مشخصات گوشی هواوی Enjoy 6

گوشی Huawei Enjoy 6 معرفی شد: بدنه فلزی، باتری 4,100 و نمایشگر AMOLED

هواوی امروز از گوشی اقتصادی جدیدی با نام Huawei Enjoy 6 رونمایی کرد. هواوی که به تازگی سهم قابل توجهی از بازار گوشی‌های اقتصادی در کشور مادری خود را به شیائومی واگذار کرده، به نظر می‌رسد برای رقابت با گوشی میان‌رده شیائومی Redmi 3 این محوصلش را آماده کرده است. بدنه فلزی، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی دستگاه و باتری حجیم 4,100mAh از نکات قوت Enjoy 6 می‌باشند.

این گوشی مجهز به یک نمایشگر AMOLED با بزرگی 5 اینچ و با رزولوشن 720p است. برای بخش پردازشی از تراشه 8 هسته‌ای مدیاتک MT6750 استفاده شده و 3 گیگابایت ظرفیت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دستگاه است. به شکل پیش‌فرض اندروید مارشمالو 6.0 با رابط کاربری هواوی EMUI 4.1 روی گوشی نصب شده است.

رنگ بندی گوشی هواوی Enjoy 6

دوربین پشتی از یک سنسور 13MP با لنز f/2.2 و برای دوربین سلفی از سنسور 5MP برخوردار است. همانند دیگر گوشی‌های هواوی، Enjoy-6 نیز یک گوشی دو سیم‌کارته بوده و با پشتیبانی از باندهای 4G LTE طراحی شده است.

عرضه Enjoy 6 از اول ماه نوامبر آغاز خواهد شد و قیمت خرید موبایل 190 دلار اعلام شده است. خبر خوب اینکه احتمالا این گوشی در خارج از چین نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *