گوشی های قابل ارتقا به ویندوز 10

کدام گوشی ها قابل آپدیت به ویندوز 10 هستند؟

در حالی که چند ماهی از عرضه ویندوز 10 برای محصولات دسکتاپی می‌گذرد، کاربران گوشی‌های ویندوزی منتظرند تا از این سیستم عامل بر روی گوشی‌های خود بهره ببرند. این امکان که قرار است از ماه آینده به حقیقت بپیوندد، اشتیاق کاربران گوشی‌های ویندوزی را بسیار بیشتر از پیش کرده است. در کنار این مسئله که گوشی‌های اندرویدی کم کم امکان بروز رسانی به اندروید مارشمالو را پیدا می‌کنند و کمپانی‌های مختلف لیست گوشی‌های قابل آپدیت به اندروید نسخه مارشمالو را منتشر کرده‌اند، مایکروسافت نیز برای جلب نظر خریداران گوشی‌های ویندوزی، لیست گوشی‌های قابل آپدیت به ویندوز 10 را منتشر کرده است. البته به نظر می‌رسد کاربران گوشی‌های لومیا مشکل استفاده کننده‌گان اندروید را برای دریافت نسخه جدید سیستم عامل گوشی‌هایشان را نداشته باشند. با توجه به اخبار جدید که هرچند به صورت غیر رسمی می‌باشد، اکثر گوشی‌های مایکروسافت این قابلیت را خواهند داشت که به ویندوز 10 بروز رسانی شوند. در ادامه با تبلت فون همراه باشید تا از لیست منتشر شده جهت دریافت آپدیت به ویندوز 10 مطلع شوید.

بر اساس اطلاعات رسمی و منتشر شده از سوی خود مایکروسافت، گوشی‌های زیر امکان آپدیت به Windows 10 را خواهند داشت که آپدیت به این نسخه از سیستم عامل هزینه‌ای برای کاربران در پی ندارد و رایگان خواهد بود.

گوشی‌های لومیا 430، لومیا 435، لومیا 532، لومیا 535، لومیا 540، لومیا 640، لومیا 640XL، لومیا 735، لومیا 830 و لومیا 930 از اولین اسمارت فون‌های قابل بروز رسانی هستند که به صورت رسمی از سوی مایکروسافت تایید شده‌اند.

البته این امکان برای گوشی‌های دیگر لومیا نیز به نظر می‌رسد وجود خواهد داشت. چنانچه از کاربران گوشی‌های ویندوزی هستید و مدل گوشی شما در بین لیست اعلام شده از سوی مایکروسافت نمی‌باشد، جای زیاد نگرانی نیست، چون بر اساس اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد هر چند کمی با تاخیر اما اکثر گوشی‌های لومیا این امکان را خواهند داشت که به ویندوز 10 بروز رسانی شوند.

البته در این بین، پرچمدار 2015 مایکروسافت و نسخه فبلتی آن، یعنی گوشی‌های لومیا 950 و 950XL در کنار گوشی میان‌رده لومیا 550 که همراه با این دو به تازگی معرفی شده است، اولین محصولاتی خواهند بود که به شکل پیش‌فرض از ویندوز 10 استفاده خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گوشی‌ها و تبلت‌های ویندوزی می‌توانید از مطلب زیر استفاده کنید.

راهنمای خرید گوشی و تبلت ویندوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "کدام گوشی ها قابل آپدیت به ویندوز 10 هستند؟"