا تجربه‌ای که کاربران از کار کردن با آن به دست می‌آورند همچون تجربه کار کردن با سیستم عامل اپل واچ‌ها و گلکسی واچ‌ها باشد. این ساعت هوشمند هم با گوشی‌های اندرویدی و هم با گوشی‌های iOS سازگاری دارد اما درست مانند سری جی تی تنها زمانی می‌توانید از تمامی امکانات آن بهره‌مند شوید که آن را با یک دستگاه اندرویدی هماهنگ و جفت کرده‌اید. اگر این کار را انجام دادید، شما می‌توانید از موزیک پلیر درونی ساعت استفاده و یا تصاویر پس‌زمینه انیمیشنی مختلف را دانلود کنید و یا خودتان بسازید.
شما همچنین، این امکان را دارید تا اعلانات را مشاهده نمایید اما متأسفانه نمی‌توانید به آنها پاسخ دهید. لازم به ذکر است که هواوی بار دیگر پشتیبانی از سیمکارت‌های الکترونیکی که در سال 2018 به هواوی واچ 2 آورده بود را امسال هم ارائه کرده است.


در برخی از کشورها، اپراتورهای مخابراتی پشتیبانی از شبکه اینترنت LTE را ارائه می‌دهند اما شاید خیلی‌ها نتوانند از این شیوه اتصالی در هواوی واچ 3 بهره ببرند. هواوی حتی فروشگاه نرم‌افزاری خودش یعنی اپ‌گالری را نیز به این ساعت آورده و امیدوارست تا توسعه‌دهندگان حداقل شانس خود را برای ساخت نرم‌افزار برای یک سیستم عامل مخصوص ساعت‌های هوشمند امتحان کنند.
البته این سیستم نرم‌افزاری در حال حاضر محدود است ولی تجربه استفاده از یک مارکت در ساعت هوشمند بسیار بهتر از تجربه کار کردن با گوگل پلی استور در سیستم عامل WearOS است. اگر هواوی بتواند برخی از اسامی شناخته‌شده را به این پلتفرم خودش بیاورد، مطمئناً به محبوبیت زیادی در میان افراد دست پیدا خواهد کرد.


چیزی که جای خالی آن در ساعت مورد بحث ما احساس می‌شود، شیوه پرداخت بیسیم می‌باشد. حداقلش آنکه این سیستم پرداخت در بعضی از کشورها در دسترس وجود ندارد. البته هواوی واچ 3 به NFC تجهیز شده ولی مشخص نیست آیا هواوی امکان پرداخت آنلاین با این ساعت را در آینده به وجود می‌آورد یا خیر.
خوشبختانه در هواوی واچ 3 میکروفون و اسپیکر تعبیه شده تا از آنها برای برقراری تماس استفاده کنید و یا با دستیار هوشمند هواوی یعنی سلیا ارتباط برقرار نمایید. وجود یک دستیار دیجیتالی در یک ساعت هوشمند هنوز نتوانسته سبب شگفتی ما شود که البته در این بین الکسا در ساعت‌های فیت‌بیت و سیری در اپل واچ‌ها استثنا هستند.


شما می‌توانید با گفتن کلمات Hey, Celia این دستیار دیجیتالی را فعال کنید و سپس از او سؤال بپرسید و پاسختان را با صدایی بلند بشنوید. البته توجه داشته باشید که سؤالاتی که می‌پرسید ساده و در مورد موضوعات آسانی مانند آب و هوا و تعداد ضربان قلب باشد!!!.
در این میان، اگر از سلیا درباره ساعت بازی فوتبال بپرسید، نخواهد توانست پاسخ دهد زیرا این پرسش بسیار پیچیده‌ای است. با این اوصاف، مشخصاً سلیا ذکاوت و امکانات دیگر دستیاران دیجیتالی مانند الکسای آمازون را ندارد.

بررسی فعالیت‌های ورزشی

نکات کلیدی
بررسی فعالیت‌های ورزشی مانند هواوی واچ جی تی 2 انجام می‌شود
هنوز کاربرد سنسور اندازه‌گیری دمای پوست در این ساعت مشخص نیست
سنسور شمارنده ضربان قلب هنوز برای بررسی وضعیت قلب و آنالیز فعالیت‌های ورزشی دقیق نیست
روش‌های مسیریابی هنوز عرضه نشده‌اند

وقتی از هواوی واچ 3 برای شمارش قدم‌ها، تعداد ضربان قلب و یا آنالیز شنا استفاده می‌کنید، تجربه‌ای که به دست می‌آورید مانند تجربه‌ای است که همین کارها را با هواوی واچ جی تی 2 انجام می‌دادید.


دلیلش هم این است که حالات مختلف بررسی فعالیت‌های ورزشی فرقی نکرده‌اند و داده‌های به دست آمده نیز بدون تفاوت باقی مانده‌اند. البته این نکته بدی نیست زیرا راه و روش هواوی برای بررسی فعالیت‌های ورزشی به طور کلی مثبت و قابل‌قبول بوده است.
تمامی سخت‌افزارهای لازم و کلیدی مانند GPS درونی در این ساعت وجود دارند. همچنین، سیستم اپتیکال شمارنده ضربان TruScreen 4.5 که نسبت به سیستم دیگر ساعت‌های هوشمند هواوی پیشرفته‌تر شده نیز در اینجا حضور دارد. از این حسگر می‌توانید برای بررسی میزان اکسیژن خون بهره ببرید و یا ببینید میزان استرس بدنتان چه‌قدر است و یا وضعیت و کیفیت خواب خود را آنالیز نمایید.
هواوی واچ 3 یک سنسور اندازه‌گیری دمای پوست دارد اما بر خلاف دیگر امکانات بررسی وضعیت سلامتی، این ویژگی هنوز تأییدیه‌های لازم را از رگولاتوری‌ها دریافت نکرده بنابراین فعلاً می‌توانیم از آن برای مصارف کلی مانند بررسی فعالیت‌های ورزشی استفاده کنیم. با اضافه کردن حالت اضطراری ارائه اطلاعات بیماران و تشخیص سقوط، هواوی به جرگه سامسونگ و اپل پیوسته است.
اگر هواوی واچ 3 پرو را بخرید، می‌توانید از GPS دو کاناله هواوی استفاده کنید که گفته می‌شود از نظر دقت از اپل واچ سری 6 بهتر است.
هواوی در این ساعت هوشمند خود امکان بررسی 100 نوع فعالیت ورزشی را به وجود آورده که 19 عدد از آنها حرفه‌ای هستند و داده‌های دقیق‌تری را نشان می‌دهند و 6 عدد نیز به طور اتوماتیک فعالیت‌ها را تشخیص خواهند داد. ضمناً، نکات راهنمای دویدن که در سری هواوی جی تی وجود داشت، حالا نیز به چشم می‌خورد تا در مورد انجام فعالیت‌های هوازی و ایروبیک و ارائه اطلاعاتی در مورد آنها به ما کمک کند و به شما بگوید آیا نحوه ورزش کردنتان درست است یا خیر و آیا زمان مناسبی را برای انجام فعالیت‌ها برگزیده‌اید یا خیر.


از نظر عملکرد، تجربه‌ای که از کار کردن با این ساعت به دست می‌آورید، مانند تجربه‌ای است که پس از کار کردن با سری هواوی واچ جی تی 2 به دست می‌آوردید.
ساعت مورد بحث ما دقت فوق‌العاده‌ای از نظر تشخیص موقعیت مکانی در زمان انجام فعالیت‌ها در فضاهای باز دارد هرچند برخی اوقات عملکردش پرفراز و نشیب بوده و در مقایسه با برخی از ساعت‌ها ضعیف‌تر است. به هر ترتیب این ساعت در زمان شنا کردن خیلی خوب عمل کرد و داده‌های نسبتاً دقیقی را پیش روی چشمان ما قرار داد.
بررسی وضعیت قلب چه در زمان حالت دائمی و چه در زمان انجام فعالیت‌های ورزشی، خیلی خوب کار کرد. با این حال، تعداد ضربان قلب در مجموع بیش از شمارنده‌های موجود در کلینیک‌ها بود. مشابه همین قضیه در زمان انجام فعالیت‌های ورزشی رخ می‌دهد؛ جایی که داده‌های شمارنده ضربان قلب بسیار بیشتر از برخی از ساعت‌های هوشمند رقیب بود.


برای بررسی فعالیت‌های ورزشی، یک ویجت حلقوی شکل زیبا در هواوی واچ 3 خواهید دید که در مورد پیشرفت‌های روزانه شما داده‌های مفیدی ارائه خواهد کرد و هشدارهای انیمیشنی متعددی را هنگام غیرفعال و ثابت بودن افراد نشان خواهد داد.
داده‌های مربوط به وضعیت خواب را می‌توان در اپلیکیشن Huawei Health مشاهده کرد هرچند عملکرد شمارنده قدم‌ها چندان دقیق نبود. در حالی که این ساعت در مقایسه برخی دیگر از رقبا توانست خواب را خیلی خوب آنالیز کند اما امکان دارد بعضی از شب‌ها تنها چند ساعت از خواب را بررسی نماید. البته درست است که همیشه نمی‌توان انتظار داشت عملکرد این ساعت دقیق باشد ولی حداقل اینکه ساعت نباید این‌قدر ضعیف عمل کند.
هواوی برنامه‌ریزی کرده تا ویژگی‌های بیشتری را به هواوی واچ 3 بیاورد تا تجربه بررسی فعالیت‌های ورزشی ارتقا یابد. این شرکت پتال مپس (Petal Maps) را به سیستم نرم‌افزاری محصولاتش آورده تا امکان مسیریابی را به یکی از نرم‌افزارهای متفرقه محبوب اپ‌گالری مانند Komoot بسپارد.


حداقلش آن است که اگر تا کنون از هواوی واچ جی تی 2 استفاده کرده‌آید، می‌توانید امیدوار باشید که خیلی سریع به کار کردن با هواوی واچ 3 هم خو خواهید گرفت. البته شاید در این بین یک سنسور اضافه و چند حالت بیشتر برای بررسی فعالیت‌های ورزشی به دست آورید ولی تجربه یکسان کار کردن با دو ساعت، تنها چیزی است که عایدتان می‌شود.

دوام باتری

نکات کلیدی
دوام باتری 2 یا 3 روزه یک پسرفت به شمار می‌آید
حالت ذخیره انرژی امکانات کلیدی و مهمی ارائه می‌کند
ویژگی شارژ معکوس با گوشی‌های هواوی یک مزیت فوق‌العاده است

افزایش دوام باتری یکی از دلایلی بود که هواوی به خاطر آن تصمیم گرفت درباره خط تولید ساعت‌های هوشمندش فکر جدیدی بکند؛ تصمیمی که به نظر می‌رسد پس از تولید هواوی واچ 2 اتخاذ شده است. با هواوی واچ جی تی، این شرکت توانست دوام باتری چند هفته‌ای را به ثبت برساند و حالا هواوی واچ 3 آمده تا دوام منبع نیرو را افزایش دهد.
در این میان، با سومین نسل از ساعت‌های هوشمند هواوی با دو مقوله متفاوت پیرامون باتری روبه‌رو هستید.
زمانی که از ساعت در حالت تمام هوشمند استفاده می‌کنید، کمپانی چینی ادعا کرده که در صورت جفت کردن ساعت با گوشی اندرویدی، دوام باتری آن به 3 روز خواهد رسید حال اگر ساعت را با یک آیفون جفت نمایید، دوام باتری آن به 1.5 روز کاهش خواهد یافت. در شرایط واقعی اما، در صورت جفت کردن این وسیله پوشیدنی هوشمند با یک موبایل اندرویدی، دوام باتری به 2.5 تا 3 روز می‌رسد و انرژی آن هم بیش از 30 درصد کاهش می‌یابد.


در این بین، چنان‌چه یک ساعت از ویژگی‌های بررسی فعالیت‌های ورزشی استفاده کنید، 20 درصد از انرژی باتری کم می‌شود حال آنکه این کاهش انرژی در اپل واچ‌های سری 6 به 8 درصد می‌رسید.
هواوی یک حالت پیشرفته ذخیره انرژی باتری در این ساعت دارد که ادعا کرده دوام منبع نیرو را به 14 روز خواهد رساند. در این حالت، کمپانی چینی اجازه استفاده از یک تصویر پس‌زمینه آنالوگ را می‌دهد و دسترسی به برخی از اپلیکیشن‌ها و ویژگی‌هایی نظیر دستیار هوشمند سلیا و برخی از عناصر و انیمیشن‌های رابط کاربری نیز محدود می‌گردند.
با این حال، با فعال بودن این قابلیت می‌توانید به بعضی از امکانات دست یابید. برای مثال، امکان دریافت اعلانات، بررسی فعالیت‌های ورزشی، اندازه‌گیری دما و شمارش ضربان قلب از جمله این ویژگی‌ها می‌باشند. می‌توان گفت که امکانات این ساعت تقریباً به امکانات سیستم عامل LiteOS که واچ جی تی 2 وجود داشت، شبیه می‌شوند.
مقداری انرژی کاهش یافته در این حالت حتی با بررسی برخی فعالیت‌های ورزشی تقریباً 10 درصد بود که در این صورت انرژی باتری تا 10 روز باقی خواهد ماند. این ساعت مشخصاً می‌تواند بدون مصرف بیش از حد انرژی باتری، نیازتان را برطرف کند.


به عنوان یک مزیت اضافه، هواوی ویژگی شارژ معکوس را در این محصولش قرار داده است. این یعنی شما می‌توانید از گوشی‌های دارای این قابلیت ساخت خودِ کمپانی چینی بهره ببرید و این ساعت هوشمند را شارژ نمایید.

نظر نهایی

هواوی واچ 3 شباهت زیادی به واچ جی تی 2 دارد. البته این ساعت میان بررسی فعالیت‌های ورزشی و سایر ویژگی‌های موجود تعادل ایجاد کرده است تا یک آلترناتیو مناسب برای گلکسی واچ‌ها و ساعت‌های هوشمند فیت‌بیت به حساب بیاید. در این بین، آیفون‌دارها از برخی از امکانات این ساعت محروم خواهند شد و دوام باتری کاهش یافته نیز سبب می‌شود نتوانیم آن را آلترناتیو مناسبی برای اپل واچ‌ها به حساب بیاوریم. با این حال، هواوی واچ 3 می‌تواند یک ساعت هوشمند فوق‌العاده برای اندرویدی‌ها به شمار بیاید به خصوص آنکه سامسونگ هم حالا می‌خواهد با همکاری با گوگل و ترکیب سیستم عامل TizenOS و WearOS بهتر با watchOS اپل به رقابت بپردازد.

اگر گوشی اندرویدی دارید
هواوی واچ 3 با سیستم عامل HarmonyOS یک ساعت هوشمند فوق‌العاده است که انتظار می‌رود پلتفرم آن با آپدیت‌های آتی بهبود یابد. این دستگاه نمایشگر فوق‌العاده باکیفیتی دارد و هنگام پوشیده شدن نیز احساس راحتی را القا خواهد کرد و از نظر امکانات بررسی سلامتی و فعالیت‌های ورزشی نیز کامل است.

اگر بهترین امکانات موجود در ساعت‌های هوشمند را می‌خواهید
در حالی که این ساعت با گوشی‌های اپل سازگار است اما نمی‌توانید از تمامی امکانات آن هنگام جفت بودن با دستگاه‌های اندرویدی استفاده کنید زیرا در این صورت مجبور خواهید بود انرژی باتری را تند تند خالی نمایید. با این اتفاق، نمی‌توانیم هواوی واچ 3 را یک آلترناتیو مناسب برای اپل واچ‌ها بدانیم.

نقاط قوت
صفحه نمایش باکیفیت و دوست‌داشتنی
روان بودن سیستم عامل HarmonyOS
ویژگی‌های متعدد بررسی فعالیت‌ها ورزشی و سلامتی

نقاط ضعف
نبود نرم‌افزار کافی در اپ‌گالری
دقت پایین سنسور شمارنده ضربان قلب
بررسی عجیب و غریب کیفیت خواب
کاهش زیاد دوام باتری در حالت هوشمند

 

لوازم جانبی ساعت هواوی واچ 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *