لوگوی کمپانی سامسونگ

گوشی جدید سامسونگ Galaxy J1 mini در پایگاه داده بنچمارک ها

شاید بتوان لقب ارزان قیمت‌ترین گوشی سامسونگ عرضه شده در سال 2015 را به Galaxy J1 داد. تا بدین جای کار شاهد عرضه نسخه‌های مختلفی از این گوشی بودیم که برخی از آنها دو سیم کارت هستند و برخی قابلیت پشتیبانی از باندهای LTE را دارا هستند. حال بنظر می‌رسد باید منتظر نسخه جدیدتری از این گوشی با نام Galaxy J1 mini باشیم. بر اساس اخبار امروز، این گوشی در پایگاه داده بنچمارک GFXbench، وب‌سایت Zauba و کمپانی سازنده چیپست‌های ارزان قیمت Spreadtrum ظاهر شده است.

بنچمارک GFXbench انجام گرفته شده روی این گوشی نشان می‌دهد که این دستگاه با شماره کد SM-J105F و چیپست اسپریدتروم SC8830 با چهار هسته 1.5GHz طراحی شده است. صفحه نمایش این دستگاه 4.3 اینچی بوده و دارای رزولوشن 800×480 خواهد بود (همانند سایر نسخه‌های J1). نکته جالب در مورد این اطلاعات، ارتقای بخش مموری این دستگاه است. 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی نشان‌دهنده ارتقای مشخصات این گوشی در این نسخه می‌باشند. بخش دوربین نیز از همان دو سنسور 5 مگاپیکسلی و VGA استفاده خواهد کرد. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، سیستم عامل پیش‌نصب روی این گوشی، اندروید آبنبات چوبی 5.1.1 می‌باشد.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی جِی وان مینی

وبسایت Zauba (وب‌سایتی که واردات و صادرات کشور هند را کنترل می‌کند) دومین جایی است که رد پایه این گوشی با همان کد SM-J105F دیده می‌شود. در این وب‌سایت این گوشی با صفحه نمایش 4.0 اینچی ثبت شده که به نظر می‌رسد در این مورد بنچمارک GFXbench دچار اشتباه شده است. با توجه به نام‌گذاری این دستگاه به J1 mini، منطقا صفحه نمایش این نسخه از صفحه نمایش 4.3 اینچی نسخه اصلی باید کوچک‌تر باشد. همچنین این وب‌سایت هندی قیمت گوشی Galaxy J1 mini را 50 دلار اعلام کرده!

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی جِی 1 مینی

و در آخر، وب‌سایت کمپانی Spreadtrum که به نظر می‌رسد در ساخت این گوشی با سامسونگی‌ها همکاری داشته، شک ما به طراحی و ساخت این گوشی را به یقین تبدیل می‌کند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی جِی وان مینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "گوشی جدید سامسونگ Galaxy J1 mini در پایگاه داده بنچمارک ها"

  1. سلام
    15 روز پیش بی گوشی شدم عجله ای پیش یه اشنا رفتم یه سامسونگ مینی جی وان سری جدید داد گف امروز دادن بازار .اندرویدش 5.1.1 بدون فلش اما کیفیت عکس و فیلم خوب سرعتش و ساپورت برنامه ها حرف نداره هر دو سیم کارتش فورجی مدت نگهداری شارژ خیلی عالی خوش دست کاری قشنگ همه امکاناتی رو هم داره نقدی 345000 تومن نسبت به قیمتش محشره راضیم .فقط نمیتونم وارد سیستم سامسونگش بشم که گوگل بهم کد شناسه نمیده چیکارش کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید